Onko joku kulkenut Ison Karhunkierroksen lapsen kanssa? Koitan vähän arvioida että riittäisikö rahkeet koko kierrokseen vai tehdäänkö vain osa. Yhden yön reissut on ihan normikauraa mutta nyt tyttö haluisi vähän pidemmälle reissulle.
Vastaukset 2
- Vanha_Jeti
Poika oli vissiin jotain 10 vuoden tienoilla kun käveltiin se pitemmän kierroksen lyhyempi versio noin 70 km, lähtöpaikkana Ruka. Kolme yötä eli 4 kävelypäivää, pisin 27 km. Koira oli myös matkassa, kantoi noin 5 kg, poika kantoi omat kamansa, noin 8 kg tai silleen. Ei mitään ongelmia. Tapahtui lokakuun alussa, yksi yö laavulla, muut tuvissa.
- tämänvuodenkokemus
Eihän tuossa mitään. Tupia/kotia/laavuja on tasaisesti. Varaa kuitenkin riittävästi aikaa jos harjoittelut on vähissä. Kosteilla keleillä polku on aikamoinen uimaränni eli hyvät ja vedenpitävät jalkineet ovat tarpeen. Vähän lyhennetty reitti voisi toimia eli lähtö Oulangan kanjonin kohdalta kohti Rukaa (lähtö Hautajärveltä ei tarjoa juuri lisää nähtävää).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400