säälittävä alanaya

paukku

en menisi tuonne edes ilmaiseksi

5

2217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Masa

Oletko käynyt Alanyassa? Minä olen ja pidin paikasta. Olen käynyt myös monissa muissa lomakohteissa. Kyproksella. Kreikassa, Portugalissa,Egyptissä, Thaimaassa ym. Pidin
      Alanyaa, sen palveluja ,hotellia ja ihmisiä käymistäni lomakohteista toiseksi parhaana.
      Käy katsomassa, suosittelen. Toivottavasti
      maailmankuvasi avartuu.

• Masi

Jos "alanaya" tarkoittaa Alanyaa, olet itse säälittävä, kun et tiedä edes paikan nimeä ja silti arvostelet.

• pitäisi maksaa että menisit? oletko käynyt?

• emmi

ei kannata arvostella mitään paikkaa ennen kuin on itse käynyt!!

• oikeutta

Hei, toki Sinulla on oikeus mielipiteesesi, mutta kommentoi niitä vain ja ainoastaan siitä tapauksessa, että olet itse käynyt ja tutustunut ko. maahan ja kultturiin. Sen jälkeen sinulla on vasta oikeus päästää "mölyt" mahastasi!

Itseäni ärsyttää aivan suunnattomasti mm. naapurimme, jotka eivät missään nimessä aio matkustaa Turkkiin... mutta he eivät ikinä ole käyneet siellä päinkään. Espanja Mallorcoineen ihan aivan upeaa... itse olen kyllä toista mieltä, mutta ei sekään oikeuta minua ko. maata ja kulttuuria haukkumaan.

Mutta jos täällä mielipiteeni kerron, niin valitettavasti espanjalaista ja turkkilaista ystävällisyyttä ja palvelualttiutta ei voi keskenään edes verrata! Turkkilaiset pesevät tuossakin suhteessa espajanlaiset mennen tullen. !!!!!Tuo oli minun mielipiteeni!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3385
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2509
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      96
      2444
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2134
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1683
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      48
      1584
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1496
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1305
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      133
      1241
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1136
    Aihe