Aada johanna?
Mitä mieltä nimestä...
5
480
Vastaukset
- kuikka
Aadasta pidän kovasti, mutta Johanna ei ole mieleeni.
Simppeli yhdistelmä kuitenkin - tuulista
Reipas, kaunis nimi tuo Aada Johanna! Tykkään.
- Tytti
Tosi kaunis nimi! Aadasta olen alkanut pitää aina vain enemmän ja Johanna on aina ollut suosikkinimeni(on myös tyttäreni etunimi)!Jos suunnittelet omalle tyttärellesi,niin KYLLÄ suosittelen!!!
- Aurora
Aada tuntuu jo aika kulahtaneelta nimeltä, on yksi suosituimmista pienten tyttöjen etunimistä... Ei se ruma ole, mutta tooosi yleinen. Johanna on kiva, sehän kävisi vaikka kutsumanimeksi!
- Mandy
Erittäin kaunis nimi.Sopivasti erikoinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu125812Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47799Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35776- 54681
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143674Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus46636Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186629Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42616Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e24606Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21604