roikuin vuosikymmenen huonossa työpaikassa, jossa oli jokainen työpäivä läsnä kamala ahdistus. Vapaalla oli myös sama ahdistus kun työhön paluu väistämättä läheni. Työpaikassa esiintyivät kaikki negatiiviset ilmiöt työpaikkakiusaamisesta, älyttömään työkuormaan. Vuosia sitä meni vain väkisin, kunnes lopulta päätin uskaltaa ja otin lopputilin. Nyt mennyt vuosi, enkä ole päätöstäni katunut, ainoa katumus on se, että olisi pitänyt lähteä huomattavasti aikaisemmin pois.
Töitä varmasti saisin heti jos haluaisin, mutta jotenkin mennyt maku kaikkeen työhön. Tulen toimeen vallan mainiosti, en tiedä aionko mennä koskaan enää töihin.
Kuinka kauan menee toipumiseen?
2
257
Vastaukset
- EteenpäinKuitenkin
Heippa kohtalotoveri
Kaikella on aikansa.
Minä irtisanouduin 2015. Olin vuoden 2014 pois töistä ennen irtisanoutumista, mutta irtisanoutumisen jälkeen toipuminen vasta alkoi.
Olen palannut tämän vuoden aikana työelämään. Välillä on työttömyysjaksojakin.
Kaikella tällä on ollut elämässäni suuri siunaus. Kaiken tämän jälkeen osaan arvostaa ilon aiheita paremmin ja arvot ovat muuttuneet.
Ota rauhassa oma aikasi. Lämpöisiä ja kannustavia ajatuksia sinulle.- HienoaKuulla
että, asiasi ovat järjestyneet! Itsekin olen alkanut huomaamaan tunnelin päässä valoa, mutta aika kaukana työkykyisestä olen vieläkin. Pahin mahdollinen on jäädä väkisin työhön, pitäisi vain olla sitä älliä lähteä, oli tilanne sitten mikä tahansa. No ehkä tämä vielä tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841776- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191220Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871162Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 64959
- 56942
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40907- 34864