Mitä tehdä kun parketti on vahingoittunut? Vaha peittää pienet jäljet mutta mites ne isommat, joissa pinta on selvästi vahingoittunut? Häiritsevät ja asun lisäksi vuokralla...
-Kiitos-
naarmuja parketissa
4
1305
Vastaukset
- ne myyvät
tommosta "mömmöö" millä täytetään se kuoppa/iso naarmu parketissa,sen jälkeen laitetaan lakkaa "tippex-siveltimellä" kuivuneen mömmön päälle,sekin ostetaan samasta liikkeestä.
Mömmöä löytyy eri sävyissää: tumma tammi,vaalea tammi,saarni,pyökki jne...- Minna
Itse asun myös vuokralla ja tammiparkettiin on tullut hieman naarmuja, pienen koiran aiheuttamia. Olenkin pelännyt kun muutto koittaa että takuurahalle saa hyvästit heittää mutta ehkä ei sittenkään jos kerta niitä naarmuja voikin korjailla. Minkähän hintaisia nuo aineet on?
- omistaja
Minna kirjoitti:
Itse asun myös vuokralla ja tammiparkettiin on tullut hieman naarmuja, pienen koiran aiheuttamia. Olenkin pelännyt kun muutto koittaa että takuurahalle saa hyvästit heittää mutta ehkä ei sittenkään jos kerta niitä naarmuja voikin korjailla. Minkähän hintaisia nuo aineet on?
Elämiseen kuuluu lattian kuluminen. Ei sinun pikkunaarmujen vuoksi pidä takuurahaasi menettää. Itse se on sinut sinne vuokralaiseksi hyväksynyt, vai sanoiko nimenomaa ettei koiraa saa pitää?
- unohdin
mainita että jos se parketti on kokonaisuudessaan ihan mahdottomassa kunnossa niin ei auta muuta ottaa ammattimies joka hioo ja lakkaa koko parketin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329