Miksi naiset aina haluu ruskea silmämiehiä?

Paskarusjkee

Miksi pelkkä silmänväri saa housut kastumaan. Ihan sama onko naisella sini, harmaa, vihreä tai ruskeat silmät nii se pitää alfana vaa miehii joilla on paskasilmät?/ miksi???

20

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsepidänsinisistä

      Monet naiset tuntuu ruskeista silmistä jostain syystä tykkäävän, mutta kyllä sinisille ja vihreillekin löytyy ihailijansa. Ja varmasti lähes kaikille käy mikä tahansa silmien väri miehellä.
      Aika ala-arvoista silti sinulta kuvailla ruskeita silmiä paskasilmiksi, oletkos vähän katkera?

    • ZBhcvj

      Siinä meillä arjalainen ätmi avautuu. Itsetuntoa taidetaan kaivella ihan lattialautojen rakosista saakka..

      • värilläeioleväliä

        Komppaan. Tuollainen muka häväistyskirjoittelu saa heti tuntemaan sympatiaa, tässä tapauksessa ruskeita silmiä kohtaan, joiden menestystä joku siellä kadehtii!

        Kaikki silmien värit ovat todella hyvännäköisiä aina jonkun päässä! Myös värikalvon takana on hyvä olla jotakin.


    • sinisilimä

      Mullakin on ruskea silmä.

    • elämää.nähnyt.nainen

      ei kai se silmien väristä ole kiinni, kyllä siinä kokonaisuus merkitsee enemmän!

    • mnbvc0987

      Niin minulla on siniset silmät niitä kyllä on kehuttu kauniiksi aina . minä en ikinä ole silmienväriä kyllä miehissä kyylänny ja luulis vähän maalaisjärjenkin !!!!sanovan millainen kulttuuri ulkomaalaismiehillä on ...haloooooo

    • Nainenvaintäältä

      Täällä on kyllä ainakin yksi nainen, joka lumoutuu sinisilmäsistä miehistä :)

    • femme2

      EI PIDÄ PAIKKAANSA! En ole koskaan ihastunut ruskeasilmäiseen.
      Siniset, harmaat tai siniharmaat ne olla pitää.

    • petronomi

      Ruskeat silmät miehellä, niin hot. Uuhlalaa.
      Olen naimisissa harmaa silmäisen kanssa, niistä ruskeasilmäisistä vain haaveillaan.

      • Hyh_hyh

        Eroa perkele! Vai elättääkö tää sinisilmäinen harmaasilmä sua?


    • sinisetihanat

      Itse en pidä ruskeasilmäisistä miehistä.

    • ihansamantekevää

      Muut asiat merlkitsevät.Olen seurustellut sinisilmäisen, vihreäsilmäisen ja ruskeasilmäisen kanssa.

    • mikäketäkin

      Monet miehet tuntuvat pitävän myös ruskeasta silmästä.

    • Sitäoontehnyt

      En ole koskaan ihastunut ryskeasilmäisiin, kiusoitellut häntä vain ;)

    • Ruskeasilmäisyys on ulkomailla yleistä, meillä sinisilmäisyys. Kulttuuriantropologinen tutkimus on havainnut, että naisilla on taipumusta kaukaa kotoisin oleviin miehiin. Taipumus estää sukusiitosta, joten se on biologisesti hyödyllinen. Vieraitten geenien tulo ainakin vahvistaa immuunipuolustusta ja siten lisää terveyttä.

    • Ei mikään silmän väri saa mut tykkämään jostain miehestä :D Kuulosta tyhmältä. Muistan kui teiniikäisena ja jonkun ajan myöhämminki olin ihan hulluna siniseen silmiin. Mitä vaaleampi sitä parempi oli. Mun ensimmäinen rakkaus oli myös sinisilmäinen. Mutta ei nyt kyll sillä oo mitään väliä.

    • ruskeitaenhalua

      En tykkää ruskeasilmäisistä. Sinisiä ihailen, vihreitä pysähdyn katsomaan pitkään ja harmaatkin on usein hyvännäköiset.

    • Luonnetärkein

      Hmm kyllä ne mun ruskeasilmäiset ovat olleet supisuomalaisia tummahiuksisia. Sinisilmiin katson nyt.

    • Anonyymi

      kalluturaani sinisilmä hiljaa

    • Anonyymi

      Vanha aloitus, mutta mistähän tuollainen kuvitelma on peräisin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe