Jasmin tänään 35 vuotta

Punainen.tupa.perunamaa

Jasmin Mäntylällä on tänään syntymäpäivä. Mittariin kilahti 35 vuotta, kuten Martinallakin vajaa kuukausi sitten. Tuksu on jo 39-vuotias, että perässä hiihtävät tuttua latua ja keski-ikä lähestyy. Paljon onnea, Jasmin!

106

2588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokainenvanhenee

      Perässähiihtäjiä ovat kaikki muutkin heitä nuoremmat.

    • mustapentu

      Pirullisen näköinen ollut jo pienenä.......kauhukakara.

      • sullepiruillut

        NIINKÖ?


    • Idolit

      Materia ei välttämättä tuo onnea, mutta silti panee miettimään, että mitä nämä kaksi 35-vuotiasta järjenjättiläistä Jasmine ja Martina ovat elämässään ITSE saavuttaneet.
      Kummallakaan ei ole mitään omaisuutta, ei minkäänlaista koulutusta, asuvat ja elävät toisen ihmisen kustannuksella jne.
      Ainoa mistä heillä molemmilla on kokemusta on avio- ja avoerot, rattijuopumustuomiot, ulosottovelka sekä alastonkuvat.
      Repikää siitä!

      • jkldjhtubs

        Iso ero on se, ettei Jassulla tietääkseni ole mitään rikollista taustaa (rattijuopumus kylläkin) eikä ole väkivaltainen nyrkin heiluttaja.


      • EiVoiJaskaaVerrataMaraan
        jkldjhtubs kirjoitti:

        Iso ero on se, ettei Jassulla tietääkseni ole mitään rikollista taustaa (rattijuopumus kylläkin) eikä ole väkivaltainen nyrkin heiluttaja.

        Martina sentään tienaa, urheilee ja hänellä on perhe siinä kun mt-ongelmainen rattijuoppo Jaska elää vieläkin äidinsä komerossa työttömänä ja omien sanojen mukaan on samis ricun kans eli jakomielitautinen omin sanoin.


    • Jotkutnaiset

      Osaavat pelata korttinsa viisaasti ja tyhmiä se vituttaa.

      • PappaKärppä

        "Kaunis nainen tämä jasmin. Luulenpa että päästää vaan pitkät pierut tämän palstan jutuille ja tuskinpa edes lukee.
        Ei näin ala-arvoiselle palstalle alennu kuin paskanjauhajat ja kaiken maailman hullut."

        Jaska, taas joudut kehumaan itseäsi, kun kukaan muu ei sitä tee. Juuri tässä kohtaako päästit ne kuuluisat pierut niihin ikiihaniisi Mummonkalsareihisi??
        Nähtävästi et lue näitä, mutta palstahäiriköit sitä enemmän. Lähes 40v. akka ja viitsii lapsellisuudessaan väittä että on jokin muu.
        Jasmin Mäntylä: Kuvasit itsesi täydellisesti tuossa omassa viimeisessä lauseessasi!! #Niinmuahhahha


    • kristiinaliisa

      Mara on osannut pelatakin korttinsa, on päässyt rikkaan miehen avopuolisoksi, lapsen kautta ja ansiosta kylläkin, ja osaa ottaa niistä rikkauksista ja omaisuudesta kaiken irti. Ja sai Hanneksen "avulla" miehen kiintymään itseensä niin, että tämä taitaa tehdä mitä vaan pitääkseen Maran itsellään. Jasmin painii ihan eri leveleillä kaikin tavoin. Mutta onnea Jassulle, on jo keski-ikäinen nainen, pitäisi alkaa toimia jo itsenäisesti, vihoviimein.

      • Loiset

        Jasminille pisteet siitä ettei ole tehnyt lapsia.


      • pisteetön
        Loiset kirjoitti:

        Jasminille pisteet siitä ettei ole tehnyt lapsia.

        Ei tehnyt, vai ei saanut tehdä?Tiedä sitäkään.


      • PappaKärppä

        "ei ei missään tapauksessa, mieluummin näitä kuin PappaKärpäpän kopsuja ja tuota samaa Jaskaaa korkki kiinni justsaying etc....Ressuparka kauniin timmin jne vaimonsa kanssa disssaa iltojensa ratoksi Jassua, kun ei heillä muutakaan elämää kai ole. "

        Jaska, ymmärrän huolesi noista kopsuista. Onhan ne sinulle uutta, vähän niinkuin menisi töihin. Sinulle siis. Sinuahan ne ärsyttää, ja yli kaiken, kun muutkin palstalaiset saavat helpommin luettua typerät kommenttisi!
        Huomaa kyllä noista KYMMENISTÄ poistetuista kommenteista, että olisi ehkä kannattanut noudattaa neuvoani, eli: KORKKI KIINNI!!
        Ongelmasi on myös tuo kun sekoitat Pamit ja Samit. Muistathan että se oli Letku kun potki sinut sinne Peltolaan, ja ettet edes käynyt ausseissa! Juu #Justsaying
        Vaimoni ei edes vaivaudu tuollaista Lotjaketta kommentoimaan, joten joudun ihan yksin huvitella palstalla n, 1h per ilta. Jos sitäkään!
        Minähän voisin, halutessani lisätä täällä olemista, mutta sinun kohdallasi se ei onnistu. Vuorokaudesta loppu tunnit.
        Huolissani olen siitä "uudesta Feikki-Rakkaus-Suhteesta"!! Koska ehdit sitä Mielikuvitusta tapaamaan, kun roikut täällä 24/7?? #Niinmuahhahha


      • likoillaon.hupinsa
        PappaKärppä kirjoitti:

        "ei ei missään tapauksessa, mieluummin näitä kuin PappaKärpäpän kopsuja ja tuota samaa Jaskaaa korkki kiinni justsaying etc....Ressuparka kauniin timmin jne vaimonsa kanssa disssaa iltojensa ratoksi Jassua, kun ei heillä muutakaan elämää kai ole. "

        Jaska, ymmärrän huolesi noista kopsuista. Onhan ne sinulle uutta, vähän niinkuin menisi töihin. Sinulle siis. Sinuahan ne ärsyttää, ja yli kaiken, kun muutkin palstalaiset saavat helpommin luettua typerät kommenttisi!
        Huomaa kyllä noista KYMMENISTÄ poistetuista kommenteista, että olisi ehkä kannattanut noudattaa neuvoani, eli: KORKKI KIINNI!!
        Ongelmasi on myös tuo kun sekoitat Pamit ja Samit. Muistathan että se oli Letku kun potki sinut sinne Peltolaan, ja ettet edes käynyt ausseissa! Juu #Justsaying
        Vaimoni ei edes vaivaudu tuollaista Lotjaketta kommentoimaan, joten joudun ihan yksin huvitella palstalla n, 1h per ilta. Jos sitäkään!
        Minähän voisin, halutessani lisätä täällä olemista, mutta sinun kohdallasi se ei onnistu. Vuorokaudesta loppu tunnit.
        Huolissani olen siitä "uudesta Feikki-Rakkaus-Suhteesta"!! Koska ehdit sitä Mielikuvitusta tapaamaan, kun roikut täällä 24/7?? #Niinmuahhahha

        ehei, letku ei ikinä potkisi minua yhtään minnekään, koska letkuahan ei ole olemassakaan, paitsi sinun mielikuvissasi, ja ainoastaan SINUN. Jos olet siltä mielikuvatustimmiltäjavaalealtakaikinpuolinmestarisoloiseltamikälienekään, saanut peräti yhden(1)h. suosittelisin käyttämään sen esim. vaikkapa n-kyllikkiin....noh, eihän sinulla muuta elämää olekaan, kun kaikki tietävät, että ukkosi lähti Jassun kelkkaan...


      • eikun.puspus
        PappaKärppä kirjoitti:

        "ei ei missään tapauksessa, mieluummin näitä kuin PappaKärpäpän kopsuja ja tuota samaa Jaskaaa korkki kiinni justsaying etc....Ressuparka kauniin timmin jne vaimonsa kanssa disssaa iltojensa ratoksi Jassua, kun ei heillä muutakaan elämää kai ole. "

        Jaska, ymmärrän huolesi noista kopsuista. Onhan ne sinulle uutta, vähän niinkuin menisi töihin. Sinulle siis. Sinuahan ne ärsyttää, ja yli kaiken, kun muutkin palstalaiset saavat helpommin luettua typerät kommenttisi!
        Huomaa kyllä noista KYMMENISTÄ poistetuista kommenteista, että olisi ehkä kannattanut noudattaa neuvoani, eli: KORKKI KIINNI!!
        Ongelmasi on myös tuo kun sekoitat Pamit ja Samit. Muistathan että se oli Letku kun potki sinut sinne Peltolaan, ja ettet edes käynyt ausseissa! Juu #Justsaying
        Vaimoni ei edes vaivaudu tuollaista Lotjaketta kommentoimaan, joten joudun ihan yksin huvitella palstalla n, 1h per ilta. Jos sitäkään!
        Minähän voisin, halutessani lisätä täällä olemista, mutta sinun kohdallasi se ei onnistu. Vuorokaudesta loppu tunnit.
        Huolissani olen siitä "uudesta Feikki-Rakkaus-Suhteesta"!! Koska ehdit sitä Mielikuvitusta tapaamaan, kun roikut täällä 24/7?? #Niinmuahhahha

        Älä sinä pappa huolta kanna minun tunneista, niitä riittää elonpäivien ajan. Vaikka se juttu "vaimosi" ja sinun yhteisestä harrastuksesta Jassuun liittyen on poistettu, ei se poistu minun muistista. Muistini on lyhyt kuin kanan lento, mutta yhtä pitkä kuin norsuilla. Huolellesi on varmaan tarkempi osoite siellä "kotirintamalla", paitsi vaimosi ja lapsesi on sinun mielikuvitusta. Jasmin sen kuin porskuttaa, olipa Oskaria tai veskaria.


    • Huvinsa.kullakin

      Ja mikä näillä tyrkyillä on kun pitää juhlia synttäreitä ja kun ei muut onnittele niin sitten itse "jasminmantylaofficial
      Tykkää
      Kommentoi
      113 tykkäystä

      jasminmantylaofficialHyvää syntymäpäivän viettoa mulle 🍓🍓 #synttärit #bday #cake #kakku "

    • Riku11

      Onnea jasmin! On ilo seurata positiivistakin ja mielenkiintoista elämääsi :)

      • Opopoppp

        Älä nyt viitti sille enempää veetuilla, raukka on ihan pihalla muutenkin.


    • pienitoivomus

      Olisi mukavaa nähdä myös tuoreita syntymäpäiväkuvia ja kuvia myös juhlavieraista ja juhlatarjoilusta.

      • Missäs.rakas

        Niin, esim. kaksi viinilasia pöydällä kainosti vierekkäin tai rohkeasti jopa miehen karvanen käsi pöydällä...Onko viimeisin pokaus kieltänyt naamakuviensa julkaisun (häveliäisyyssyistä) vai joko se paineli pää kolmantena jalkana aamulla anivarhain "töihin"...Ja jäi sille tielleen.


      • voisentään

        Hmm. missä kuva 35- vuotiaasta ruusukimppuineen,
        ihme äijän taas iskeny, tai sitte ei, vai ollaanko reissussa.
        Hmm. missä korulahjat, ihme sulho, pöydällä kenties vain äiteen
        antama rähjäinen puska, mut mis 35 vuotis muistolahja, mis kuplivat.
        Ei skoolauksia ei mitään ja ollaan niin julkkista, hiljainen on kylätie.
        Entäs Hennat ja muut ja lahjat, hohoi !


      • sammakkoko.taas
        Missäs.rakas kirjoitti:

        Niin, esim. kaksi viinilasia pöydällä kainosti vierekkäin tai rohkeasti jopa miehen karvanen käsi pöydällä...Onko viimeisin pokaus kieltänyt naamakuviensa julkaisun (häveliäisyyssyistä) vai joko se paineli pää kolmantena jalkana aamulla anivarhain "töihin"...Ja jäi sille tielleen.

        Kiinteistönvälittäjät tekee töitä varsinkin viikonloppuisin niin että kyllä Jaska sai ryypiskellä juhlajuomat ihan keskenään. Taas tuli siis pokattua ns. "ikävä tyyppi" ja tuosta saakin sitten hyvän selityksen miksi suhde ei ota tulta. "Rakkaani oli niin paljon pois työn takia että oli parempi erota. Hän on silti minulle aina rakas koska olemme niin samiksia."


      • PappaKärppä
        Missäs.rakas kirjoitti:

        Niin, esim. kaksi viinilasia pöydällä kainosti vierekkäin tai rohkeasti jopa miehen karvanen käsi pöydällä...Onko viimeisin pokaus kieltänyt naamakuviensa julkaisun (häveliäisyyssyistä) vai joko se paineli pää kolmantena jalkana aamulla anivarhain "töihin"...Ja jäi sille tielleen.

        "Niin, esim. kaksi viinilasia pöydällä kainosti vierekkäin tai rohkeasti jopa miehen karvanen käsi pöydällä...Onko viimeisin pokaus kieltänyt naamakuviensa julkaisun (häveliäisyyssyistä) vai joko se paineli pää kolmantena jalkana aamulla anivarhain "töihin"...Ja jäi sille tielleen. "

        Eiköhän tuo "uusi rakas" ole yhtä keksitty kun Mielikuvitus-Ricu. Se "karvanen käsi pöydällä..." olisi joka tapauksessa Moppi-Heklan, ja Jaska taitaa kuvat jättää väliin, kun ei taida tuota photoshoppausta. Käry käy kuiteskin. #Justsaying


    • yksihailija

      Onko avattu lahjatiliä, johon voi lähettää rahaa?

      • AinoaHarrastus

        Kuka nyt haluais tukea Jassun ryyppäämistä?


    • ZukariEhkä

      Lahjaksi sai kuulemma sohvan uudelta tuttavuudeltaan, lemmitty kuuskymppinen ja rikas.
      Työ huonekalumallina alkanee...

      • sohvapotaatit

        Sohvan koemakaajana. Monen vuoden työkokemus takana.


      • Huoltsikkakukkakimppu

        Joka vuotiseen tapaan; Jassu onnittelee itse itseään ja usean päivän ajan postailee synttäreistään kuvia. 35-vuotias, mutta suhtautuu syntymäpäiviinsä kuin 5-vuotias. Jotenkin reppana...


      • CarolineSherman

        Näistä 35- vee synttäreistä kuullaan vielä ensi viikollakin! :D Hih ja jei, hyvää syttäriä mulle itelleni! Äiti teki mulle kakun ja oon kuulemma ihan ku prinsessa!


      • hihjajei

        Jassohan on kuin kooma tukiainen aikoinaan :D WOOHOOOOOOOoooo!


      • ainakinparikuukautta
        CarolineSherman kirjoitti:

        Näistä 35- vee synttäreistä kuullaan vielä ensi viikollakin! :D Hih ja jei, hyvää syttäriä mulle itelleni! Äiti teki mulle kakun ja oon kuulemma ihan ku prinsessa!

        Niin varmaan kuullaan. Onhan siinä nyt edes jonkunlainen aihe tehdä jassusta ketjuja.


      • köyhä.kirkon.rotta

        Heko-heko, vai rikas??


      • käytetty.tavara

        Rakas kiinteistövälittäjä on löytänyt sohvan välittämästään asunnosta ja hilannut sen Jasulle.


      • PappaKärppä

        "Lahjaksi sai kuulemma sohvan uudelta tuttavuudeltaan, lemmitty kuuskymppinen ja rikas.
        Työ huonekalumallina alkanee... "

        Montakohan sohvaa tuo Lotjake tarvitsee, kun se sisusti Mielikuvitus-Ricun talonkin. Sohvalla!! Nähtävästi sohva on tuon työväline. #Justsaying


    • Onneahääpäivänä

      Kylläpäs sattui, minulla on tänään hääpäivä, melkein nuo vuodetkin täsmää. Onnea kovasti meille molemmille, ja etenkin rakkaalle vaimolle!

    • Lico

      Kyl on joillain helppo elämä! Tai raskas! Itse en tuollaista jaksaisi!

    • suuresti.pierettää

      Meinaakohan Jasso palata rakkaan kävelyharrastuksensa pariin, että saa karistettua hiukan kiloja uutta rakastaan varten? Eihän tuota kiinnosta hoitaa kuntoaan muuten kuin miesten takia.

      • suuresti.naurattaa

        HÖNÖN aamun aloituksia.


    • Kihlajaisia.odotellessa

      Seuraavaksi sitten yhteishaastattelu s-lehteen kuvineen.

    • Helppoarahaa

      Jasmin on myynyt seiskalle taas suhteensa, mitä ei olekkaan. Näin se Jassu tienaa.

      • nytuuttaetsimään

        Jospa Jassu luuli sen jatkuvan kauemmin kun yhden yön.


      • Nolosti.käynyt
        nytuuttaetsimään kirjoitti:

        Jospa Jassu luuli sen jatkuvan kauemmin kun yhden yön.

        Etteikö se olis mitään oppinut? Ei kantsis miehistä puhuu yhtään mitään, nolosti päätyy aina kaikki ja Jassu jää rannalle ruikuttaan. Nolo tyyppi.


    • Hemmottelia

      Olisi kilttiä jos välittäjä olisi tuonut vanerisohvan Jasulle. Kiva maata ja tuulettaa kakusta ilmavaivoja. Voi olisipa lakanatkin!

    • Kokilinjat

      Nyt kun rrrakas on ihan oululainen, niin voi postata vaikka Koskilinjojen aikatauluja, kun on matkalla rrrakkaan luokse.

      • Brbrbrbrrrrrr

        Voi, emmekö enää näe ihania postauksia liittopäivämötöistä?


    • nyt_jo_säälittää

      mä en kestä, taas alkaa instaan ilmestyä noita sen lovelove -juttuja joka ennustaa sitä, että Jassu kuvittelee suhteen olevan valovuosia edellä sitä mitä on todellisuus. Edelleenkään ei ole oppinut, että jalat kun äijälle levittää, ei se tarkoita vuosisadan rakkaustarinaa.

      • EiOnneaIkinä

        Jassu psyykkaa itseään rakkauden tilaan, siis mielikuvittelee itselleen love storyn, jota todellisuudessa ei ole eikä tule. Kohta on tääkin ukko paskin ukko ikinä, petturi, valehtelija ja mt-ongelmainen köyhä luuseri, jota haukutaan ja panetellaan blogeissa ja piikitellään instassa. #niinmuah#munelämää#muntyyliin#


      • instassa.on

        Ohita hänen instansa, ei luulisi olevan mahdotonta, vai onko sittenkin.


      • No.way
        instassa.on kirjoitti:

        Ohita hänen instansa, ei luulisi olevan mahdotonta, vai onko sittenkin.

        Ja jäisin paitsi kaikesta hauskasta? No way! Jassu on parasta reality viihdettä ikinä! Ja wooohooo! Kaikkea typerää sinäkin ehdottelet, huoh.


      • enolisuskonutkaan
        No.way kirjoitti:

        Ja jäisin paitsi kaikesta hauskasta? No way! Jassu on parasta reality viihdettä ikinä! Ja wooohooo! Kaikkea typerää sinäkin ehdottelet, huoh.

        Kovin vähän tarvitaan sinun huvittamiseesi.


      • jos.vaikka.joskus

        Jos on noin huono kestävyys kuin "nyt jo säälittää", niin jätä toki seuraamatta, ihan näin ystävällisenä neuvona. Hauskuutta voi etsiä oikeasta elämästä?


      • PappaKärppä
        instassa.on kirjoitti:

        Ohita hänen instansa, ei luulisi olevan mahdotonta, vai onko sittenkin.

        " Ohita hänen instansa, ei luulisi olevan mahdotonta, vai onko sittenkin."

        Jaska, mene pois häiriköimästä. Mene vaikka sen Mielikuvitus-Rakkaasi luo. Vai olisiko sillä vaimo kotona?
        Mitäpä jos avaisit ajankuluksi uuden Martina-ketjun! #Niinmuahhahha


      • NoHohhoijaakkaa
        jos.vaikka.joskus kirjoitti:

        Jos on noin huono kestävyys kuin "nyt jo säälittää", niin jätä toki seuraamatta, ihan näin ystävällisenä neuvona. Hauskuutta voi etsiä oikeasta elämästä?

        Eikö Jaskan elämä muka ole oikeaa? Jaska on parasta realyty viihdettä IKINÄ! Kiitos seiska!


      • sIELLÄ.TÄÄllä
        PappaKärppä kirjoitti:

        " Ohita hänen instansa, ei luulisi olevan mahdotonta, vai onko sittenkin."

        Jaska, mene pois häiriköimästä. Mene vaikka sen Mielikuvitus-Rakkaasi luo. Vai olisiko sillä vaimo kotona?
        Mitäpä jos avaisit ajankuluksi uuden Martina-ketjun! #Niinmuahhahha

        Oih, Pappa, kuinka ehdinkään kaivata "nasevaa"( tuota JASKAA jne). pryyyyyy ) sanansäilääsi! Minua ei pätkääkään kiinnosta joku Marttiiina, sillä sinä olet POP, aina ja iankaikkisesti!!! Muuten ehkä sinunkin kannattaisi panostaa perhe-elämääsi, jos sinulla semmoista edes on...Mitä tätä JASKAA-nyt olen seurannut PappaK..osalta, ei ainakaan minua imartele, kun tartut kuin pösilö noihin minun kirjoituksiin. Jos joskus Jasminin olet kiimoissasi tavannutkin, niin minua et todellakaan, joten käännä levyä, ja elä menetyksesi kanssa.


      • Hjjuu66
        enolisuskonutkaan kirjoitti:

        Kovin vähän tarvitaan sinun huvittamiseesi.

        Vähän? Jassuhan suoltaa viihdettä yötä päivää!


      • oma.on.oma
        NoHohhoijaakkaa kirjoitti:

        Eikö Jaskan elämä muka ole oikeaa? Jaska on parasta realyty viihdettä IKINÄ! Kiitos seiska!

        Niin, vaan sehän on vain Jaskan elämää, ymmärrätkö? Kannattaa hankkia omaan elämään sitä hauskuutta, vai onko se mahdotonta?


      • Papan.pamit.hukassa

        Oih, sinä ihanuus Pappis, näin tuttavallisesti, jos saa sanoa, me olemme taas täällä!(missäpä muuallakaan). Ehkä Jasminin oletkin tavannut peräti kaksi(2) kertaa, mutta minua et yhden ainoaa kertaa, nyyhnyyh. Tuskinpa olen jäänyt mistään paitsi;). Minäkin tykkään Hirvoskasta. Ps. minua ei kyllä Martina kiinnosta hevonhännän vertaa, joten voisit omalta osaltasi jo jättää mokoman mainitsematta minun yhteydessä, jooko. Muuten, tapasitko Jasminin ennen nykyistä kaunistatimmiäkouluttautunutta vaimoasi , vai jälkeen? Perhe-elämäänne kaikkea PARHAUTTA!!!


      • muistmän
        Papan.pamit.hukassa kirjoitti:

        Oih, sinä ihanuus Pappis, näin tuttavallisesti, jos saa sanoa, me olemme taas täällä!(missäpä muuallakaan). Ehkä Jasminin oletkin tavannut peräti kaksi(2) kertaa, mutta minua et yhden ainoaa kertaa, nyyhnyyh. Tuskinpa olen jäänyt mistään paitsi;). Minäkin tykkään Hirvoskasta. Ps. minua ei kyllä Martina kiinnosta hevonhännän vertaa, joten voisit omalta osaltasi jo jättää mokoman mainitsematta minun yhteydessä, jooko. Muuten, tapasitko Jasminin ennen nykyistä kaunistatimmiäkouluttautunutta vaimoasi , vai jälkeen? Perhe-elämäänne kaikkea PARHAUTTA!!!

        Oih ja kaiken lisäksi unohdin toivottaa Jasulle myöhästyneet syndeonnittelut! Dementia lisäksi toinenkin sairaus, jota en muista. PappaKärppä varmaan auttaa asiassa, ihope


      • PappaKärppä
        muistmän kirjoitti:

        Oih ja kaiken lisäksi unohdin toivottaa Jasulle myöhästyneet syndeonnittelut! Dementia lisäksi toinenkin sairaus, jota en muista. PappaKärppä varmaan auttaa asiassa, ihope

        "Oih ja kaiken lisäksi unohdin toivottaa Jasulle myöhästyneet syndeonnittelut! Dementia lisäksi toinenkin sairaus, jota en muista. PappaKärppä varmaan auttaa asiassa, ihope "

        Jaska, onhan tuokin tapa toivottaa itselleen synttärionnittelut. Eikö EDES Moppi-Hekla ja Pahvi-Sauli onnitellut? Kysy siitä sairaudesta sieltä Peltolasta, minne Letku dumppasi sinut. #Niinmuahhahha


      • PappaKärppä
        Papan.pamit.hukassa kirjoitti:

        Oih, sinä ihanuus Pappis, näin tuttavallisesti, jos saa sanoa, me olemme taas täällä!(missäpä muuallakaan). Ehkä Jasminin oletkin tavannut peräti kaksi(2) kertaa, mutta minua et yhden ainoaa kertaa, nyyhnyyh. Tuskinpa olen jäänyt mistään paitsi;). Minäkin tykkään Hirvoskasta. Ps. minua ei kyllä Martina kiinnosta hevonhännän vertaa, joten voisit omalta osaltasi jo jättää mokoman mainitsematta minun yhteydessä, jooko. Muuten, tapasitko Jasminin ennen nykyistä kaunistatimmiäkouluttautunutta vaimoasi , vai jälkeen? Perhe-elämäänne kaikkea PARHAUTTA!!!

        "Oih, sinä ihanuus Pappis, näin tuttavallisesti, jos saa sanoa, me olemme taas täällä!(missäpä muuallakaan). Ehkä Jasminin oletkin tavannut peräti kaksi(2) kertaa, mutta minua et yhden ainoaa kertaa, nyyhnyyh. Tuskinpa olen jäänyt mistään paitsi;). Minäkin tykkään Hirvoskasta. Ps. minua ei kyllä Martina kiinnosta hevonhännän vertaa, joten voisit omalta osaltasi jo jättää mokoman mainitsematta minun yhteydessä, jooko. Muuten, tapasitko Jasminin ennen nykyistä kaunistatimmiäkouluttautunutta vaimoasi , vai jälkeen? Perhe-elämäänne kaikkea PARHAUTTA!!! "

        Jaska, ymmärrän miksi olet ainoastaan TURHA TYRKKY! Yksikään suomen julkkiksista ei vaivautuisi kommentoimaan juorupalstoilla itsestään yhtään mitään, etenkään kuten sinä, 24/7! Ei edes Suuri Esikuvasi Tuksu kultaikoinaan.
        Olikin minulta loukkaus Hirvoskaa kohtaan verrata häntä sinuun.
        Olemme molemmat samaa mieltä ettei sinua Martina kiinnosta, MUTTA se sinun kateutesi ja kieroutesi, kun yrität Martina-ketjuilla viedä huomion pois omista valheistasi.
        Sinulla on syytäkin olla kateellinen vaimolleni. Hän edustaa juuri kaikke mitä sinä et ole, eikä sinulla ole. Sinulla kun nuo paikat jo tuossa iässä roikkuu, olet tietysti kateellinen Suurelle Esikuvallesi Tuksulle.
        Kerron sinulle joskus, kun olet senverran selvinpäin ja pilleripurkki kiinni (jotta tajuaisit) tapaamisemme. #Niinmuahhahha


    • kysymyksiämonta

      Mistä yliopistosta MäntyJassolla on tutkinto, missä tiedekunnassa hän opiskeli, kuka proffa hänellä oli ohjaajana, oliko proffa papsu iässä?

      • lukemallaoppii

        Katso Wikipediasta ja sen jälkeen kyseisen opiston sivuilta.


      • julkkiksienkoulutus

        Jaa, hieman yllättäen ei olekaan käynyt yliopistoa. Jonkun allasjumpparin työkkärikoulutuksen vaan. Olen hieman pettynyt.

        Entäs Heklan koulutus?


      • Gdgdgddgdddd
        lukemallaoppii kirjoitti:

        Katso Wikipediasta ja sen jälkeen kyseisen opiston sivuilta.

        Ootko ihan professori kun noin kaiken kattavaa tietoo osaat jakaa, hahah!


      • ettäjotaintietäisit
        Gdgdgddgdddd kirjoitti:

        Ootko ihan professori kun noin kaiken kattavaa tietoo osaat jakaa, hahah!

        No eipä tarvi juurikaan sinua viisaampi olla, kun neuvoo tietosivun sinulle.


      • Tyhmääon

        Luotat siis wikipediaan OMG! Tyhmä olet.


      • meilä.on.kesä
        julkkiksienkoulutus kirjoitti:

        Jaa, hieman yllättäen ei olekaan käynyt yliopistoa. Jonkun allasjumpparin työkkärikoulutuksen vaan. Olen hieman pettynyt.

        Entäs Heklan koulutus?

        No voi voi, kumpikohan on pettyneempi??? Missä Jasmin on kehunut mistään yliopistoista? Sinäkin haluat vaan päteä omilla , niin millä? Muuten todella vähällä sinutkin yllätetään. Kannattaisiko keskittyä omaan fantasiaelämään sinunkin, ettet tulisi yllätetyksi?


    • tämäkin.sammakko

      Miltähän tuosta kiinteistönvälittäjästä tuntuu tämä yllättävä kohujulkisuus mikä napsahti kohdalle? Miltä tuntuu kulkea iso J-kirjain tatuoituna otsaan? Joko kuulee hihitystä ja supinaa kulkiessaan Oulun kaduilla tai esitellessään huoneistoja? Kuinka moni käy näytöillä vaan tsekatakseen minkänäköinen pöljä on nyt Jaskan #tämän kuun muru? Nooh, koita kestää, "paikkaas on jo kyselty". Uutta pappaa putkeen vaan.

      • JassuHeikossaHapessa

        Enpä tiedä tämänkään uuden suhteen olemassaolosta. Jotakuta on ehkä tapaillut, mut eihän se ole mikään suhde, paitsi Jassun pään sisällä.

        Tuntuu niin uskomattoman idioottimaiselta, et nainen joutuu palaamaan häntä koipien välissä salaa Australiasta elämänsä rakkauden luota ja heti, hupsis vaan, onkin löytynyt "uusi onni" kotiseudultaan Oulusta. Vaikka koko edeltävän vuoden elämän pääsisältönä oli tämän ylisevuotavan Aussirakkauden hypettäminen. Sitten, kun vihdoin (monen vanhan kohujutun uudelleen lämmitettyään) saa kustannettua itselleen lentolipun, saakin huomata, ettei olekaan tervetullut "rakkaan" elämään.Tällä kun on siihen kuuluu muutakin kuin joku alkoholiongelmainen pikkujulkkis Suomesta.

        Kyllä tuo Jassun somehiljaisuus puhuu taas puolestaan, kuten Australian piipahduksellakin: Jassulla ei ole asiat nyt hyvin, vaikka muuta koittaa esittää.


      • Niinmuahmunelämää
        JassuHeikossaHapessa kirjoitti:

        Enpä tiedä tämänkään uuden suhteen olemassaolosta. Jotakuta on ehkä tapaillut, mut eihän se ole mikään suhde, paitsi Jassun pään sisällä.

        Tuntuu niin uskomattoman idioottimaiselta, et nainen joutuu palaamaan häntä koipien välissä salaa Australiasta elämänsä rakkauden luota ja heti, hupsis vaan, onkin löytynyt "uusi onni" kotiseudultaan Oulusta. Vaikka koko edeltävän vuoden elämän pääsisältönä oli tämän ylisevuotavan Aussirakkauden hypettäminen. Sitten, kun vihdoin (monen vanhan kohujutun uudelleen lämmitettyään) saa kustannettua itselleen lentolipun, saakin huomata, ettei olekaan tervetullut "rakkaan" elämään.Tällä kun on siihen kuuluu muutakin kuin joku alkoholiongelmainen pikkujulkkis Suomesta.

        Kyllä tuo Jassun somehiljaisuus puhuu taas puolestaan, kuten Australian piipahduksellakin: Jassulla ei ole asiat nyt hyvin, vaikka muuta koittaa esittää.

        Eipä sen asiat ole koskaan olleet hyvin eivätkä kunnossa. 35 vuotiaana asuu edelleenkin lapsuudenkodissaan, työttömänä ja täysin riippuvaisena äidistään. Ei oo päässy omille jaloilleen eikä tuu koskaan pääseenkään. Elämänsisältö "rakastuneena" joka miehen patjana oleminen.


      • ElämääKarusellissa

        Tähän asti Jassu on kuitenkin jaksanut hymyillä tekohymyään ja liimailla tekokorvia ja -nenänpäitä kuviinsa, vakuutella onnellisuuttaaan itselleen ja muille. Olla #onnellinen, #kiitollinen, kun pääsi Australiaan ja varsinkin, kun pääsi sieltä pois!

        Nyt vakuuttelut loppuneet, ei taida jaksaa enää teeskennellä. En tajua, miksei ihminen voi vaan myöntää miten asiat on, tyyliin " oon tosi pettynyt ja surullinen, kun tämä suhde, jolta toivoin niin paljon, ei onnistunut".

        Mut ei, Jassuhan ei itke erotessa. Koki olevansa miehen käskytettävänä, ja katkaisi suhteen. Ongelma: miten järjestää toimeentulo tulevaisuudessa? Jassun ratkaisu: etsiä uusi käskyttäjä.


      • titityyjatöttöröö
        ElämääKarusellissa kirjoitti:

        Tähän asti Jassu on kuitenkin jaksanut hymyillä tekohymyään ja liimailla tekokorvia ja -nenänpäitä kuviinsa, vakuutella onnellisuuttaaan itselleen ja muille. Olla #onnellinen, #kiitollinen, kun pääsi Australiaan ja varsinkin, kun pääsi sieltä pois!

        Nyt vakuuttelut loppuneet, ei taida jaksaa enää teeskennellä. En tajua, miksei ihminen voi vaan myöntää miten asiat on, tyyliin " oon tosi pettynyt ja surullinen, kun tämä suhde, jolta toivoin niin paljon, ei onnistunut".

        Mut ei, Jassuhan ei itke erotessa. Koki olevansa miehen käskytettävänä, ja katkaisi suhteen. Ongelma: miten järjestää toimeentulo tulevaisuudessa? Jassun ratkaisu: etsiä uusi käskyttäjä.

        Sulle se Jassun toimeentulo näkyy olevan jokapäiväinen ongelma . Itse hän näkyy olevan onnellinen olotilassaan, vaan sinä häntä surkuttelet täällä juorupalstalla päivittäin.


      • kuka.on.pettynyt
        ElämääKarusellissa kirjoitti:

        Tähän asti Jassu on kuitenkin jaksanut hymyillä tekohymyään ja liimailla tekokorvia ja -nenänpäitä kuviinsa, vakuutella onnellisuuttaaan itselleen ja muille. Olla #onnellinen, #kiitollinen, kun pääsi Australiaan ja varsinkin, kun pääsi sieltä pois!

        Nyt vakuuttelut loppuneet, ei taida jaksaa enää teeskennellä. En tajua, miksei ihminen voi vaan myöntää miten asiat on, tyyliin " oon tosi pettynyt ja surullinen, kun tämä suhde, jolta toivoin niin paljon, ei onnistunut".

        Mut ei, Jassuhan ei itke erotessa. Koki olevansa miehen käskytettävänä, ja katkaisi suhteen. Ongelma: miten järjestää toimeentulo tulevaisuudessa? Jassun ratkaisu: etsiä uusi käskyttäjä.

        " En tajua, miksei ihminen voi vaan myöntää miten asiat on, tyyliin " oon tosi pettynyt ja surullinen, kun tämä suhde, jolta toivoin niin paljon, ei onnistunut". Sama räksytys samoilla sanoilla jatkuisi kuitenkin. Miksi muuttaisit hyväksi kokemaasi tyyliä? Jasminhan viis veisaa kenenkään nobodyn mielipiteistä ja jatkaa elämäänsä, ja varmaan tulee aiheuttamaan närästystä.


      • AnybodyHome

        Jasmin on nobody, joka kuvittelee olevansa somebody.


      • Älä.koskaanMuutu
        kuka.on.pettynyt kirjoitti:

        " En tajua, miksei ihminen voi vaan myöntää miten asiat on, tyyliin " oon tosi pettynyt ja surullinen, kun tämä suhde, jolta toivoin niin paljon, ei onnistunut". Sama räksytys samoilla sanoilla jatkuisi kuitenkin. Miksi muuttaisit hyväksi kokemaasi tyyliä? Jasminhan viis veisaa kenenkään nobodyn mielipiteistä ja jatkaa elämäänsä, ja varmaan tulee aiheuttamaan närästystä.

        Niinpä. Jaska ei koskaan opi mistään mitään vaan toistaa samoja virheitä uudelleen ja uudellen ja uudelleen...Meidän iloksemme!


      • Ttytytyyyy
        titityyjatöttöröö kirjoitti:

        Sulle se Jassun toimeentulo näkyy olevan jokapäiväinen ongelma . Itse hän näkyy olevan onnellinen olotilassaan, vaan sinä häntä surkuttelet täällä juorupalstalla päivittäin.

        Jep. Jassu on sellanen ns vähän onnellinen...


      • kjgvuygguggjh

        Luuletko muka että keski-ikäiset miehet arvostelevat toisiaan jos joku saa nuorempaa pillua, eivät, ja akkojen mielipiteillä taas ei ole mitään väliä.


    • jassuheräsi

      Jassu on aikuistunut! On vihdoin älynnyt, ettei ole enää nuori ja kiinteä, joten paljasta pintaa tai kalsarikuvia ei ole näkynyt. Hienoa, jatka samaan tyyliin!

      • Hfhfhfhfhfffff

        Turha luulo. Kun se joskus, abt puolen vuoden kuluttuu, tajuu ettei ole taaskaan missään parisuhteessa, niin alkaa rupsahtaneen tissivaon tyrkytys.


    • Gongrats

      Happy Birthday!!!⭐️🌹🎂🎊🎊🎉🎉🌹⭐️😊

      • Jassun

        SynttäriVIIKKO män jo.


    • kysyy_epätietoinen

      Mitä jasso tekee työkseen?

      • JassuRassukka

        Ei mitään. Ei saa mistään palkkaa. Haastiksista seiskalle ja hymylle saa parinsadan euron palkkion. Viime aikoina ei oo Jassun turinat vaan kelvanneet. Jassulle tulee ankee syksy. Nyyh


      • Tosiasiat
        JassuRassukka kirjoitti:

        Ei mitään. Ei saa mistään palkkaa. Haastiksista seiskalle ja hymylle saa parinsadan euron palkkion. Viime aikoina ei oo Jassun turinat vaan kelvanneet. Jassulle tulee ankee syksy. Nyyh

        Voi jassurassua. Uudella rakkaallakaan ei oo varaa ku viedä bussilla lähiseudulle, menopaluu 5e.


    • kuinyöjapäivä

      Jasminilla ja Martinalla on ero kuin yöllä ja päivällä...Martina oli liian lyhyt malliksi, ja Miss Suomeksi (yritti Miss Suomeksi, mutta pääsi vain semifinaaliin asti), mutta nuori Jasmin oli mallin mitoissa, ja suositun mallikisan Miss Model of the World (Suomen finaalin) voitto annettiin Jasminille tuosta vaan, aivan kuin suoraan nenän eteen kulta lautasella. Jasmin oli myös Miss Turku-kisan 1. perintöprinsessa. Jasmin ei kuitenkaan osannut hyödyntää kisasta saamiaan mahdollisuuksia millään tavalla. Hän ei itse asiassa koskaan edes edustanut Suomea Miss Model of the World kisassa, vaikka hän oli Suomen finaalin voittaja, ja hänet siihen tehtävään valittiin. Jostain syystä Jasmin jäi pois, ja tilalle otettiin Jenni Dahlmann. Jasmin ei ole sen jälkeen tehnyt yhtään mitään. Miss Suomi haaveet taas kaatuivat, kun meni esiintymään paljastavassa paidassa. Jos olette eri mieltä, että Jasmin on sen jälkeen tehnyt jotakin merkittävää "urallaan", niin kertokaa toki mitä? Ehkä hänellä on saavutuksia, joista en ole tietoinen...???

      Mitä Martinaan tulee, niin Martinalla on tässä vuosien varrella ollut "miljoona rautaa" tulessa, eli hän on ollut kokoajan mukana jossakin. Ja vaikka hänestä ei Miss Suomea tullutkaan on hänestä kirjoiteltu juorulehdissä enemmän, mitä kenestäkään 2000-luvun missistä ikinä. Martinalla on ollut oma tv-ohjelma, ja lisäksi hän on ollut mukana lukuisissa tosi tv-ohjelmissa, hän on ollut naimisissa Hunksin kanssa, hän on iskenyt miljonäärin, hän on vetänyt vuosi kausia Miss Helsinki kisaa, hän on gladiaattori, ja nyt hänellä on vielä oma treeni ohjelma, mitä hän mainostaa. Martina on saanut siis aikaiseksi vaikka sun mitä, ja keksii varmasti jatkossakin vaikka mitä.

      • kaksierihenkilöä

        Miksi näitä kahta pitäisi verrata toisiinsa? Eivät he millään lailla edes kilpaile keskenään mistään.


      • kuinyöjapäivä
        kaksierihenkilöä kirjoitti:

        Miksi näitä kahta pitäisi verrata toisiinsa? Eivät he millään lailla edes kilpaile keskenään mistään.

        Ei pitäisikään verrata. Mutta joku täällä selvästi vertailee, kun puhuu "perässä hiihtäjistä", ja mainitsee Maran samassa aloituksessa, missä kertoo Jasminin syntymäpäivästä. Mara ja Tuksu olisi kyllä pitänyt jättää mielestäni tässä nyt asiayhteydestä kokonaan pois.


    • kuinyöjapäivä

      Martina on myös aina ollut timmissä kunnossa, eikä hänelle ole vuosien varrella tullut grammaakaan ylipainoa, lisäksi hänellä on kaksi lasta, eikä hän asu kotona. Ja mitä nyt vielä tulee mieleen, niin Martinalla on ollut oma tanssiryhmä, ja lisäksi hän on ollut bb-talossa, ja voittanut Suomen julkkisten pelkokertoimen ja uimahyppykisan. Ja tämä listahan on loputon, jos aletaan luettelemaan mitä kaikkea Martina on tehnyt. Monta omaa tv-ohjelmaa on Jasminilla, ja missä kaikissa tosi tv-ohjelmissa hän on esiintynyt? Mitä Johanna Tukiaiseen tulee, niin hänelläkin on ollut oma bisnes, eli oma tanssiryhmä, ja nuori Tuksu on ollut aikoinaan ihan hyvännäköinen kissa.

      • ovatomanlaisiaan

        Hienoa kun edes joku arvostaa Martinaa. Yleensä täällä vain vähätellään ja väheksytään häntä. Siltikään häntä ja Jassua on turha verrata keskenään. Eiväthän heidän tavoitteensakaan ole samanlaiset.


      • En.ihaile.kumpaakaan
        ovatomanlaisiaan kirjoitti:

        Hienoa kun edes joku arvostaa Martinaa. Yleensä täällä vain vähätellään ja väheksytään häntä. Siltikään häntä ja Jassua on turha verrata keskenään. Eiväthän heidän tavoitteensakaan ole samanlaiset.

        Onhan. Kummankin tavoite on olla julkisuudessa ja saada julkisuudella elantonsa. Toinen on siinä onnistunut, toinen ei. Toinen elää, (seiska)julkisuudesta huolimatta, alle köyhyysrajan, toisen vuositulot liki 60.000 e.


      • kapeakatsontakanta
        En.ihaile.kumpaakaan kirjoitti:

        Onhan. Kummankin tavoite on olla julkisuudessa ja saada julkisuudella elantonsa. Toinen on siinä onnistunut, toinen ei. Toinen elää, (seiska)julkisuudesta huolimatta, alle köyhyysrajan, toisen vuositulot liki 60.000 e.

        Et näy ymmärtävän mitä tarkoitan. Ei pelkällä julkisuudella elä kukaan. Sen eteen on tehtäväkin jotain omalla tavallaan, jos tarkoitus on sillä elättää itsensä.


      • Teejassuperäs

        Itse et ymmärrä. Martina elää ja ansaitsee julkisuudella. Ymmärrätkö, KAIKKI hänen tekemisensä ovat nimenomaan julkisia. Kehuu jopa itse olevansa ehkä ainoa Suomessa joka elättää itsensä julkisuudella. Jaska yrittää kovasti samaa vaan ei onnistu, ei, vaikka kuinka suoltaa kummallista satua ja tarinaa julkisuuteen. Seiskaa ei näytä enää oikein kiinnostavan? Kaikki abortit, kohdun tuhoutumiset, itsariyritykset ja muu sonta jo suollettu liian monta kertaa.


      • Hyi.hitto
        Teejassuperäs kirjoitti:

        Itse et ymmärrä. Martina elää ja ansaitsee julkisuudella. Ymmärrätkö, KAIKKI hänen tekemisensä ovat nimenomaan julkisia. Kehuu jopa itse olevansa ehkä ainoa Suomessa joka elättää itsensä julkisuudella. Jaska yrittää kovasti samaa vaan ei onnistu, ei, vaikka kuinka suoltaa kummallista satua ja tarinaa julkisuuteen. Seiskaa ei näytä enää oikein kiinnostavan? Kaikki abortit, kohdun tuhoutumiset, itsariyritykset ja muu sonta jo suollettu liian monta kertaa.

        Hyi! Päihdeongelmaisen Jassun elämä on todella rumaa ja ankeeta!


    • jatkasamaa

      Hyvä Jassu! Olet 35 vee, etkä ole julkaissut teennäisiä kuvia lärvistäsi, et tissivälistäsi, etkä persiistäsi!! Onnea, vihdoinkin olet alkanut käyttää pientä rajaa julkaisuissasi!Keksi nyt jotain muuta mielenkiinnon kohdetta, kuin oma itsesi!

      • Jaskan.kummat.puuhat

        Pieni hengähdystauko vaan meneillään. Kohta taas työnnetään luista ahteria lakanattomalla laverilla kulahtaneissa maxipöksyissä kohti katsojaa.hyi yök!


      • niinkiinnostunut
        Jaskan.kummat.puuhat kirjoitti:

        Pieni hengähdystauko vaan meneillään. Kohta taas työnnetään luista ahteria lakanattomalla laverilla kulahtaneissa maxipöksyissä kohti katsojaa.hyi yök!

        Etkö meinaa malttaa odottaa ?


      • suuresti.pierettää

        Olihan se nolo mummokalsaripyllistys, joka onneksi poistuikin pian. :D Tuuliviirin Insta on loistavaa hupia!


      • Niinmuahmunelämää
        niinkiinnostunut kirjoitti:

        Etkö meinaa malttaa odottaa ?

        En. Hyvät naurut on aina paikallaan! Jassu on paras vitsi ikinä! Kiitos seiska!


      • suuresti.naurattaa
        suuresti.pierettää kirjoitti:

        Olihan se nolo mummokalsaripyllistys, joka onneksi poistuikin pian. :D Tuuliviirin Insta on loistavaa hupia!

        Ei sun naurattamiseesi näköjään paljoa tarvita.


      • onhuomattu
        suuresti.naurattaa kirjoitti:

        Ei sun naurattamiseesi näköjään paljoa tarvita.

        No sehän osoittaa vaan sen älykkyystason.


    • Ammattisalaisuus

      Parhaimmat vitsit onkin aina yksinkertaisia! Ja Jassuhan on kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan parhautta!

      • ettäedesymmärtää

        Joo jokaisen ymmärryksen mukaan yksinkertainen.


    • jdkkilsan

      Iso ero Martinaan on se, ettei Jasminia ole syytetty väkivaltaisuuksista! Maran nyrkki heiluu herkästi, ei jatkoon.

    • Kypsempi.Jasmin

      Nythän Jasmin haluaa näyttää itsestään uuden puolen. Hän pyytää anteeksi, että on haukkunut Suomen ja suomalaiset etsiessään onneaan maailmalta ja ymmärtääkin nyt tehneensä virheen. Nyt hän on tyytyväinen elämäänsä kotikaupungissaan Oulussa juuri tällä hetkellä. Kuvakin on raikkaampi ja kauniimpi. Hyvä Jassu. Tämä saattaisi olla uusi alku parempaan elämään.

      • Jassu.töihin

        Kuinkahan mones blogitilitys tääkin on missä selittää kuinka on oppinut taas paljon ja blääblääblää. Samat virheet toistaa kuitenkin aina. Eikä muutaman kuukauden oleskelu ja lomailu jossakin maassa ole mitään siinä maassa asumista, kirjansakinhan tuo piti visusti Suomessa. Ei Jassu tiedä Kreikan, Englannin eika Australian yhteiskunnallisista rakenteista yhtään mitään, sehän vaan ns rentoutui koko ko maissa oleskelunsa ajan, jonkun toisen kustannuksella, tietty.

        Mutta nyt ku Suomessa on niin iiihanaa että täällä voi asuu ihan koko vuoden ympäriinsä eikä tartte asuu puolta vuotta ulukomailla, niin nytpä ei ookkaan enää yhtään mitään estettä vakituiselle ansiotyölle, hiphei!


      • lokoisiaaikojanäädille

        Mielenkiintoista seurata milloin Jasso tarttuu rivakasti työn toimeen, siis moppiin, äitinsä kisällinä. Näädillä on muuten tiedossa lokoisat ajat, kun Jasson uusi maaaaaaailman suuurrrrrimman rrrakkauspakkauksen nimi saadaan selville.


      • Jassun.puuhat
        lokoisiaaikojanäädille kirjoitti:

        Mielenkiintoista seurata milloin Jasso tarttuu rivakasti työn toimeen, siis moppiin, äitinsä kisällinä. Näädillä on muuten tiedossa lokoisat ajat, kun Jasson uusi maaaaaaailman suuurrrrrimman rrrakkauspakkauksen nimi saadaan selville.

        Ei taida olla koko rakasta ja uutta suhdetta olemassakaan, Jassu taas mielikuvitelkut yhden yön panosta uuden rakkausdraaman, kohta on Suomi taas paskin maa ikinä ja muutan kolmanteen kotimaahani Saksaan, olenhan peruskoulussa opiskellut kielenkin ja puhun sitä täytellisesti.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe