Toimin ennen kiinteistönhoitajana. Työssäni törmäsin kaikenlaisiin ihmisiin, mutta eräs tapaus on jäänyt todella pysyvästi mieleeni. Olin tuolloin parikymppinen nuorukainen ja sain työkeikaksi käydä yhdessä rivitaloasunnossa korjaamassa vuotavaa lavuaarin poistoputkea. Pimpottelin aamulla oven takana ja oven tuli avaamaan noin 50v rehevä nainen aamutakissaan. Otin eteisessä kengät jalasta ja menin keittiöön. Jouduin menemään lattialle kontilleni tutkimaan kaapissa olevaa poistoputkea. Nainen katseli hääräämistäni aamutakki päällään takaani. Sain vaihdettua hajulukon tiivisteen ja nousin ylös. Siinä vaiheessa huomasin, että nainen oli tarkoituksellisesti avannut aamutakkinsa nappeja niin, että osa suurista rinnoista oli näkyvillä. Minulla alkoi tietystikin kyrpä osoitella kovuuden merkkejä. Naisella oli karjalanpiirakoita uunissa ja hän kysyi: "Haluaako huoltomies piirakkaa hyvästä työstä?" Menin hieman hämilleni, mutta ajattelin, että jos on sitä piirakkaa tarjolla mitä oikeasti haluan niin nyt on oltava rohkea. Vastasin naiselle että riippuu piirakasta mitä on tarjolla. Siinä vaiheessa nainen avasi aamutakkinsa kokonaan ja alta paljastui kaksi suurta rintaa joiden nännit nöpöttivät kovana ja alempana näkyi houkuttelevasti siistitty karvakolmio. "Kelpaako tämä", kysyi nainen. Nyökkäsin merkiksi ja samalla nainen jo availi housujani laskien ne alas nilkkoihini. Kova kullini seisoi terhakkaasti naisen tarttuessa kädellään siihen. Kyrvästäni hellästi kiinni pitäen hän vei minut makuuhuoneeseen, jossa riisui aamutakkinsa ja asettui sängylle nelinkontin. Kiimasta kostunut pilluvako kiilteli edessäni kun nainen kehoitti: "Nussi minua huoltopoika." Työnsin kullini naisen märkään pilluun takaa päin hitaasti sisään ,pohjaan saakka ja aloin naida jyskyttää. Nainen alkoi äännähdellä ja huutaa ja vaati huutaen että nussisin rajummin. Painoin menemään nuoruuden innolla. En kauaa kerinnyt painelle kun kyrpäni alkoi sylkeä spermaa. Vedin kullini pois pillusta ja lypsin eliksiirini naisen peppuvaolle. Orgasmin aaltojen laantuessa nousin pukilta ja vedin housut jalkoihini. Nainen kysyi että oliko hyvää piirakkaa johon vastasin että oli totisesti. Sain kutsun käydä vastaisuudessakin korjaamassa vikoja naisen asunnossa ja niin muutaman kerran teinkin tuon jälkeen. Vikoja ei tosin ollut muita kuin se, että naisen pillu vaati kovaa kyrpää sisäänsä :)
Kiinteistönhoitajalle piirakkaa
Ex-talkkari51v
1
7289
Vastaukset
- uneksitko
millon, muuten näit tuon unen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850