Risto tässä...........
Minä rakastan sinua.........
<3
T: Ruma, haisuli, skunkki, hylkiö, arvoton.......
Sinun Ristosi.........
Anne............
11
283
Vastaukset 11
- RistoMiksiTeet
tuota itsellesi? Unohda Anne ja mene eteenpäin. Vaikka mieli on musta, niin aina elämä heittää jotain uutta eteen, oli kyse työstä, ihastuksesta tai mistä vain. Tärkeintä on vain jatkaa matkaa, eikä jäädä makaamaan paikoilleen.
Ajattele miten hyvin sinulla on asiat loppupeleissä. Eteenpäin vain.- HaarAkka
Risto_ kirjoitti:
Mulla on vikaa päässä ja ihmiset syrjii..........
<3No sithän myö ollaan ihan samiksii.🤸♀️
- HaarAkka
Oliko tämä kosinta sinulta? Tahdon!🤸♀️
- Kärrynpyörä_
HaarAkka kirjoitti:
No sithän myö ollaan ihan samiksii.🤸♀️
Ihana HAARUKKA :) :D
Risto, Anne pelkää lampaan päitä. Anne sanoi, että ei uskalla tulla enää kuuden jälkeen ilalla palstalle, kun se näkee pahoja unia lampaan päistä. Niin. Se on vakava asia. Ennen sinulla oli niin kaunis sydän kämmenellä ja nyt tuollainen hirviö kuva! - Puhutpotaskaa
Kärrynpyörä_ kirjoitti:
Ihana HAARUKKA :) :D
Risto, Anne pelkää lampaan päitä. Anne sanoi, että ei uskalla tulla enää kuuden jälkeen ilalla palstalle, kun se näkee pahoja unia lampaan päistä. Niin. Se on vakava asia. Ennen sinulla oli niin kaunis sydän kämmenellä ja nyt tuollainen hirviö kuva!Älä valehtele Haarakka.
- Elluhalloyb
Risto
Tiedetään et Rakastat ...mut ketä....
Taas sama asia....
ÄLÄ MORKKAA ITSEÄSI.....👁👁😈- Kärrynpyörä_
Ristolla vaihtuu nämä ihastukset niin nopeasti. Risto kuulemma vaihtaa naisia kuin sukkia ja sukka on aina kateissa, niin kuin tiedetään. Siinä Ellubbi olet oikeassa, että ihan turhaan morkkaa Risto itseään, koska Risto on ihanuus, paitsi että sen proffakuva on hirviön pää.
- siis_tarkoitin
Kärrynpyörä_ kirjoitti:
Ristolla vaihtuu nämä ihastukset niin nopeasti. Risto kuulemma vaihtaa naisia kuin sukkia ja sukka on aina kateissa, niin kuin tiedetään. Siinä Ellubbi olet oikeassa, että ihan turhaan morkkaa Risto itseään, koska Risto on ihanuus, paitsi että sen proffakuva on hirviön pää.
siis "toinen sukka" on miehillä aina kateissa
- Elluhalloyb
Risto
On kiva...mut hirveen ailahtelevainen.....👁👁😜
- guguvcu
Hei Risto-lammas! Hyvää yötä ! t. Anne
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741290- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474