Huonoin puolue, ketä minun pitäisi äänestää seuraavissa vaaleissa kun en ole äänestänyt kymmeniin vuosiin, vihreät arvot tuntuisi aika kotoiselta se kun nostaa kannatustaan vai nukkuisiko edelleen.
Suomen paras ja
12
153
Vastaukset
- reppuriika
Kristillisdemokraatit paras, vihreät ja kommarit se huonoin. Näin lyhyesti ja ytimekkäästi.
- Päiviä-minä
Joo, Päivi on niin namunen ja olemukseltaankin sekä esiintymiseltään todella rehellisen oloinen.
Sininen tulevaisuus nimi on hieno,
- eivätpetä
Nukkuvat varma valinta...
- hyppy-tuntemattomaan-
Mistä te tiedätte mitä puoluetta kukin kannattaa? Jos ei saada loikkauskieltoa, niin on aivan turha arvailla mitä puoluetta jokin ehdokas kannattaa.
- Näin.ollen
On hyvä olla monipuolue järjestelmä.
- sauliniinistö-varmin
Oletko varma, että elät vielä silloin, tarkoitan kunnallisvaaleja, vai tuleeko mahdolliset maakuntavaalitkin? Pressanvaalit on ensin ja pressa ei saa olla mitään puoluetta, vaikka eri puolueet laittavatkin omat ehdokkaansa. Muista lukea myös, mitä presidentti hoitaa.
- luonnonpuolesta
Vihreät paras - kristilliset huonoin.
Suomen kansa on päätynyt valitsemaan kokoomuksen parhaaksi puolueeksi.
Kokoomus, demarit ja kepu ovat kukin olleet parhaina pidettyjä.
Kepu tuli suosituimmaksi ennen viime eduskuntavaaleja kun Sipilä kertoi lääkkeistään taloustilanteen parantamiseksi.
Demarit kärsivät raskaasti hallitusvastuustaan ja putosivat kuin pienpuolueeksi. Uusi puheenjohtaja, Antti Rinne, rupesi esittämään "hiukan parempia keinoja"hallituksen auttamiseksi. Antin ja demarien suosio onkin kasvanut merkittävästi ja on vahva suurpuolue seuraavissa vaaleissa.
Kepu on kompastellut ja menetti suosiotaan. Vastuun kanto vie suosiota paitsi kokoomukselta, joka pelkän mukanaolon ja kähminnän keinoin on kasvattanut hyvinvoivien suosiota.
Soinin omat persukset ovat lähes näkymättömissä, rahattomia, mutta ei vallattomia.
Hiukan eli paljon on suomalainen valtionasioiden hoito pielessä.
Talouden parantamisen varassa eletään - vielä.- Ehkä.sitä
Kokoomuksella on vakuuttavin asiantuntemus talouteen.
- mietitty
Ensin on presidentinvaalit 2018 seuraavana vuonna 2019 vasta eduskuntavaalit ellei hallitus sitä ennen kaadu. On siis aikaa miettiä mitä ja ketä äänestää. Kaikki muuttuu niin pian.
Enpä luottaisi palstan neuvojii. Itse pitää päätökset tehdä. - luonnonlaki
On ikkäänku luonnonlaki että puolueiden kannatus vaihtelee hallitusvastuusta johtuen. Oppositiossa ollessa kannatus nousee, näin olen vuosien saatossa huomannut. Näin se mainen onni vaihtelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312663Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182086Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232080- 751686
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201649Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651512- 1271284
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.201121Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231100Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998