Harri/Harry Tapio? Harry oli minun isäni nimi joka olisi kiva laittaa pojalle nimeksi, mutta se kumminkin kuullostaa jotenkin oudolta mielestäni.
Mitä mieltä nimestä...
5
653
Vastaukset
- natusan
Mielestäni ihan ok, rehellinen nimi :)
- Hjalli..s
Yhtä rehellinen kuin kaikkien Harryjen oppi-isä Harry Hjallis Harkimo!
- daniele-t.
Ilman muuta Harri; on suomalainen muoto.
- äitikkä
Eikö kävisi , että laittaisit tuon Harryn toiseksi nimeksi ja joku kiva pojan nimi kutsumanimeksi, kyllä sitä isäänsä saa kunnioittaa muutenkin, eikös.
Joonas Harry Samuli
Luukas
Alex
tai ihan mikä vaan''' - kuuluviin!
Ajattelisin Harryn olevan vaikea, ja se on nimi jonka joutuisi toistamaan oikeinkirjoituksen vuoksi melko useasti.
Nimi kuitenkin ihana, periaattessa kirjoitti sen kummin tahansa! Sekihän tietysti on vaihtoehto, (jos harrYn haluatte välttämättä) että laitatte sen toiseksi nimeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512