Miten kulkee 2017 "nelisilmä" 230hv Octavia RS ?

automotives

Autobild.de mittasi:

2017 Skoda Octavia RS 230hv farmari (etuveto):
0-50 km/h: 3,0s
0-100 km/h: 6,9s

2014 M-B C220d sedan 170hv (takaveto):
0-50 km/h: 2,6s
0-100 km/h: 7,7s

http://www.autobild.de/artikel/skoda-octavia-rs-combi-test-11854997.html

73

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • automotives
    • automotives

      2017 Skoda Octavia RS 230
      0–130 km/h 10,5 s

      2014 M-B C220d
      0–130 km/h 12,6 s

      • automotive.experience

        Missä rs-lippispoju aikoo etuvetoisella ritsallaan kiihdytellä laillisesti noihin nopeuksiin?


      • AikuistenOikeasti
        automotive.experience kirjoitti:

        Missä rs-lippispoju aikoo etuvetoisella ritsallaan kiihdytellä laillisesti noihin nopeuksiin?

        Autorunkkarinkin pitäisi tietää, että ohituskiihtyvyys on tärkeämpää, kuin 0- 50 kmh. Ai ei tiedä? Samapa tuo.


      • Zeperfs
        AikuistenOikeasti kirjoitti:

        Autorunkkarinkin pitäisi tietää, että ohituskiihtyvyys on tärkeämpää, kuin 0- 50 kmh. Ai ei tiedä? Samapa tuo.

        Nimenomaan!
        80-120km/h Skoda 4,0 sek, M-B 5,9 sek.
        40-140km/h Skoda 9,2 sek. M-B 13,5 sek.


      • AikuistenOikeasti
        Zeperfs kirjoitti:

        Nimenomaan!
        80-120km/h Skoda 4,0 sek, M-B 5,9 sek.
        40-140km/h Skoda 9,2 sek. M-B 13,5 sek.

        Ei taida olla tuolla Mersu-pojalla olla sitä kokemusta ohituksista Suomen valtateillä. Jos joskus on päässyt kokeilemaan "koeajo-tapahtumassa" Mersua, ei sieltä kauaksi ehdi. 0 - 50 kmh ehtii...


      • automotives

        Onpas herkkä asia kun sillä etuvetoisella ritsalla jää jalkoihin kaupunkiliikenteessä niin raivopäisenä vertaillaan sellaisia kiihtyvyysvälejä josta kortti heilahtaa hyllylle.

        Tämä onkin tätä RS-keijon logiikkaa kun ei ole paskaakaan kokemusta oikeasti sporttisista autoista tai edes tehokkaista perheautoista. Eikä teillä myöskään kokemusta edes modernista takavetoisesta perheautosta pidempiä matkoja.


      • AikuistenOikeasti
        automotives kirjoitti:

        Onpas herkkä asia kun sillä etuvetoisella ritsalla jää jalkoihin kaupunkiliikenteessä niin raivopäisenä vertaillaan sellaisia kiihtyvyysvälejä josta kortti heilahtaa hyllylle.

        Tämä onkin tätä RS-keijon logiikkaa kun ei ole paskaakaan kokemusta oikeasti sporttisista autoista tai edes tehokkaista perheautoista. Eikä teillä myöskään kokemusta edes modernista takavetoisesta perheautosta pidempiä matkoja.

        Automotivaattori kykenee jo myöntämään, ettei "harrasta" mitään muuta kuin kaupunkiliikenteen raivopäistä kiihdyttelyä koeajotapahtumien Mersuilla. Sen tosin kaikki tietävät muutenkin. 0 - 50 kmh-kiihdyttelyllä onnistuu liikenteen vaarantaminen helposti. Sitähän se on, ei muuta.

        Miksi muuten käytät nimimerkkiä "automotives"? Haluatko, että Google sekoittaa tulostuksesi tähän:

        http://www.valmet-automotive.com/automotive/cms.nsf/www/ukifi


      • uskottavuusongelma
        AikuistenOikeasti kirjoitti:

        Automotivaattori kykenee jo myöntämään, ettei "harrasta" mitään muuta kuin kaupunkiliikenteen raivopäistä kiihdyttelyä koeajotapahtumien Mersuilla. Sen tosin kaikki tietävät muutenkin. 0 - 50 kmh-kiihdyttelyllä onnistuu liikenteen vaarantaminen helposti. Sitähän se on, ei muuta.

        Miksi muuten käytät nimimerkkiä "automotives"? Haluatko, että Google sekoittaa tulostuksesi tähän:

        http://www.valmet-automotive.com/automotive/cms.nsf/www/ukifi

        Hän hakee nimimerkillään uskottavuutta, mutta uskottavuus kuihtuu välimerkkivirheisiin. Tyyppi ei osaa jakaa virkkeissä olevia lauseita pilkuilla!


    • mukava.kulkupeli

      Hyvin kulkee, kiitos kysymästä. Oliko muuta?

    • saa.halvalla

      Kaikki ostamaan Saksasta 3 vuotiaita alle 30 tkm ajettuja Mersuja häkkikauppiailta.

    • täyttääodotukset

      Ihan odotetusti kulkee, eli käytännön suorituskyky selvästi Mersua parempi kuten tietysti 60 hv:n tehoerolla pitääkin.

    • turboskoda

      Käytännössä tollaset nokivasarat on jatkuvasti tientukkona.

      • hehahhaha

        Skoda tientukkeena. Voi kiihdyttää paikaltaan ja vaihtaa kaistaa suoraan etioyöriä pompottavan ja taakse jäänedn skodan eteen!


      • skodajokke
        hehahhaha kirjoitti:

        Skoda tientukkeena. Voi kiihdyttää paikaltaan ja vaihtaa kaistaa suoraan etioyöriä pompottavan ja taakse jäänedn skodan eteen!

        Kylläpäs sitä ollaan nyt niin tohkeissaan, kun vähän härnätään..haha..


    • KQLMEKAKARAAJARAKKIorg

      Joo, 540hv 76t. 9 akselia joista 6 paripyörillä, ei o kerkeä peli 😀

    • automotives

      Alfa Romeokin tuonut uuden takavetoisen sedanin mallistion (viimeksi oli 75 vuonna 1992). Alfan insinöörit ja testaajat vaativat vuosikausia johtoryhmältä päätöstä siirtyä paremmat ajo-ominaisuudet mahdollistaviin takavetoihin nykivästä, puskevasta, epätasapainoisesta etuvedosta.

      Alfakun jättää 180hv voimin uuden 230hv Octavia RS:n kuin tikku paskaan ja Octavia pääsee rinnalle juuri ja juuri 100km/h vauhtiin mennessä.

      Alfa Giulia 2.2d A takaveto 180hv:
      0-50 km/h: 2,4s
      0-100 km/h: 7,3s

      http://www.autobild.de/artikel/alfa-romeo-giulia-bmw-3er-test-10825807.html

      • KQLMEKAKARAAJARAKKIorg

        Mitenkäs menee alfalla 0-250tkm?
        Škodalla menee hyvin ☺


      • turboskoda

        Onko tuokin nokivasara? En osta, vaikka paskalle taipuminen on vaikeaa.


    • automotives

      Miltä tuntuu kun takavetoiset M-B C350e ja Bmw 330e jättävät nekin tuon Octavia RS "sporttimallit" kuin tikku paskaan?

      Esim. Takavetoinen Mercedes C350e (211hv bensa 70hv sähkö):

      0-50 km/h: 2,1s
      0-100 km/h: 5,9s

      Sen tiedämme, että sinä nyt et ole metriäkään edes ajanut takavetoisella hybridillä, joka samalla nautinto ajaa, suorituskykyinen ja tarvittaessa ekologinen.

      Bmw 330e hinnat alkaen muuten alk. 45000e

      • turboskoda

        Onkos Bemarin hinnat alkaen mallissa vielä veivattavat takaikkunat?


      • automotives

        Onko turboskoda-pojulilla paluu tulevaisuuten prosessi käynnissä siellä turbulentissa pääkopassa?

        Verrataan kaikki 90-luvun lopun teiniritsa Bemareita uusiin Skodiin eikö vain? No uudemmistahan 2010-luvun takavetoisista sinulla ei olekaan metriäkään kokemusta.


      • turboskoda
        automotives kirjoitti:

        Onko turboskoda-pojulilla paluu tulevaisuuten prosessi käynnissä siellä turbulentissa pääkopassa?

        Verrataan kaikki 90-luvun lopun teiniritsa Bemareita uusiin Skodiin eikö vain? No uudemmistahan 2010-luvun takavetoisista sinulla ei olekaan metriäkään kokemusta.

        Kaiken pullistelusi jälkeen en enää ikinä osta takavetoista autoa.


      • AikuistenOikeasti
        turboskoda kirjoitti:

        Kaiken pullistelusi jälkeen en enää ikinä osta takavetoista autoa.

        Näin on. Musta Bemari on toki kusipään synonyymi jo perinteisesti, mutta että sun piti kaikkien takavetoisten autojen maine pilata. Ei voi auttaa. Mutta 2-sarjan BMW Active Tourer vaikuttaa näpsäkältä perheautolta omaan käyttöön... :)


      • automotives

        Minkäslainen maine Audilla nykyisin? Onko se herrasmiesmäisen sankarin automerkki vai?

        Suosittelen vain teitä hankkimaan kokemusta 2010-luvun takavetoisella kun etuvetoisen "urheiluautojen" ja Skodan ajettavuuden kehuskelu muutenkin mennyt johonkin aivan utopistisiin sfääreihin.

        Olen testitoiminnoissa testannut erilaisilla alustan komponentteja testaavilla ratapätkillä muutaman vuoden ja harrastuksena käynyt välillä moottoriradalla kun sellaista kalustoa on käytettävissä. Sinänsä saatte pitää ja haaveilla teinibemareista ja vuodattaa tunteenne niitä kohtaan, eipä minua kiinnosta. Täytyy vain sano, että takavetoinen uusi Bemari 330e on oikealla rengastuksella paljon parempi ajettava kuin etuvetoiset "urheikullisetkin" mallit kuten vRS.


      • AikuistenOikeasti
        automotives kirjoitti:

        Minkäslainen maine Audilla nykyisin? Onko se herrasmiesmäisen sankarin automerkki vai?

        Suosittelen vain teitä hankkimaan kokemusta 2010-luvun takavetoisella kun etuvetoisen "urheiluautojen" ja Skodan ajettavuuden kehuskelu muutenkin mennyt johonkin aivan utopistisiin sfääreihin.

        Olen testitoiminnoissa testannut erilaisilla alustan komponentteja testaavilla ratapätkillä muutaman vuoden ja harrastuksena käynyt välillä moottoriradalla kun sellaista kalustoa on käytettävissä. Sinänsä saatte pitää ja haaveilla teinibemareista ja vuodattaa tunteenne niitä kohtaan, eipä minua kiinnosta. Täytyy vain sano, että takavetoinen uusi Bemari 330e on oikealla rengastuksella paljon parempi ajettava kuin etuvetoiset "urheikullisetkin" mallit kuten vRS.

        Hei, jopa mainitsit Skodan Skoda-palstalla. En ala kiittämään, varsinkin kun vRS Ocatvia ei kiinnosta lainkaan. Vastaavat Auditkin evvk, vaikka niillä ajavat ovat ihan ihmisiä hekin. Sukulainen on ajanut beliveto V6-bensa A4 Audeilla yli kaksikymmentä vuotta.


      • 0pisteviis

        Kyllä kannattaakin maksaa 10-20000 euroa ekstraa siitä että auto kiihtyy puoli sekuntia nopeammin...


      • Kaksoisstandardit
        0pisteviis kirjoitti:

        Kyllä kannattaakin maksaa 10-20000 euroa ekstraa siitä että auto kiihtyy puoli sekuntia nopeammin...

        Mites se VRS:n hintalisä vaikkapa verrattuna 1.4 TSI?


    • Nopsatapsa

      Voivoi...siis ihan oikeesti..jos toinen kiihtyy 6sek ja toinen 7sek sataseen niin kokeilkaapa ihan käytännössä..sillä ei oo mitään merkitystä.
      Tulkaa muuten joskus kokeilemaan kun on kiihdytyspäiviä..siellä on ajettu ja kokeiltu näitä..ja suljettu alue niin turvallista vielä.
      Tuommoiset auton niin kiihtyy jo ihan tarpeeksi et pääsee rekasta turvallisesti ohi...

      • automotives

        Mutku koeajotapahtumien parkkipaikoilla ei tartte ohitella rekkoja!


    • mua.poljetaan

      Ei kule, aina on joku eella vaikka polvisi että homoperse repeää

      • lökösenpena

        no se o porshetkii köökytelly tää automotiraattori

        Tulipa pyörähdettyä Kauniaisissa tuossa muutama päivä sitten ja tarjottua Kilossa Helsingin keskustan suuntaan pientä yllätystä Porsche-kuskille joka veti ulompaa kaistaa jonon ohi ja meninpä siitä sitten Porschen perässä, kaarrenopeus jäi rampin alkupään kurvissa alhaiseksi, kuski antoi kaasua vasta kaarteen loputtua (osaamaton kuski) ja kaasupohjassa C250 CDI 204hv takaveto Mersuni jäi Porschen perässä noin autonmitan verran täysillä kiihdyttävästä 2000-luvun alun Porsche 911 Carrera 4 avomallille 110 km/h vauhtiin mennessä. Porschekuski oli tietenkin ihmeissään ja ilmeisesti pienessä vitutuksessa polki Porscheaan sinne 160-180 km/h vauhtiin asti Turun moottoritiellä Helsingin suuntaan kun itse jäin 110 km/h laillista vauhtia ajamaan.

        300hv nelivetoinen urheiluauto ei kuskinsa takia pärjännyt edes takavetoiselle 204hv perheautolle. Radalla vapaa-ajalla ja testiradalla työkseni sen verran ajanut nuoresta iästä huolimatta, että kyllä C250 CDI mallillakin Suomessa pystyy jättämään aikalailla kaikki autot tai ainakin reilusti tehokkaampien autojen kanssa menemään tasoissa ihmettelemään niin valolähdöstä kuin tuollaisissa kaarreajotilanteissa.


      • pirkkaturbo
        lökösenpena kirjoitti:

        no se o porshetkii köökytelly tää automotiraattori

        Tulipa pyörähdettyä Kauniaisissa tuossa muutama päivä sitten ja tarjottua Kilossa Helsingin keskustan suuntaan pientä yllätystä Porsche-kuskille joka veti ulompaa kaistaa jonon ohi ja meninpä siitä sitten Porschen perässä, kaarrenopeus jäi rampin alkupään kurvissa alhaiseksi, kuski antoi kaasua vasta kaarteen loputtua (osaamaton kuski) ja kaasupohjassa C250 CDI 204hv takaveto Mersuni jäi Porschen perässä noin autonmitan verran täysillä kiihdyttävästä 2000-luvun alun Porsche 911 Carrera 4 avomallille 110 km/h vauhtiin mennessä. Porschekuski oli tietenkin ihmeissään ja ilmeisesti pienessä vitutuksessa polki Porscheaan sinne 160-180 km/h vauhtiin asti Turun moottoritiellä Helsingin suuntaan kun itse jäin 110 km/h laillista vauhtia ajamaan.

        300hv nelivetoinen urheiluauto ei kuskinsa takia pärjännyt edes takavetoiselle 204hv perheautolle. Radalla vapaa-ajalla ja testiradalla työkseni sen verran ajanut nuoresta iästä huolimatta, että kyllä C250 CDI mallillakin Suomessa pystyy jättämään aikalailla kaikki autot tai ainakin reilusti tehokkaampien autojen kanssa menemään tasoissa ihmettelemään niin valolähdöstä kuin tuollaisissa kaarreajotilanteissa.

        No mites se munavoi..


      • prrrööööött

        Pröötprööt


    • automotives
    • automotives

      Miltä tuntuu kun rinkelimosakin jää katsomaan takavaloja skodasta nyt puhumattakaan?

    • Fabia110hp

      Keitä tuo vatimoottori oikein kyykyttelee kaupunkialueilla? Ilmeisesti kuitenkin mautoja, tai mitä lie koppimopoja. Kiihdytys 0 - 50 km/h viittaa tuollaiseen.

    • pomppiva.etuveto

      Ainakin etuveto 1.8:lla turha yrittää kiihdytellä, sutii sutii ja sutii. Määräaikaishuollon kuntotarkistuksessa oli mitattu reilu 1000km ajetuilla renkailla jo 0,5 mm ero etu- ja taka urasyvyydessä - vaikken edes ole revitellyt tuolla.

      • Anal-autohuoltoko

        Sulla onkin tarkka huolto-ohjelma.

        Sutii myös 80 - 120 kmh? Kova peli on tuo...


    • automotives

      Mietin tässä jos vaihtaisin C250 CDI takavetoni vaikkapa takavetoiseen 265hv Opel GT malliin jonka turbokoneessa potentialai 320-350hv tehoihin asti.

      Talviautoksi saisi vielä takavetoisen Opel Omega farmarin viimeisimpiä mallivuosia 2002-2003 johon kunnon talvirenkaat ja GT talliin talveksi. Suurilla Lisäpainoilla farkun tavaratilaan luodaann aavistuksen takapainoinen painonjakauma 44-43%/56-57% jolla sitten takavetoinen Omega jättää liukkailla jopa nämä ns. markkinoiden surkeimmat avustavat nelivedot kuten Honda CR-V, Toyota Rav4 hybrid ja osan haldex-ritsoista.

    • automotives

      Tai sitten vain yksi ympärivuotinen auto voisi olla SLK350, kun tilantarvetta ei juuri ole.

      2011 M-B SLK350 (305hv) takaveto:
      0-50km/h: 2,1s
      0-100 km/h: 5,5s

      Laittaisin ehdottomasti tuohon sen SLK 200 mallimerkinnän ja sitten vaan paikan tullen kouluttamaan hermostunutta RS-poikaa tai rinkelimossepelleä. Uusi 2016 300hv neliveto Audi S3 muuten menee sekä 0-50km/h: 2,1s että 0-100km/h: 5,3s suurinpiirtein samaan aikaan eli kädettömille lippispäisille rinkelipelleille yllätystä luvassa.

      http://www.autobild.de/artikel/mercedes-slk-350-gegen-sl-350-test-1602164.html

      • NolottaaPuolestasi

        Perheauto-palstalla veijari kertoo, että "tilantarvetta ei ole" ja ei tajua olevansa aivan väärässä paikassa. Esittelet ties mitä molo-kiesejä pojille.


      • FactChecking
        NolottaaPuolestasi kirjoitti:

        Perheauto-palstalla veijari kertoo, että "tilantarvetta ei ole" ja ei tajua olevansa aivan väärässä paikassa. Esittelet ties mitä molo-kiesejä pojille.

        Perheauto-palsta? Mihin unohtui "RS on täydellinen urheiluauto" ?


    • HOLISTI74.91

      mites menee skeida octavia rs vs Toyota Corolla LFA :D ? nonnii, eihän ruma itälintta skeida pysy perässä vaikka pakilla ajaisi, ruma itäkippo skeida jää kuin paikalleen jopa kisoissa Datsun GT-R mallin kanssa :D skodisteilla on fakta ja fiktio hämärtynyt pahasti.

      • SayonaraSamovaari

        Kyykman on hyvä vaan ja jatkaa Holistina ihan tavan Skodan ruostumisen ja hajoamisen kommentointia. Automotives kyykyttelee räsät. Jookosta?


      • McKyykky
        SayonaraSamovaari kirjoitti:

        Kyykman on hyvä vaan ja jatkaa Holistina ihan tavan Skodan ruostumisen ja hajoamisen kommentointia. Automotives kyykyttelee räsät. Jookosta?

        Cuck


    • HOLISTI74.91

      itse kävin koeajamassa tuon rs skodan ja oli tavattoman laiskan tuntuinen, laatikko vaihtaa koko ajan vaihteita,aivan kuin elektroniikka olisi sekaisin. tododella huono ajettava ja se sisämeteli, aivan järkyttävää tasoa noinkin kalliissa autossa, ajoin samana päivänä 2005vm Toyota Avensis mallia 2.0 bensakoneella 150hv niin huomattavasti pirteämpi moottori on Toitsussa ja hiljainen ohjaamo ja vakaa mutta kuitenkin mukavan pehmeä jousitus.

      • AveTsiisar

        Miten sait jalan pois moottoritilasta, kun hellitit kaasua kiihdytyksen jälkeen? Vai oliko rintapelti rapea? 😁


      • hoitoonohjaus.pliis

        Holisti on todella nimensä mukainen. Kirjoittelee kännissä puuta heinää.


      • HOLISTI74.91
        AveTsiisar kirjoitti:

        Miten sait jalan pois moottoritilasta, kun hellitit kaasua kiihdytyksen jälkeen? Vai oliko rintapelti rapea? 😁

        ei ollut tulipelti vielä niin mätä että kaasupoljin olisi lattian läpi mennyt, mutta kyllä huomasi että skodista puuttuu sinkitys, ruostetta oli jo selvästi havaittavissa. ihmettelin kun 2005vm Toyota kuitenkin vielä täysin ruosteeton lähes uuteen skodaan verrattuna. ei lupaa skodalle pitkää ikää.


      • NonHolocaust
        HOLISTI74.91 kirjoitti:

        ei ollut tulipelti vielä niin mätä että kaasupoljin olisi lattian läpi mennyt, mutta kyllä huomasi että skodista puuttuu sinkitys, ruostetta oli jo selvästi havaittavissa. ihmettelin kun 2005vm Toyota kuitenkin vielä täysin ruosteeton lähes uuteen skodaan verrattuna. ei lupaa skodalle pitkää ikää.

        No hyvä. Mukavaa että Tojotan moottorista ei ole suoraa yhteyttä kabiiniin. Tosin eipä sitä eroa huomaa metelin määrässä, kun taulussa on huipputehon kierrokset ja "raaka voima" välittyy lingerilongeri-renkaisiin...

        Kai Skodan pohja oli jo puhki ruosteesta?😂


      • HOLISTI74.91

        yllättävää kyllä, skodan pohja ei ollut vielä puhki vaikka ruosteessa jo olikin, en tosin koputellut sitä millään. oiskohan ruuvimeisseli mennyt jo läpi jos ois varovasti koputellut....


      • Murrosikäiski
        HOLISTI74.91 kirjoitti:

        ei ollut tulipelti vielä niin mätä että kaasupoljin olisi lattian läpi mennyt, mutta kyllä huomasi että skodista puuttuu sinkitys, ruostetta oli jo selvästi havaittavissa. ihmettelin kun 2005vm Toyota kuitenkin vielä täysin ruosteeton lähes uuteen skodaan verrattuna. ei lupaa skodalle pitkää ikää.

        Kyllä se Skodakin on sinkitty, siinä missä muutkin konsernin tuotteet ja kukin voi päätellä onko se hyvä asia, kun sitä muutaman vuoden pitää.


      • FactChecking
        Murrosikäiski kirjoitti:

        Kyllä se Skodakin on sinkitty, siinä missä muutkin konsernin tuotteet ja kukin voi päätellä onko se hyvä asia, kun sitä muutaman vuoden pitää.

        Sinkki ei auta asiassa yhtään, saadaan vain uskoteltua suomipojulle että nyt on ruostumaton auto.


    • Meininki_on_nääs

      Tervehenkistä autojen ominaisuuksien vertailua reilussa meiningissä.

    • pulksul

      Oha se kiva oku vrs kyykytää

    • Breeznev
    • nolot-ämmät

      Mites se "Uusi RS saa muut vinkumaan" kirjoitus? Idiootit ei tajua että halutessaan pyörivät monien muiden jaloissa

      • Auvink

        Halutessaan, toki.

        Pitäähän sun mopo-skootterisi päästää pätemään. :)


    • automotives

      Niin tyypillistä todeta, että fantastisen ohjaustunnon ja tarkkuuden kera varustettu uusi takavetoinen Alfa Giulia hinnat alkaen bensaturbolla (39000 e) pieksee 200hv suorituskyvyssä ja käsiteltävyydessä Skodan etuvetoiset RS-mallit. Nimittäin Auto, Motor & Sport mittasi takavetoiselle Giulian 200hv bensaturbolle 0-100 km/h ajaksi 6,8s.

      Alfan arvostus, fiilis, ajotuntuma, ketteryys, käsiteltävyys vihdoin taas takavetoisena pistää ajodynamiikkaperspektiivistä BMW 3-sarjalaisen häpeälliseen tilaan, koska se todellakin jää Alfan jälkeen tässä osiossa vaikka muissa se saattaa pisteissä voittaa.

      • äasöäsösäösäaös

        Jee. Kyyk is back. Tuliko lopputili uudesta työpaikasta?


      • Kyyktinnitus

        Ajelkoon Vatimoottori sillä Alfalla (kesäauto). Talvella sitten jalkaisin.


    • TKyykman

      Ei kutsutaksi tullutkaan? Piti mennä polkupyörää taluttaen. Kun en ole robotti.

    • Oktaavit eli skeidataavit ei ole nelisilmiä, ne on persesilmiä :D

    • Huh-hulluutta

      60 hevosvoimaa siihen että pääsee teoriassa 800 millisekuntia nopeammin paikaltaan satasen vauhtiin :D

      Skodistien typeryys ei yllätä koskaan

    • hehhhahahaha
      • automotives

        Takaveto 40 tonnin Giulia bensaturbolla kitaristi 7,1s 0-100 ja ajettavuudessa pieksee minkä tahansa etuvedon ja pitkälti 99% kaikki nelivedot


    • rämäskoda

      skoda octavia rs 2017 ja moottori vaikeni lokakuun 12 päivä öljynkulutus remontin takia. ajettu 4300km.

    • automotives

      Osaako joku muuten sanoa miksi Porsche keskusteluja ei käydä Vagarenalla?

      Olisiko syynä, että Porschella ajavat ja siitä kiinnostuneet eivät halua sekaantua lippisjannujen etuvetofanaatikkojen RS-Skeida sun muihin Volsun GT-räpellyksiin, vaan tietävät konsernin parhaiden ajo-ominaisuuksien syntyvän Porschen logolla varustetuista autoista. Porschen omistaja ei halua osallistua amatöörien pieneen etuvetoritsojen tuunaus-kulttiin mitä Vagarena tarjoaa.

      • pörssse

        Onhan siellä jopa yksi keskustelu aiheesta: http://www.vagarena.fi/index.php?board=303.0

        "Muut merkit" -alueen premium-autoja koskevat keskustelut ovat ikävästi täynnä sitä Esson baaria ja kateutta, en kestänyt selata enempää.


    • Aina_löytyy_nopeempi

      Miltä tuntuu ku bugatti veyron jättää teidät kaikki.

    • kolmeraajaajakakka1.2tdi

      RS-pojut on noloja

    • Type.Kit

      Niin, näyttäisi että Mercedess on myös hoksannut tuon skodan huvittavan olemuksen.
      Ensin ohitetaan skoda ja sitten päästetään skoda ohi, kun meno on vaarallista ja huojuvaa.
      100km/h vauhdissa nauran aina kun skoda leijailee tiellä ja kuski hikoilee elämänsä viimeisiä hetkiä.
      Skoda on vaarallinen eikä se kuuluisi tielle ollenkaan. Enemmän sellainen kolhoosi peltojen pärisyttäjä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

      Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

      Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

      En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

      Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

      Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

      niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe