EI! vaan rumentaa-siirtäkää omanne pois ihmisten tupien läheltä!!
kaunistaako noi helavatin rehupaalit näkymiänne
16
288
Vastaukset
- velivauran
ne röyhkeyttä itsekkyyttä jyväjemmaajilta
- Raunomerimaa
siirrän itse paalit aina mahdollisimman pian omille tiluksilleni, haluan olla ystävällinen kanssaeläjä.
- virkaihminen
Eivät komista näkymiä tosiaankaan.
- ramirentt
haluaisin että ei tarvitsisi pitkään katella noita ikkunastani.
- Annnssi
ei kaunista todellakaan
- sepelkyyhkyt
poies pois&&&&&&&
vanhempani joutuu kahtelemaan kodissaan vilijelijän pykäämää paalimerta kaiket päivät kun ikkunasta kattoo ulospäin - hanukkaå
meillä ei juuri niitä näy!
- OffTopic
Saihan niitä välillä vaaleanpunaisellakin muovilla, onko sekään kiva katsella. Hyvän asian puolesta silti?
- auttsssautsauts
F
Saihan niitä välillä vaaleanpunaisellakin muovilla, onko sekään kiva katsella.
F
ei ole hääviä tollasia luontoon kuulumattomia juttuja katella omiin tiloihin tuollaiset.kahtelkoon itse omia paaliaan jonka ne on.
- ilkeyttä
yhdessä paikassa koko talo ympäröity toisen miehen paaleilla, sääliksi käy, ei hän sitä viiti vieraitakaan kuttua kun on niin kaamean näköistä.
- pelkkääsäästöä
Jospa hän on antanut luvan laittaa paalit talon ympärille, itse antaisin heti sydäntalveksi laittaa joulu, tammi, helmikuuksi korkean seinämän ympäri taloa, päästyisi tuiskuilta ja pakkasilta.
- ilkeyttä
pelkkääsäästöä kirjoitti:
Jospa hän on antanut luvan laittaa paalit talon ympärille, itse antaisin heti sydäntalveksi laittaa joulu, tammi, helmikuuksi korkean seinämän ympäri taloa, päästyisi tuiskuilta ja pakkasilta.
ei ole antanut mitään lupia, ei kukaan ole kysynyt ei paalien laittaja ei kukaan, ilmoita osoittessi, kerron eräälle paalimiehelle, että sun puutarhaan saa tuua monesa kerrokasessa laittaa niitä ihan joka seinan puolelle. Nähtävyys siit tulee ja vahingonilo hauskuuttaa kulukijoita.
- Antthhi
ilkeyttä kirjoitti:
ei ole antanut mitään lupia, ei kukaan ole kysynyt ei paalien laittaja ei kukaan, ilmoita osoittessi, kerron eräälle paalimiehelle, että sun puutarhaan saa tuua monesa kerrokasessa laittaa niitä ihan joka seinan puolelle. Nähtävyys siit tulee ja vahingonilo hauskuuttaa kulukijoita.
¤pelkkääsäästöä ¤:lle , mie tuun kimppaan meijän tuolta tiluksilta saa viedä kaikki vaal. vihreät heinäpaalit myös pelkkääsäästöä-miehen talon seinustalle ku se niist tykkää, niistä tulee monen metrin reuna talolle.
- Baalisaurus
No voihan niistä ajan myötä kuoriutua jotain kivaa jos niitä ajatuksissaan kovin hautoo...
- avaimeton
Minulle eläkeläiselle, vuosikymmeniä sitten Vetelistä pois lähteneenä, ovat teiden varsilla näkyvät heinäpaalit mieluinen todiste kotikunnan elinvoimasta. Karjatalouden kanssa on vielä yrittäjiä, koska paaleja tarvitaan.
Nuorta väkeä ja yritteliästä porukkaa siis löytyy, vaikka tässä maassa kaikkialla, kaikille, kaiken ikäisille ja kaikesta tökkii.
Olisi tietty hienoa, jos paalit on varastoitu niin, että niistä ei ole haittaa kenellekään ja ulkopuolinenkin voi nähdä, miten omistaja kunnioittaa omaa työtään ja satoaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569