Kuinka kauan menee toipumiseen?

VuosiaVäkisin

roikuin vuosikymmenen huonossa työpaikassa, jossa oli jokainen työpäivä läsnä kamala ahdistus. Vapaalla oli myös sama ahdistus kun työhön paluu väistämättä läheni. Työpaikassa esiintyivät kaikki negatiiviset ilmiöt työpaikkakiusaamisesta, älyttömään työkuormaan. Vuosia sitä meni vain väkisin, kunnes lopulta päätin uskaltaa ja otin lopputilin. Nyt mennyt vuosi, enkä ole päätöstäni katunut, ainoa katumus on se, että olisi pitänyt lähteä huomattavasti aikaisemmin pois.

Töitä varmasti saisin heti jos haluaisin, mutta jotenkin mennyt maku kaikkeen työhön. Tulen toimeen vallan mainiosti, en tiedä aionko mennä koskaan enää töihin.

2

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EteenpäinKuitenkin

Heippa kohtalotoveri

Kaikella on aikansa.
      Minä irtisanouduin 2015. Olin vuoden 2014 pois töistä ennen irtisanoutumista, mutta irtisanoutumisen jälkeen toipuminen vasta alkoi.
      Olen palannut tämän vuoden aikana työelämään. Välillä on työttömyysjaksojakin.

Kaikella tällä on ollut elämässäni suuri siunaus. Kaiken tämän jälkeen osaan arvostaa ilon aiheita paremmin ja arvot ovat muuttuneet.

Ota rauhassa oma aikasi. Lämpöisiä ja kannustavia ajatuksia sinulle.

• HienoaKuulla

että, asiasi ovat järjestyneet! Itsekin olen alkanut huomaamaan tunnelin päässä valoa, mutta aika kaukana työkykyisestä olen vieläkin. Pahin mahdollinen on jäädä väkisin työhön, pitäisi vain olla sitä älliä lähteä, oli tilanne sitten mikä tahansa. No ehkä tämä vielä tästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      84
      1776
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1419
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      119
      1220
    4. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      87
      1162
    5. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      291
      1151
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      64
      959
    7. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      56
      942
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      910
    9. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      40
      907
    10. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      864
    Aihe