Lahdessa asuminen ahdistaa

mysteerimies123

Sairaita ihmisiä. Juonittelevia. Tyhmiä. Selän takana puhuvia. Niitä on Lahdessa. Oi kyllä. Parempi istua kotona kuin käydä ulkona ettei vahingossakaan tutustuisi lahtelaiseen. Sillä he eivät ikinä unohda vaan selvittäisivät kuin salapoliisi mitä milloinkin teet ja keskustelisivat siitä kuppikuntansa kanssa.

Mitä tästä opimme?

ÄLÄ IKINÄ MUUTA LAHTEEN

99

2472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kopin_aula

      Ei sentään yhtä kovia valittajia kuin sinä, säälittävä reppana.

      • mysteerimies123

        Valittaa ei tarvitsisi, jos syytä siihen ei olisi. Hölmö se on joka hiljaa kärsii?


      • Neitimiehet

        Keski-ikäiset kaljamahamiehet ne vasta kovia seläntakana puhujia ovatkin!


    • kultahäntä

      Niitä on joka kaupungissa ja joka paikkakunnalla. Juoruja riittää maailmassa ja jos ne loppuu, keksitään lisää. Ihmisten pahansuopaisuus on ihan yleistä kaikkialla. Siihen täytyy vaan tottua ja kiittää onneansa että itsellä on muutakin elämässä kun muiden ihmisten kyttääminen ja arvostelu.

      • ElämäOpettaa

        Täällä Tampereella on paljon vähemmän kyttäämistä, juoruamista ym. paskaa kuin siellä Lahdessa, vaikka tämä on väkimäärältään yli kaksi kertaa isompi kuin Lahti. Täällä ei ole paskiaisiin tullut törmättyä tässä reilussa 4 vuodessa läheskään siinä määrin kuin mitä Lahdessa tuli törmättyä jo vajaan vuoden aikana. Yksi ääliö asuu samassa talossa, mutta siitä ei pidä välittää. Onneksi asuu toisessa päässä taloa, ettei asu jossain seinän takana, yläkerrassa tai alakerrassa. Se on semmonen vanha höppänä ukko, joka tekee itsestään aina idiootin, kun se suunsa avaa.
        Täällä Tampereella olen saanut elää rauhassa, toisin kuin Lahdessa. Kyllä täälläkin varmaan törmäisi juoruihin ym. ikävään, jos hakeutuisi siihen tiettyyn joukkoon. Mutta miksi pitäisi hakeutua kusipäiden seuraan? Siinä ei olisi mitään järkeä.
        Jos näet juoruavia kusipäitä, niin hankkiudu niistä eroon. Muuta vaikka muualle tai ota niihin reilusti etäisyyttä. Älä missään nimessä ole niiden kanssa missään tekemisissä, koska se koituu vaan omaksi vahingoksesi.
        Lahdessa asuin 37-vuotiaaksi asti, ja nyt voisin jälkiviisaasti todeta, että siitä kylästä olisi kannattanut muuttaa pois jo 1980-luvun alussa. Juoruajia ym. ääliöitä on joka paikkakunnalla, mutta joillakin niitä on vähemmän kuin jollakin muulla paikkakunnalla. On nimittäin paikkakunnilla eroa.


      • hupiukkojaolette
        ElämäOpettaa kirjoitti:

        Täällä Tampereella on paljon vähemmän kyttäämistä, juoruamista ym. paskaa kuin siellä Lahdessa, vaikka tämä on väkimäärältään yli kaksi kertaa isompi kuin Lahti. Täällä ei ole paskiaisiin tullut törmättyä tässä reilussa 4 vuodessa läheskään siinä määrin kuin mitä Lahdessa tuli törmättyä jo vajaan vuoden aikana. Yksi ääliö asuu samassa talossa, mutta siitä ei pidä välittää. Onneksi asuu toisessa päässä taloa, ettei asu jossain seinän takana, yläkerrassa tai alakerrassa. Se on semmonen vanha höppänä ukko, joka tekee itsestään aina idiootin, kun se suunsa avaa.
        Täällä Tampereella olen saanut elää rauhassa, toisin kuin Lahdessa. Kyllä täälläkin varmaan törmäisi juoruihin ym. ikävään, jos hakeutuisi siihen tiettyyn joukkoon. Mutta miksi pitäisi hakeutua kusipäiden seuraan? Siinä ei olisi mitään järkeä.
        Jos näet juoruavia kusipäitä, niin hankkiudu niistä eroon. Muuta vaikka muualle tai ota niihin reilusti etäisyyttä. Älä missään nimessä ole niiden kanssa missään tekemisissä, koska se koituu vaan omaksi vahingoksesi.
        Lahdessa asuin 37-vuotiaaksi asti, ja nyt voisin jälkiviisaasti todeta, että siitä kylästä olisi kannattanut muuttaa pois jo 1980-luvun alussa. Juoruajia ym. ääliöitä on joka paikkakunnalla, mutta joillakin niitä on vähemmän kuin jollakin muulla paikkakunnalla. On nimittäin paikkakunnilla eroa.

        "Täällä Tampereella on paljon vähemmän kyttäämistä, juoruamista ym. paskaa kuin siellä Lahdessa, vaikka tämä on väkimäärältään yli kaksi kertaa isompi kuin Lahti."

        Ei oikein logiikka toimi. Mitä pienempi paikka sen suurempi on tuo ongelma.


      • ElämäOpettaa
        hupiukkojaolette kirjoitti:

        "Täällä Tampereella on paljon vähemmän kyttäämistä, juoruamista ym. paskaa kuin siellä Lahdessa, vaikka tämä on väkimäärältään yli kaksi kertaa isompi kuin Lahti."

        Ei oikein logiikka toimi. Mitä pienempi paikka sen suurempi on tuo ongelma.

        Ai ei toimi. No eikös se Lahti ole Tamperetta pienempi paikka? Siksi siellä Lahdessa se ongelma on isompi.


      • Anonyymi
        hupiukkojaolette kirjoitti:

        "Täällä Tampereella on paljon vähemmän kyttäämistä, juoruamista ym. paskaa kuin siellä Lahdessa, vaikka tämä on väkimäärältään yli kaksi kertaa isompi kuin Lahti."

        Ei oikein logiikka toimi. Mitä pienempi paikka sen suurempi on tuo ongelma.

        Tampere ei ole kaupunki EU mittasuhteen mukaan!
        Suomessa on 5 kaupunki: Helsinki, Turku, Lahti , Jyväskylä sekä Oulu.
        asukastieheys/ neliökm määrittää sen. Muut ovat maaseutua ja haja-asutusaluetta.


    • mysteerimies123

      Tulkaa lahtelaiset tänne Orimattilaan niin valitan teitä kaikkia turpaan.

      • ota-poju-tikkari

        Ohhoh! Poju päästi aivopierun! :D Onko teini-ikä noin kovaa?


      • Aito_mysteerimies123

        Käytti mun nimimerkkiä vaikkei ollut minä. Ihan hyvä heitto silti. Mielestäni Orimattila on kyllä kurja kaupunginrääpäle joka on Lahteakin huonompi valinta.


      • mitässinnemuuttaa
        Aito_mysteerimies123 kirjoitti:

        Käytti mun nimimerkkiä vaikkei ollut minä. Ihan hyvä heitto silti. Mielestäni Orimattila on kyllä kurja kaupunginrääpäle joka on Lahteakin huonompi valinta.

        Takavuosina eräs tuttu muutti Lahden Renkomäestä Orimattilaan. Hän ei siellä sitten kauaa asunut, kun muutti takaisin Lahteen. En tiedä sitten syistä, mutta veikkaan, että sai jonkun kusipään riesoikseen ja siksi oli pakko muuttaa takaisin Lahteen, paremmalle alueelle. Jonkunhan oli pakko mättää ja isolla kädellä, että niin nopeasti muutti Olasta pois. Oli kuitenkin omistusasumisesta kyse. Syitä en ole lähtenyt tiedustelemaan, kun mitä ne asiat mulle kuuluu? Jotakin arvellut, mutta ne taas arvailuja, että en lähde arvailujani sekoittamaan faktatietoihin. Faktaa on se, että jonkin syyn vuoksi se hänen Olassa asuminen jäi todella lyhyeksi. Ihan kuukausista puhutaan.
        Mutta Orimattilahan on hyvä läpikulkupaikka.


    • mysteerimies123

      Te ette vaan tajua, hävetkää...

      • lopeta.kiukkuaminen

        Kuulehan Taika Jim, pyydä äityliltä mehua ja pullaa pahaan mieleesi.


    • Kuppaska

      Katselin eilen netistä Lahden talojen asuntotarjontaa ihan leikkimielellä. Pistin hauksi yksiön ja sitten oli ihan sama, että miltä alueelta haki, niin ei oota vaan tarjottiin. Isompia, kuten kaksioita ja kolmioita kyllä on siellä vapautumassa, mutta yksiöt, mihin yksinelävä viittis muuttaa, niin aika heikosti on mitään. Ainakin Lahden taloilla ei sitten niin yhtään mitään.
      Mitenhän on tonttimaiden laita, jos meinais alkaa Lahteen omaa taloa rakentamaan?

    • ihmeenhienokouvola

      Kouvolssa niitä seläntakana juoruavia juoruakka miehiä vasta riittää

      • SeOnKuEuroopanomistaja

        No sinnehän muutti Lahdesta vuosia sitten yksi kusipää, joka vastaa yksin kahtakymmentä kusipäätä. Ihme hiihtäjä sekin.


      • Todennut

        Juorumummoja, papparaisia tuntuu olevan kakkialla samaa skeidaa vääntävät aamusta iltaan, viikosta viikkoon, Heillä itsellä ilmeisesti kaikki niin hyvin joten siinä onnensa huumassa ryhtyvät arvostelemaan muita. Luulevat tietävänsä naapurista enemmän kun tämä itse.


      • MyösTodennut
        Todennut kirjoitti:

        Juorumummoja, papparaisia tuntuu olevan kakkialla samaa skeidaa vääntävät aamusta iltaan, viikosta viikkoon, Heillä itsellä ilmeisesti kaikki niin hyvin joten siinä onnensa huumassa ryhtyvät arvostelemaan muita. Luulevat tietävänsä naapurista enemmän kun tämä itse.

        Joo. Tuttu ilmiö. Jotkut ovat ihan liian uteliaita, kaikki niiden pitäis saada tietää. Sitten voidaan pahoin, jos ei jostakin saada tarpeeksi tiedusteltua. Sitten kun ei tiedetä, aletaan kuvittelemaan, että miten minkäkin asian laita on. Sitten meneekin fakta ja mielikuvitus sekaisin, eikä käsitetä sitä, että on täysin eri asia tietää kuin olla tietävinään. Siihen päälle vielä se narsismi ja ylimielinen minäminäminä, niin ajatellaan, että kyllä minä nämä asiat parhaiten tiedän. Oikeasti on vain ne pienessä mielessä keksityt jutut. Jokin sairaushan se on sekin.


      • kyttäämuitamiehiähomo

        On niitä nuoriakin juoruajia nykyää. Ku ei oo töitä eikä elämää nii pitää turhuuksii käyttää aikaa.


      • HulluusEI_ikääKatso
        kyttäämuitamiehiähomo kirjoitti:

        On niitä nuoriakin juoruajia nykyää. Ku ei oo töitä eikä elämää nii pitää turhuuksii käyttää aikaa.

        Nuoret ovat Lahdessa osanneet juoruta jo pidemmän aikaa, ettei se oo vaan mitään nykyään. Vitutti siellä Lahdessa silloin aikoinaan juurikin se meininki, että täytyi toisten asioita mennä selvittämään kaikille sellaisille, jotka eivät edes tunne sitä, josta juorutaan ja joille ne asiat eivät kuulu pätkän vertaa. Juttujen levittäjät eivät edes tiedä asioista, mutta kun ollaan niin kaikkitietäviä olevinaan. Sairasta touhua.


      • näinhänseon
        HulluusEI_ikääKatso kirjoitti:

        Nuoret ovat Lahdessa osanneet juoruta jo pidemmän aikaa, ettei se oo vaan mitään nykyään. Vitutti siellä Lahdessa silloin aikoinaan juurikin se meininki, että täytyi toisten asioita mennä selvittämään kaikille sellaisille, jotka eivät edes tunne sitä, josta juorutaan ja joille ne asiat eivät kuulu pätkän vertaa. Juttujen levittäjät eivät edes tiedä asioista, mutta kun ollaan niin kaikkitietäviä olevinaan. Sairasta touhua.

        Näin on.Kalja päissään juorytaan ja arvostellaan ihmisiä,kaivellaan vanhoja juttuja kerta toisensa jälkeen katsomatta itseään peilistä.Varmaan sieltä löytyisi yhtä sun toista jos menisivät itseensä. Antaisivat jokaisen olla rauhassa ilman paskan jauhantaa.


    • mysteerimies123

      Minustako puhutaan? Nykyään Olassa ja täällä ovat kaikki ystäviä toisilleen.

      • rakentaja-rane

        Minäkin muutan Orimattilaan. Alan rakentamaan keväällä taloa Hennaan. Sieltä ajaa nopeasti raksalle töihin pääkaupunkiseudulle.


    • poismuuttaja

      Minä oon saanut tarpeekseni Lahdesta ja lahtelaisista ( toki muutamia hyviä ystäviä olen 5-v aikana saanut.Nyt tuli mitta täyteen kun jouduin naapurikiusauksen kohteeksi ja rankalla ja perättämillä tavoilla. Heti kun saan asunnon nostan kytkintä ja lähden enkä enään Lahteen palaa,paitsi ystäviä moikkaamaan.

      • 9vuotSitLahestLähteny

        Se on sitten kummaa vainoamista siellä Lahdessa. Perkele, ettei voida antaa ihmisten rauhassa elää.


      • Tuttutie

        Samaa vainoamista tapahtuu myös Lappeenrannassa, lähdetään seuraamaan autolla pyöräilevää henkilöä joka jättää ehjän pyörän lukittuna parkkiin markettiin mennessä, palattuaan löytää rikotun pyörän. Vainoaja ollut asialla. Tosi juttu, näin tapahtunut.


    • rakentaja-rane

      Oletko karvainen uros? Jos olet, niin muutetaan yhteen, jookosta?

    • poismuuttaja

      Olen muuten melko karvainen paitsi pakarat olen sheivannut. Kelpaako?

      • Husseinamal

        Minä tulla mukaan asua teidä kanssa.Olla karvapylly mulla.Tukkaa ottaa teiltä.Olla muhamediin uskova ollako tekin?


    • mysteerimies123

      Onko sinulla tumma kalu?

    • Husseinamal

      Minulla olla aito nuubialainen mokkakikkeli. Ma ei tykkaa Lahti. Liika pakolainen. Tule Orimattila pita hauska. Taalla pojat tukkaa pojista.

    • Oletihastunutahmedii

      Islamissa homous on kiellettyä ja siitä voi saada tapporangaistuksen...

      • hupiukkojaolette

        Näyttääkö siltä, että se olisi poistunut kieltämällä esim. suomesta? Kohtahan on puolet epäheteroita.


    • Mitätön95955955995

      KADUN KATKERASTI ETTÄ MUUTIN LAHTEEN! OLEN OLLUT SIINÄ ASIASSA TOSI TYHMÄ SEN MYÖNNÄN MUTTA SYY SIIHEN LÖYTYY NÄISTÄ HULLUISTA JOTKA LAHESSA ASUU. EI MITÄÄN KUNNIOITUSTA TOISTA KOHTAAN, OMAHYVÄISTÄ PORUKKAA!!! En välitä juorukelloista, ovat muutenkin idiootteja!!

      • IhmisilläEiomaaElämää

        Juoruja kyllä liikkuu. Niitä perättömiäkin.


    • Husseinamal

      Me homoilu vaan oisin. Allah ei nae.

      • dsfg5jthtj

        aLLLAH ei nuku ikinä vaan kuolem tulee jos homoilee.


    • Surkeeeeeta

      Kyllä Lahti,Hollola vielä menettelee, mutta älkää eksykö Nastolaan,joka on surkein eiyhtäänmitäänmissäänkyläpahanen ikinä!

      • HirveetäAsua

        Nastola on aina ollut surkea kyläpahanen. Luonto on nättiä, muttei ihmisten mielet. Asuin Nastolan kunnan alueella vuosina 1984-1991 ja tuli käytyä sekä Erstan koulua että Kirkonkylän yläastetta, joka on ollut Kukkasen koulu jo iät ja ajat. Voi hyvä luoja sitä koulukiusaamisen määrää ja ihmisten juoruamisen tarvetta. Villähde sellanen kylä, että kun kotonasi vedät vessan, niin 10 minsan kuluttua siitä tiedetään Uudessakylässä asti. Muusta puhuttu kun muiden asioista ja joka asia piti värittää huolella. Siellä ei kovin järkevää porukkaa asu. Lahteahan se koko Nastola nykyään on, Villähde ja muut pikkukylät mukaanlukien.
        Paluumuuttoa en oo harkinnut.


    • Yhdytään

      Joo, Nastolassa on liikaa heteroja. Toista se on meillä täällä Orimattilassa. Tulkaa kaikki kivat kundit tänne!

    • viherahon.auto

      Nastolassa on varmaan eniten kylähulluja väkimäärään nähden Suomessa.

    • Kahjo_kylä

      Vaikea sanoa koska kyllä niitä täällä Orimattilassa on selkeästi suurin osa asukkaista.

    • Jaretiihonelahest

      Kateellista on lahes tiedän tän kun oon menestyny julkkis.Fuck off men.Se on vaa tsiikki joka kelaa näin

    • Ehkä olet vain tutustunut vääriin ihmisiin, ainakin minun kokemukseni perusteella ihan mukaviakin ihmisiä asuu lahdessa.

    • poismuuttaja

      " poismuuttaja

      9.8.2017 14:22"

      ei ole minun kirjoittama viesti!!!! joku kirjottanut nimimerkilläni. Olen 45v nainen joka joutui naapurikiusatuksi lahden talissa!!!! Jos olisin tiennyt mitä hulluja asuu alakerrassa en olisi ikinä muuttanut Riihelään!

      • poismuuttaja

        lahden taloissa...terkkuja seuraavalle asukkaalle...


      • poismuuttanut

        Lahdessa ei mikään alue ole hyvä asua.


      • poismuuttaja
        poismuuttanut kirjoitti:

        Lahdessa ei mikään alue ole hyvä asua.

        on :) asuin sopenkorvessa 4,5v jos oisin tiennyt että joudun heti ensimmäisenä yönä Riihelässä naapuri kiusatuksi en olisi muuttanut tähän!


      • poismuuttaja

        tulen julkisesti kirjoittamaan asiasta nimillä! Mutta en täällä!


    • Semmoista

      Ite lopetin ulkona käymisen kokonaan kiusaamisen takia. Ruoat tilaan kotiinkuljetuksella. Aikaisemmin minua ei ole kiusattu.

    • tekiteki
    • olet.tutkassa

      Lahtelaisilla on hassu tapa seurata heille tuntemattomia ihmisiä kauppaan, katsella mitä he ostavat ja mennä katsomaan kun he maksavat ostokset. Koko tapahtumasarjan ajan kuikitaan jostain hyllyjen takaa.

      • kyttäysharrastuksena

        Hassua onkin, että sama on tapahtunut eri puolilla Lahtea eikä vain samassa paikassa. Kirjoitapa "kyttäys Lahdessa" ja löydät monta avausta samasta aiheesta.


    • uhri

      Niin kauvan kun et joudu rikoksen uhriksi lahdessa meneen kohtuulisesti. Mutta jos teet rikosilmoituksen jostakin ja joudut poliisin hampaisiin eikä sinusta jostain syystä pidetä , toden näkösesti poliisi vuotaa tiedot asiaomaisesta ymärillä asuville ihmisille , saaden näin elämisen todellavaikeaksi . Jotakin missä on vähän jotakin toden perää mutta masinoimalla ja irrottamalla tieto asiayhteydestä muokaten tietoa näillä vihapuheilla saadaan ihmiset uskomaan mustamaalattua uhri näin luodaan maaperää suuremalle ja jotaki todella törkeällä kunniaa loukaavalla ja samalla luodaan pohjaa kiertoilmaisulla ,puhelimesta teletunniste paikkatiedoilla pystytään tietämään missä liikut ja tällä tavalla saadaan sopiva porukka tunistamaan miltä näytät. jatkamaan lumipallo evektiä kiertoilmaisuudesta ja voisi puhua jo sanoa salaliitosta.
      Jos käyt puhumassa poliisille uudelleen toden näkösesti sanotaan ettei ole poliisilla keino puuttua vainoamiseen ja kiertoilmisuuteen .

      • vituixmenikaikki

        Huokaus. Niin tuttua yli 10 vuoden takaa.
        Se mitä Lahdessa tapahtuu, ei kuulu oikeusvaltioon.


    • Gresssss

      Vaikka Lahti on suomalaisittain iso kaupunki, niin silti kaikki tuntuvat tuntevan toisensa jotain kautta. Luultavasti tuntevat tuntemattomatkin. Mistäköhän johtuu?

      • sejohtuu

        Asioiden selvittämisen, juorujen yms. määrästä. Siitä se johtuu.


    • paranemisiin

      sul ei o lääkitys kohdallaan mene sen lääkärin luo uudestaan saat uudet lääkkeet ku kerrot nää samat jutut

      • jatkakoulunkäyntiä

        Kirjoitustasostasi päätellen olet 15 -vuotias.


    • Lahti_on_perseestä

      Lahti on paska kaupunki asua! Johtunee siitä, että täällä huumeet liikkuu ja käyttäjiä on kadut täynnä. Mielenterveysongelmat ja työttömyys kun lykätään vielä päälle niin on kunnon sekasorron ainekset kasassa. Väkivaltaa ja rikollisuutta on Lahden kadut täynnä! Muuttakaa pois jos vaan mahdollista! Moni menettää terveytensä Lahdessa...

      • mielenterveysongelmat

        Sen takiako ne haastaa aina riitaa?


    • Poliisikaupunki

      Tuntuu että kaikki vaan tarkkailee toistensa tekemisiä., eivätkä itse tee mitään.

    • Miettii

      Oisin ehkä muuttamassa lahteen opiskelemaan, mutta en tiedä minkälaista siellä on? Onko siellä ankeeta asua? entäs onko siellä ankeita ihmisiä? Vähän kyllä pelottaa ajatella minkäslaista siel on? Onko siellä kuinka paljon luontoa harrastaa omia harrastuksia? Toivottavasti vastaatte tähän ja toivottavasti saan hyviä vastauksia ja paljon tietoa lahdesta minkälaista siellä on tykkääkö normaali nuori poika asua lahdessa ja opiskella siellä

      • BenVane

        Pienet on piirit ja porukoihin todella vaikeeta päästä. Kuulema opiskelijoilla paremmat kokemukset Lahdesta.

        Luontoa on sekä järviä.


      • Asic
        BenVane kirjoitti:

        Pienet on piirit ja porukoihin todella vaikeeta päästä. Kuulema opiskelijoilla paremmat kokemukset Lahdesta.

        Luontoa on sekä järviä.

        Kaunista luontoa, järviä ja harrastusmahdollisuuksia on todella laajasti. Lahti on johtava urheilukaupunki, ja etenkin niistä piireistä löytyy varmasti uusia ystäviä. Kortteliliiga täällä on ainutlaatuista ja joka kaupunginosasta löytyy ainakin joku tai useampiakin joukkueita. Tervetuloa Lahteen!


    • Gregory

      juntti-jonne-räppärimesta

      • Painostajat

        Lahdessa on Jotkut semmoisia että niillä on aina joku silmätikkuna, jota arvostelevat tai yrittävät leimata erityisen hanakasti. Ne on semmoisia uhrin ottajia. Pyrkivät saamaan jostain itelleen uhrin ja kärkkyvät tilaisuutta päästä hiostamaan tai simputtamaan uhria. Puhetyyli jo erilainen kuin muita kohtaan, painostava. Uhrille huomautellaan, huudetaan. Ja takanapäin pyritään leimaamaan uhri mahdollisimman nopeasti. Silmätikun ottajilla on joku vietti semmoiseen.


      • Elämänkouluakokorahalla

        Elinikäinen ala-aste meininki siis.


    • tsemppiäjatkoon

      Tapahtuuko tätä työpaikalla, koulussa vai vapaa-aikana?
      Voisiko olla erossa tällaisten idioottien seurasta?
      Jos voi nenä pystyyn ja pyllistys tuollaisille kiusaajille. Näyttävät vain oman tyhmyytensä.
      Näitä riittää joka paikkakunnalla.

      • Hyvääkevättä

        Lahdessa ei ole mitään muuta vikaa kuin että tämä on aivan sietämättömän tylsä paikka, mutta niin on suurin osa Suomen paikkakunnista ja kaupungeista. Suomi on maailman harvimmin asuttuja maita, esim. pääkaupunkiseutu on 0,2 pros koko maasta ja siellä asuu viidennes suomalaisista. Itse rakastan tätä karua, kaunista ja vehmasta maata, luontoa järviä. Tylsäähän Täällä välillä on. Ja varmasti silmätikkujen ottaminen on enemmän tai vähemmän masentuneitten tai tympiittyneitten käytöstä. Olen matkustellut paljon, tehnyt töitä ulkomailla. Ja pakko sanoa, että kun olen esim. New Yorkissa tai muissa maailman suurkaupungeissa niin olen kuin eri ihminen, pirteä, iloinen jne. Ja olemuskin toinen, pukeutuu ja hoitaa ja laittaa itseään aivan eri lailla. Suomen passi on maailman arvostetuimpia, kolmanneksi vahvin. Pääsemme 156 maahan ilman viisumia. Kun ihminen aikoinaan levittäytyi ympäri maapalloa niin kyllä se Sisua on vaatinut asuttaa Suomi. Ja se näkyy kansanluonteessa. Toivotan kaikille lahtelaisille kaikkea hyvää.


      • Juoruakkamies

        Niin mustamaalaajat osoittavat vain oman heikkoudensa, huonon älykkyysosamääränsä ja kateutensa uhria kohtaan.


    • Anonyymi

      Jos ei ole omia ongelmia, niin niitä saa etsimällä muiden käyttäytymisestä.

    • Anonyymi

      Tuntemattomille vittuilu on niin supersisäsiittosta touhua.....

    • Anonyymi

      Menet vielä Fazerille töihin niin saat kuulla juoruja, takanapäin haukkumista työaikanasikin. Aivan kamala paikka olla töissä. Huono ilmapiiri ja ämmämäinen johto.

      • Anonyymi

        Nastolassa vittuillaan kaikille jotka on tullu muualta kun päijät-hämeestä


    • Anonyymi

      Moni valittaa että ahdistaa paljon. Sitten ne samat ihmiset puhuu muista pahaa jatkuvasti. Ehkä oma pää on syy miksi ahdistaa.

    • Anonyymi

      Tulkaa metsäpeltoon katsomaan kuinka sairaita ihmiset voivatkaan olla.

    • Anonyymi

      Juonittelevuus ja kierous kyllä on lahtelainen pahe. Jos et oo piireis et saa samoja mahdollisuuksia kun muut ja sut yritetään kieroilla pois

    • Anonyymi

      Se on kyllä aina yhtä ihanaa kun ihmiset jota et ole nähnyt ennen alkavat selittää asioista m it ä olet tehnyt missä ja kenen kanssa. Eikö Lahessa ole muuta tekemistä kun kyttäillä, vai onko se vaan niin kivaa?

    • Anonyymi

      Lahtelaisil on liian helppo elämä kun on aikaa kytätä tintemattomia, valittaa heidän arkisista asioista ja jopa kävelytyylostä vailla ite lävelos paslat housuss tyylillä.

    • Anonyymi

      Joka työpaikalla kyllä miehetkin puhuu seläntakana paskaa ja päin naamaa esittää kaveria

    • Anonyymi

      Varkaita, kusettajia ja selän takana kieroilevia miehiä riittää.

      • Anonyymi

        Sanokaa Fazer, kun haluatte tulla haukutuksi.


    • Anonyymi

      Sama minne muutat muut miehet varsinkin lyhyet pitää sua ryöstöretkellä olevana, eivätkä edes anna tutustua itseensä.

    • Anonyymi

      Kyläyhteisö jossa jokaisen henkilökohtainen asia on koko Lahen yhteinen asia. Jos jotain ei tiedetä se vääristellään mielikuvaksi ja sitä pidetään pyhänä totuutena.

      • Anonyymi

        Alaokeroisissa yksi naapuri kuvailee valvontakameralla laajaa aluetta naapurit mukaan lukien ja heillä tarra jopa postilaatikossa ettei vaan postit katoa. Ovat lestadiolaisia ja Lahti heidän keskuspaikka eteläsuomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaokeroisissa yksi naapuri kuvailee valvontakameralla laajaa aluetta naapurit mukaan lukien ja heillä tarra jopa postilaatikossa ettei vaan postit katoa. Ovat lestadiolaisia ja Lahti heidän keskuspaikka eteläsuomessa.

        Samaa touhua metsäpellossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa touhua metsäpellossa.

        Minne muukalainen menee?? mennään perään ja ivataan sitä.


    • Anonyymi

      Ei täällä kukaan ihan seläntakan puhu!

      • Anonyymi

        Heti kun käännyt tai menet ohi alkaa pelkureiden sanansoitto.


    • Anonyymi

      Kylä jossa kaikki tuntee toisensa. Tuntemattomien asioista puhutaan kaikki päivät. Puhutaan vaan jos haukutaan jotain. Kyttäilyä ja vihattavien etsimistä. Ei tarvii puhuu kellekään ja susta tiedetään kaikki. Yhtä perhettä.

    • Anonyymi

      Ihmiset joita et ole aikaisemmin nähnyt tietävät sun menemisistä tulemisista sekä tuijottavat.

    • Anonyymi

      Joo oma sisäpiiri

    • Anonyymi

      Jo poistettujen viestien määrä kertoo Lahden mädännäisyydestä. Täysin paska kaupunki, huumeet ja väkivalta kukoistavat. Puhumattakaan virka-asemissa olevien henkilöiden tekemistä rikoksista. Lahti on täynnä pahansuopia ihmisiä! Lahti on pahuuden pesäke!

      Vesikin on pilattu narkkareiden toimesta! Lahdessa ei ole enää mitään hyvää!!!

      • Anonyymi

        Lahti-nimisessä tuppukylässä ei mikään muutu, paitsi huonompaan suuntaan.
        Jos en olisi vuonna 08 päässyt Lahdesta pois, niin olisin joko kuollut tai päätynyt pöpilään. Niin ihme pelejä siellä pelataan. Psykopaattien, narsistien ja muiden sekopäiden kylä.


    • Mikä mättää, onko pää kunnossa? Mistä ihmemaasta oklet kotoisin?

      • Anonyymi

        Nii no siellä Lahdessa - Ihmemaassa - on just tuo, että ollaan aina epäilemässä muiden pään tilaa ja että mistä on kotoisin, jos ei olla ennen nähty. Pirusti kiinnostaa muiden asiat.


    • Anonyymi

      TÄÄ ON NIIN OSUVA. LAHTELAISET OSAA SELÄN TAKANA PASKAN PUHUMISEN TAIDON.
      ONNEKSI TULI MUUTETTUA POIS SIELTÄ.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe