iltaa Neiti sinulle

sä-ja-mä

Oikeen hyvää iltaa naiselle. 💑
Tätä miestä väsyttää aivan sikana.
En nukkunu viimeyönä juuri lainkaan, ja sitä edellinenkin jäi vähiin.

23

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      Sä ja mä
      Mulla ihan sama juttu...Tätä naista väsyttää ihan sikana
      Sä taisit olla yöllä täällä...mäkin olin...
      En oo ikinä ollut yöllä...
      Mielenkiintoista.....👁👁🌜😜
      Muuten hyvää iltaa....

      • Olitvaanhiljaa

        Et ees kirjotellu mitään yöllä. En usko sua, olet valehtelija.


      • Hähähäämies

        Niin kun me oltiinkin ihan kahden Ellun kaa! ;)


      • Olitvaanhiljaa
        Hähähäämies kirjoitti:

        Niin kun me oltiinkin ihan kahden Ellun kaa! ;)

        Olin mäkin täällä yöllä, kirjottelin yhdessä ketjussa sen yhden pöljän kanssa joka mahdollisesti myös on ap.

        Elluhallo varmaan sit kirjotteli niitä vanhempimies-juttuja, niitä mä en ainakaan tehny.


      • Elluhalloyb

        Kyllä jotain laitoin...siin...4.32mutkun pimeää eikä laseja...tosi vaikkeaa.....👁👁
        Vanhamies jutut ei mun.....joku muu...mä mitää valehtele....😈


      • Elluhalloyb

        Kyl ootte kamalii.....HyiHyi......
        Et jaksatte..hahaaaaaaaaa👁👁
        ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤👉❤❤


    • pusipusi_tööttööt

      Eihän sitä hääyönä nukutakkaan!

      • Kihnutetaan

        Hääyönä halataan ja kihnutetaan! ;)


    • sä-ja-mä

      Aika lailla olette samansuuntainen vastaus ja sama aika. :)
      Tokko mä kahessa paikkaa olen voinut olla ???

    • Sinähänolit

      Minun luona. "Pantiin" Sotkan sänky kasaan.😂

      • Jusjoo

        Kuinka?
        Mitä tuli tehtyä?


      • Nopitäs

        Sun tietää!!??
        No, se oli vitsi vaan.😂


    • Joo. Voi Juutas Käkriäinen mikä olo.

      • Kysymyksiäheräsi

        Kaijahan käyttää keppiä: laulaja!


    • Minulta

      Sinulle samoin.
      Onko nukkumatti karannut useammaltakin, siis muiltakin kuin minulta?
      Yöt pyöriessä, ja päivät turtana väsymyksen kourissa. Onnekseni en ole mokannut mitään, ei ainakaan toruja ole tullu ;).

      • sä-ja-mä

        Näin on käynyt.
        Sanon nyt hyvää yötä Neidille. 💑
        Yhelle on aina tarkoitus, mutta aina on ottajia muitakin..
        Silti yhdelle tarkoitin ne lähettää.
        Kauniita unia, ja oman kullan kuvia.
        ...........💖☆☆💙........


      • Minulta
        sä-ja-mä kirjoitti:

        Näin on käynyt.
        Sanon nyt hyvää yötä Neidille. 💑
        Yhelle on aina tarkoitus, mutta aina on ottajia muitakin..
        Silti yhdelle tarkoitin ne lähettää.
        Kauniita unia, ja oman kullan kuvia.
        ...........💖☆☆💙........

        Siispä kenelle?
        Ainahan niitä ottajia on, mutta kun kaikki ei ole siihen kuvioon sopivia, niin pitää kertoa kuka on se kenelle tarkoitat ;)?
        Kauniiden unien myötä, hyvää yötä 💑


      • huvinvuoksiiii
        sä-ja-mä kirjoitti:

        Näin on käynyt.
        Sanon nyt hyvää yötä Neidille. 💑
        Yhelle on aina tarkoitus, mutta aina on ottajia muitakin..
        Silti yhdelle tarkoitin ne lähettää.
        Kauniita unia, ja oman kullan kuvia.
        ...........💖☆☆💙........

        Kerro vaikka miehen ikää kuin olet kova mimmi ja uskallat???


    • T.I.red
    • vähänkiinnostunut

      kenelle tää viesti on? Olisko kysessä mies keneen etunimi alkaa F-lla

      • ähvällä

        Yeap. Bet he's 1 m-fucker... sadly.


    • jaseuraamisen

      Voisitko ap oikeesti lopettaa stalkkailun.

    • Jokuvaanjostain

      Iltaa vaan. Ikävä sua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe