Harri/Harry Tapio? Harry oli minun isäni nimi joka olisi kiva laittaa pojalle nimeksi, mutta se kumminkin kuullostaa jotenkin oudolta mielestäni.
Vastaukset 5
- natusan
Mielestäni ihan ok, rehellinen nimi :)
- Hjalli..s
Yhtä rehellinen kuin kaikkien Harryjen oppi-isä Harry Hjallis Harkimo!
- daniele-t.
Ilman muuta Harri; on suomalainen muoto.
- äitikkä
Eikö kävisi , että laittaisit tuon Harryn toiseksi nimeksi ja joku kiva pojan nimi kutsumanimeksi, kyllä sitä isäänsä saa kunnioittaa muutenkin, eikös.
Joonas Harry Samuli
Luukas
Alex
tai ihan mikä vaan''' - kuuluviin!
Ajattelisin Harryn olevan vaikea, ja se on nimi jonka joutuisi toistamaan oikeinkirjoituksen vuoksi melko useasti.
Nimi kuitenkin ihana, periaattessa kirjoitti sen kummin tahansa! Sekihän tietysti on vaihtoehto, (jos harrYn haluatte välttämättä) että laitatte sen toiseksi nimeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4591066Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159637Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68548- 71533
- 39529
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506