Aada johanna?
Mitä mieltä nimestä...
5
511
Vastaukset
- kuikka
Aadasta pidän kovasti, mutta Johanna ei ole mieleeni.
Simppeli yhdistelmä kuitenkin - tuulista
Reipas, kaunis nimi tuo Aada Johanna! Tykkään.
- Tytti
Tosi kaunis nimi! Aadasta olen alkanut pitää aina vain enemmän ja Johanna on aina ollut suosikkinimeni(on myös tyttäreni etunimi)!Jos suunnittelet omalle tyttärellesi,niin KYLLÄ suosittelen!!!
- Aurora
Aada tuntuu jo aika kulahtaneelta nimeltä, on yksi suosituimmista pienten tyttöjen etunimistä... Ei se ruma ole, mutta tooosi yleinen. Johanna on kiva, sehän kävisi vaikka kutsumanimeksi!
- Mandy
Erittäin kaunis nimi.Sopivasti erikoinen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181078
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270774- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565