iltaa Neiti sinulle

sä-ja-mä

Oikeen hyvää iltaa naiselle. 💑
Tätä miestä väsyttää aivan sikana.
En nukkunu viimeyönä juuri lainkaan, ja sitä edellinenkin jäi vähiin.

23

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      Sä ja mä
      Mulla ihan sama juttu...Tätä naista väsyttää ihan sikana
      Sä taisit olla yöllä täällä...mäkin olin...
      En oo ikinä ollut yöllä...
      Mielenkiintoista.....👁👁🌜😜
      Muuten hyvää iltaa....

      • Olitvaanhiljaa

        Et ees kirjotellu mitään yöllä. En usko sua, olet valehtelija.


      • Hähähäämies

        Niin kun me oltiinkin ihan kahden Ellun kaa! ;)


      • Olitvaanhiljaa
        Hähähäämies kirjoitti:

        Niin kun me oltiinkin ihan kahden Ellun kaa! ;)

        Olin mäkin täällä yöllä, kirjottelin yhdessä ketjussa sen yhden pöljän kanssa joka mahdollisesti myös on ap.

        Elluhallo varmaan sit kirjotteli niitä vanhempimies-juttuja, niitä mä en ainakaan tehny.


      • Elluhalloyb

        Kyllä jotain laitoin...siin...4.32mutkun pimeää eikä laseja...tosi vaikkeaa.....👁👁
        Vanhamies jutut ei mun.....joku muu...mä mitää valehtele....😈


      • Elluhalloyb

        Kyl ootte kamalii.....HyiHyi......
        Et jaksatte..hahaaaaaaaaa👁👁
        ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤👉❤❤


    • pusipusi_tööttööt

      Eihän sitä hääyönä nukutakkaan!

      • Kihnutetaan

        Hääyönä halataan ja kihnutetaan! ;)


    • sä-ja-mä

      Aika lailla olette samansuuntainen vastaus ja sama aika. :)
      Tokko mä kahessa paikkaa olen voinut olla ???

    • Sinähänolit

      Minun luona. "Pantiin" Sotkan sänky kasaan.😂

      • Jusjoo

        Kuinka?
        Mitä tuli tehtyä?


      • Nopitäs

        Sun tietää!!??
        No, se oli vitsi vaan.😂


    • Joo. Voi Juutas Käkriäinen mikä olo.

      • Kysymyksiäheräsi

        Kaijahan käyttää keppiä: laulaja!


    • Minulta

      Sinulle samoin.
      Onko nukkumatti karannut useammaltakin, siis muiltakin kuin minulta?
      Yöt pyöriessä, ja päivät turtana väsymyksen kourissa. Onnekseni en ole mokannut mitään, ei ainakaan toruja ole tullu ;).

      • sä-ja-mä

        Näin on käynyt.
        Sanon nyt hyvää yötä Neidille. 💑
        Yhelle on aina tarkoitus, mutta aina on ottajia muitakin..
        Silti yhdelle tarkoitin ne lähettää.
        Kauniita unia, ja oman kullan kuvia.
        ...........💖☆☆💙........


      • Minulta
        sä-ja-mä kirjoitti:

        Näin on käynyt.
        Sanon nyt hyvää yötä Neidille. 💑
        Yhelle on aina tarkoitus, mutta aina on ottajia muitakin..
        Silti yhdelle tarkoitin ne lähettää.
        Kauniita unia, ja oman kullan kuvia.
        ...........💖☆☆💙........

        Siispä kenelle?
        Ainahan niitä ottajia on, mutta kun kaikki ei ole siihen kuvioon sopivia, niin pitää kertoa kuka on se kenelle tarkoitat ;)?
        Kauniiden unien myötä, hyvää yötä 💑


      • huvinvuoksiiii
        sä-ja-mä kirjoitti:

        Näin on käynyt.
        Sanon nyt hyvää yötä Neidille. 💑
        Yhelle on aina tarkoitus, mutta aina on ottajia muitakin..
        Silti yhdelle tarkoitin ne lähettää.
        Kauniita unia, ja oman kullan kuvia.
        ...........💖☆☆💙........

        Kerro vaikka miehen ikää kuin olet kova mimmi ja uskallat???


    • T.I.red
    • vähänkiinnostunut

      kenelle tää viesti on? Olisko kysessä mies keneen etunimi alkaa F-lla

      • ähvällä

        Yeap. Bet he's 1 m-fucker... sadly.


    • jaseuraamisen

      Voisitko ap oikeesti lopettaa stalkkailun.

    • Jokuvaanjostain

      Iltaa vaan. Ikävä sua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1176
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      55
      1042
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 61
      674
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      651
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      578
    Aihe