Oikeen hyvää iltaa naiselle. 💑
Tätä miestä väsyttää aivan sikana.
En nukkunu viimeyönä juuri lainkaan, ja sitä edellinenkin jäi vähiin.
iltaa Neiti sinulle
23
621
Vastaukset
- Elluhalloyb
Sä ja mä
Mulla ihan sama juttu...Tätä naista väsyttää ihan sikana
Sä taisit olla yöllä täällä...mäkin olin...
En oo ikinä ollut yöllä...
Mielenkiintoista.....👁👁🌜😜
Muuten hyvää iltaa....- Olitvaanhiljaa
Et ees kirjotellu mitään yöllä. En usko sua, olet valehtelija.
- Hähähäämies
Niin kun me oltiinkin ihan kahden Ellun kaa! ;)
- Olitvaanhiljaa
Hähähäämies kirjoitti:
Niin kun me oltiinkin ihan kahden Ellun kaa! ;)
Olin mäkin täällä yöllä, kirjottelin yhdessä ketjussa sen yhden pöljän kanssa joka mahdollisesti myös on ap.
Elluhallo varmaan sit kirjotteli niitä vanhempimies-juttuja, niitä mä en ainakaan tehny. - Elluhalloyb
Kyllä jotain laitoin...siin...4.32mutkun pimeää eikä laseja...tosi vaikkeaa.....👁👁
Vanhamies jutut ei mun.....joku muu...mä mitää valehtele....😈 - Elluhalloyb
Kyl ootte kamalii.....HyiHyi......
Et jaksatte..hahaaaaaaaaa👁👁
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤👉❤❤
- pusipusi_tööttööt
Eihän sitä hääyönä nukutakkaan!
- Kihnutetaan
Hääyönä halataan ja kihnutetaan! ;)
- sä-ja-mä
Aika lailla olette samansuuntainen vastaus ja sama aika. :)
Tokko mä kahessa paikkaa olen voinut olla ??? - Sinähänolit
Minun luona. "Pantiin" Sotkan sänky kasaan.😂
- Jusjoo
Kuinka?
Mitä tuli tehtyä? - Nopitäs
Sun tietää!!??
No, se oli vitsi vaan.😂
Joo. Voi Juutas Käkriäinen mikä olo.
- Kysymyksiäheräsi
Kaijahan käyttää keppiä: laulaja!
- Minulta
Sinulle samoin.
Onko nukkumatti karannut useammaltakin, siis muiltakin kuin minulta?
Yöt pyöriessä, ja päivät turtana väsymyksen kourissa. Onnekseni en ole mokannut mitään, ei ainakaan toruja ole tullu ;).- sä-ja-mä
Näin on käynyt.
Sanon nyt hyvää yötä Neidille. 💑
Yhelle on aina tarkoitus, mutta aina on ottajia muitakin..
Silti yhdelle tarkoitin ne lähettää.
Kauniita unia, ja oman kullan kuvia.
...........💖☆☆💙........ - Minulta
sä-ja-mä kirjoitti:
Näin on käynyt.
Sanon nyt hyvää yötä Neidille. 💑
Yhelle on aina tarkoitus, mutta aina on ottajia muitakin..
Silti yhdelle tarkoitin ne lähettää.
Kauniita unia, ja oman kullan kuvia.
...........💖☆☆💙........Siispä kenelle?
Ainahan niitä ottajia on, mutta kun kaikki ei ole siihen kuvioon sopivia, niin pitää kertoa kuka on se kenelle tarkoitat ;)?
Kauniiden unien myötä, hyvää yötä 💑 - huvinvuoksiiii
sä-ja-mä kirjoitti:
Näin on käynyt.
Sanon nyt hyvää yötä Neidille. 💑
Yhelle on aina tarkoitus, mutta aina on ottajia muitakin..
Silti yhdelle tarkoitin ne lähettää.
Kauniita unia, ja oman kullan kuvia.
...........💖☆☆💙........Kerro vaikka miehen ikää kuin olet kova mimmi ja uskallat???
- T.I.red
Inspiroituneena, Väsylle.
https://youtu.be/2elfFlKA5Vo - vähänkiinnostunut
kenelle tää viesti on? Olisko kysessä mies keneen etunimi alkaa F-lla
- ähvällä
Yeap. Bet he's 1 m-fucker... sadly.
- jaseuraamisen
Voisitko ap oikeesti lopettaa stalkkailun.
- Jokuvaanjostain
Iltaa vaan. Ikävä sua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711579
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361176- 551042
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 61674
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533651- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78578