kaunistaako noi helavatin rehupaalit näkymiänne

Eskonieminen

EI! vaan rumentaa-siirtäkää omanne pois ihmisten tupien läheltä!!

16

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • velivauran

      ne röyhkeyttä itsekkyyttä jyväjemmaajilta

    • Raunomerimaa

      siirrän itse paalit aina mahdollisimman pian omille tiluksilleni, haluan olla ystävällinen kanssaeläjä.

    • virkaihminen

      Eivät komista näkymiä tosiaankaan.

    • ramirentt

      haluaisin että ei tarvitsisi pitkään katella noita ikkunastani.

    • Annnssi

      ei kaunista todellakaan

    • sepelkyyhkyt

      poies pois&&&&&&&

      vanhempani joutuu kahtelemaan kodissaan vilijelijän pykäämää paalimerta kaiket päivät kun ikkunasta kattoo ulospäin

    • hanukkaå

      meillä ei juuri niitä näy!

    • OffTopic

      Saihan niitä välillä vaaleanpunaisellakin muovilla, onko sekään kiva katsella. Hyvän asian puolesta silti?

      • auttsssautsauts

        F
        Saihan niitä välillä vaaleanpunaisellakin muovilla, onko sekään kiva katsella.
        F

        ei ole hääviä tollasia luontoon kuulumattomia juttuja katella omiin tiloihin tuollaiset.kahtelkoon itse omia paaliaan jonka ne on.


    • ilkeyttä

      yhdessä paikassa koko talo ympäröity toisen miehen paaleilla, sääliksi käy, ei hän sitä viiti vieraitakaan kuttua kun on niin kaamean näköistä.

      • pelkkääsäästöä

        Jospa hän on antanut luvan laittaa paalit talon ympärille, itse antaisin heti sydäntalveksi laittaa joulu, tammi, helmikuuksi korkean seinämän ympäri taloa, päästyisi tuiskuilta ja pakkasilta.


      • ilkeyttä
        pelkkääsäästöä kirjoitti:

        Jospa hän on antanut luvan laittaa paalit talon ympärille, itse antaisin heti sydäntalveksi laittaa joulu, tammi, helmikuuksi korkean seinämän ympäri taloa, päästyisi tuiskuilta ja pakkasilta.

        ei ole antanut mitään lupia, ei kukaan ole kysynyt ei paalien laittaja ei kukaan, ilmoita osoittessi, kerron eräälle paalimiehelle, että sun puutarhaan saa tuua monesa kerrokasessa laittaa niitä ihan joka seinan puolelle. Nähtävyys siit tulee ja vahingonilo hauskuuttaa kulukijoita.


      • Antthhi
        ilkeyttä kirjoitti:

        ei ole antanut mitään lupia, ei kukaan ole kysynyt ei paalien laittaja ei kukaan, ilmoita osoittessi, kerron eräälle paalimiehelle, että sun puutarhaan saa tuua monesa kerrokasessa laittaa niitä ihan joka seinan puolelle. Nähtävyys siit tulee ja vahingonilo hauskuuttaa kulukijoita.

        ¤pelkkääsäästöä ¤:lle , mie tuun kimppaan meijän tuolta tiluksilta saa viedä kaikki vaal. vihreät heinäpaalit myös pelkkääsäästöä-miehen talon seinustalle ku se niist tykkää, niistä tulee monen metrin reuna talolle.


    • Baalisaurus

      No voihan niistä ajan myötä kuoriutua jotain kivaa jos niitä ajatuksissaan kovin hautoo...

    • avaimeton

      Minulle eläkeläiselle, vuosikymmeniä sitten Vetelistä pois lähteneenä, ovat teiden varsilla näkyvät heinäpaalit mieluinen todiste kotikunnan elinvoimasta. Karjatalouden kanssa on vielä yrittäjiä, koska paaleja tarvitaan.

      Nuorta väkeä ja yritteliästä porukkaa siis löytyy, vaikka tässä maassa kaikkialla, kaikille, kaiken ikäisille ja kaikesta tökkii.

      Olisi tietty hienoa, jos paalit on varastoitu niin, että niistä ei ole haittaa kenellekään ja ulkopuolinenkin voi nähdä, miten omistaja kunnioittaa omaa työtään ja satoaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe