Miksi pelkkä silmänväri saa housut kastumaan. Ihan sama onko naisella sini, harmaa, vihreä tai ruskeat silmät nii se pitää alfana vaa miehii joilla on paskasilmät?/ miksi???
Miksi naiset aina haluu ruskea silmämiehiä?
20
1303
Vastaukset
- Itsepidänsinisistä
Monet naiset tuntuu ruskeista silmistä jostain syystä tykkäävän, mutta kyllä sinisille ja vihreillekin löytyy ihailijansa. Ja varmasti lähes kaikille käy mikä tahansa silmien väri miehellä.
Aika ala-arvoista silti sinulta kuvailla ruskeita silmiä paskasilmiksi, oletkos vähän katkera? - ZBhcvj
Siinä meillä arjalainen ätmi avautuu. Itsetuntoa taidetaan kaivella ihan lattialautojen rakosista saakka..
- värilläeioleväliä
Komppaan. Tuollainen muka häväistyskirjoittelu saa heti tuntemaan sympatiaa, tässä tapauksessa ruskeita silmiä kohtaan, joiden menestystä joku siellä kadehtii!
Kaikki silmien värit ovat todella hyvännäköisiä aina jonkun päässä! Myös värikalvon takana on hyvä olla jotakin.
- sinisilimä
Mullakin on ruskea silmä.
- elämää.nähnyt.nainen
ei kai se silmien väristä ole kiinni, kyllä siinä kokonaisuus merkitsee enemmän!
- mnbvc0987
Niin minulla on siniset silmät niitä kyllä on kehuttu kauniiksi aina . minä en ikinä ole silmienväriä kyllä miehissä kyylänny ja luulis vähän maalaisjärjenkin !!!!sanovan millainen kulttuuri ulkomaalaismiehillä on ...haloooooo
- Nainenvaintäältä
Täällä on kyllä ainakin yksi nainen, joka lumoutuu sinisilmäsistä miehistä :)
- femme2
EI PIDÄ PAIKKAANSA! En ole koskaan ihastunut ruskeasilmäiseen.
Siniset, harmaat tai siniharmaat ne olla pitää. - petronomi
Ruskeat silmät miehellä, niin hot. Uuhlalaa.
Olen naimisissa harmaa silmäisen kanssa, niistä ruskeasilmäisistä vain haaveillaan.- Hyh_hyh
Eroa perkele! Vai elättääkö tää sinisilmäinen harmaasilmä sua?
- sinisetihanat
Itse en pidä ruskeasilmäisistä miehistä.
- ihansamantekevää
Muut asiat merlkitsevät.Olen seurustellut sinisilmäisen, vihreäsilmäisen ja ruskeasilmäisen kanssa.
- mikäketäkin
Monet miehet tuntuvat pitävän myös ruskeasta silmästä.
- Sitäoontehnyt
En ole koskaan ihastunut ryskeasilmäisiin, kiusoitellut häntä vain ;)
Ruskeasilmäisyys on ulkomailla yleistä, meillä sinisilmäisyys. Kulttuuriantropologinen tutkimus on havainnut, että naisilla on taipumusta kaukaa kotoisin oleviin miehiin. Taipumus estää sukusiitosta, joten se on biologisesti hyödyllinen. Vieraitten geenien tulo ainakin vahvistaa immuunipuolustusta ja siten lisää terveyttä.
Ei mikään silmän väri saa mut tykkämään jostain miehestä :D Kuulosta tyhmältä. Muistan kui teiniikäisena ja jonkun ajan myöhämminki olin ihan hulluna siniseen silmiin. Mitä vaaleampi sitä parempi oli. Mun ensimmäinen rakkaus oli myös sinisilmäinen. Mutta ei nyt kyll sillä oo mitään väliä.
- ruskeitaenhalua
En tykkää ruskeasilmäisistä. Sinisiä ihailen, vihreitä pysähdyn katsomaan pitkään ja harmaatkin on usein hyvännäköiset.
- Luonnetärkein
Hmm kyllä ne mun ruskeasilmäiset ovat olleet supisuomalaisia tummahiuksisia. Sinisilmiin katson nyt.
- Anonyymi
kalluturaani sinisilmä hiljaa
- Anonyymi
Vanha aloitus, mutta mistähän tuollainen kuvitelma on peräisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059