Moi!Olen 13v poika ja olen huomannut itsessäni murrosiän merkkejä. Luettelen niitä tähän ⇩
Karvoitus : Alapäässä ei vähän muttei paljoakaan eli jonkin verran. Jaloissa, sama juttu. Pientä viiksen tynkää.
Pituus : 152cm (vain)
paino : 41kg
Kivesten koko : vähän päälle 3cm
Kalun koko normaalisti: 7cm
Kalun koko stondiksessa: 10cm
Äänenmurros: ei
Kasvupyrähdys:ei
Kasvupyrähdys ja äänenmurros olisuvat asiat mitä odotan eniten murrosiässä. Kestääköhän niihin vielä kauan?
Onko murrosikäni pitkällä?
mietteliäspoika13v
2
560
Vastaukset
Melko mahdotonta sanoa, koska jokainen kehittyy omaan yksilölliseen tahtiinsa. Tuskin siinä enää kuitenkaan kauaa menee, kuukausia ehkä.
Parhaan ennusteen omasta kehittymisnopeudestasi saisit kysymällä vanhemmiltasi heidän kehitysaikataulustaan. Perintötekijöillä voi olla näet vaikutusta.- flfkfk
kiitos ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980