Duunareita kuritettu VUOSIA , duunareille tarjotaan nollalinjaa...
Lentoliikenne lisääntynyt maailmantalouden piristymisen takia .
Tästä kaikesta palkitaan pääjohtajaa täysin järjen vastaisella lisäeläkkeellä....
Vaikka olisi viisi pääjohtajaa ei ilman ulkopuolista apua tapahtuisi mitään .
Hyvävelirinki pyörii tässäkin talossa , yleisistä sopimisista ei tarvitse välittää kun on oikeanlaisessa asemassa , ja SOPIVA siihen... PÄTEVYYDESTÄ ei tarvi välittää.
Toivottavasti tämäkin ROSVOUS muistetaan seuraavissa työehtosopimus neuvotteluissa .
Hyvävelijärjestelmä toimii Finnairillakin
10
301
Vastaukset
- 8475
Mitä valitat? Ryhdy pomoksi. Jos ei omat paukut riitä, niin voi voi.
- Tasapuolisuutta
Kirjoittaja 8475...
Enemmän oikealla kun oikeistohallitus....ahneempi kun ....
https://yle.fi/uutiset/3-9762882
Tuskin kukaan normaalista palkasta valittaa... jonkunlaisesta kohtuudesta kun pidetään kiinni .
Hyväveliverkosto on luonut "ILLUUSION " yli-ihmisistä . sen varjolla rahaa rosvotaan surutta. - maksakaa.eläkkeetkin
Minä lopetin Finskillä lentämisen Islannin tuhkapilven jälkeisten vaikeiden kädenvääntöjen jälkeen, enkä ole tarvinnut katua.
- vastuuseen
Omistaja ohjaus pettää liiankin usein valtion yhtiöissä .Omistusohjauksesta vastaavat tulee vetää vastuseen asiasta . Ei moitteet ole mikään oikaisu tai vastuuta se että voivotellaan ja valitellaan tapahtunutta.Kongreettisia oikaisuja asioihin ja jos ei tule päättäjät tehtävistä pois ja tiilenpäitä lukemaan. Ei tällaisesta tule mitään.
- Kjehkjheh
Mekatsut hiljaa!
- KaikkikoSamallaViivalla
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005324367.html
Joo... Heliövaaran "älynväläyksiä " todellinen "järjen jättiläinen " , joskus kuunnellut , siinä yksi pahimmista puhujista bonuspalkitsemisen puolesta . Saa varmaan omat prosentit ruskeassa kirjekuoressa .
Nytkin tämä tapaus , jos ei politukkopäättäjät tiedä mitä toimenkuvaan kuuluu kullekkin ,ja tehdään tällainen pikku menoerä valtiolle ,vastoin sopimisia ,Sipilät ja muut ihmettelee ja voivottele , nyt voisi olla NÄYTÖN paikka , ORPO JA muut kertoo kantavansa VASTUUTA ..... Laittakaa Heliövaara kantamaan oma vastuunsa , eläkkeestä /liksasta pois aiheuttamansa vahinko .
Sama meno jatkuu ellei ÄÄNESTÄJÄT HERÄÄ .
http://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005322929.html - eienääFnnairia
Finnairilla laukun ylipainomaksu 1kg; 55,00€.
Rahastuksen makua. Ilmankon pomoille jää jaettavaa.- EiOleKilohinta
Jätit tietysti katkeroituneena kertomatta, että tuo ei ole kilohinta vaan ylipainomaksu 55 euroa peritään, jos laukku painaa 23-32 kg. Useimissa tapauksissa muuten selviää halvemmalla, jos etukäteen maksaa ylimääräisen laukun.
Minusta ylipainomaksun periminen ei ole rahastusta vaan sen tarkoituksena on ohjata matkustajia olemaan kuljettamatta liikaa matkatavaroita. Yksi ylimääräinen kilo per matkustaja on yhteensä noin 100-300 kiloa per kone eli aiheuttaa aika paljon ylimääräisiä kustannuksia esim. lisääntyneen polttoaineenkulutuksen myötä.
- palkkiohanatkiinni
Tuohon johtajien palkitsemisjärjestelmään ajauduttiin ottamalla mallia suuresta maailmasta. Kelle se ei raha kelpaisi jos se sallitaan? Suomi ei ole suurvalta eikä talousmahti jolla olisi varaa ottaa oppia öljyvaltiöiden toimitavoista. Valtion yhtiöillä pitäisi pyrkiä tukemaan laajkantaisesti työllisyyttä ja vakaata taloutta ihmisten toimeentulo turvaa kattamalla työn kautta.
Nykyinen toimimalli e tue tuota ,vaan sensijaan toimii yksilöiden hyväksi ,palkitsemisjärjestelmien kautta ja sallii yhteisen kansallisvarallisuuden käytön yksilöiden hyväksi ,yhteisön sijaan.
Suomessa n valtion yritykset nouseet ilman yli johtajia ja ökypalkitsemisia .Nykyisellään yhtiöt eivät pärjää ja ihmisiä irtisanotaan ja johtoa palkitaan, jopa tuloksen ollessa negatiivisella puolella .
Johtajuus malli jota sovelletaan maailmalla ei selkeästikään ole tuloksillinen Suomessa,eikä sovi pienen Suomen talousmittoihin ,vaan toimii meillä lähinnä vahingollisesti . Suomessa johtajuus on yhteiskunnallinen asema joka sinänsä on jo meriitti joka täytyy lunastaa. Johtajuus on enneminkin yhteiskunnassamme kutsumus kuin rahasampo, joksi se on muodostunut . Mennenisyyden mallilla menestyimme ,nyt emme.- Nalli-kari
Finnairin hallitus toimii yhtiön etua vastaan jakamalla miljoonia ilman mitään vastinetta. Ok, Vauramo näyttäisi saaneen Finnairia lentoon, mutta se on hänen työnsä. Sitä varten hänet on palkattu. Vauramolla erilaisia kompensaation muotoja on jo ennen lisäeläkettä lähemmäs 10 eri muotoa, joten mitä tällä lisäpalkitsemisella saavutetaan?
Vielä parempaa työtä? Olisiko Finnairin tuloskehitys heikentynyt ellei lisää olisi maksettu? Motivaation puutteesta kärsivälle työntekijälle ainoa hoitokeino on potkut.
Heliövaara pitäisi potkia pois as per välittömästi ja heti. Pukki kaalimaan vartijana- tilanteessa joka on suoranainen kavallus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2704683Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601419
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180