Onko kaivattusi lähestymisen arvoinen

sekalaistasakkia

Sitä sopii monenkin miettiä jotka eivät sitä ole tehneet. Voi olla että kyse on myös haluamattomuudesta eikä koe sitä niin tärkeäksi kun vain ne tunteet, että vain tuntee se riittää. Jos kokee että haluaa mahdollisuuden olla kaivatun läheisyydessä fyysisesti niin eikö silloin sitten se palava halu mene edelle ja antaa palaa (ei tarkoiteta nyt varattu tilanteessa olevia). Tuota ei voi muulla selittää jos tunteita on niin paljon ettei paskallekkaan taivu, joten lähestymättömyys enemmälti kertoo sitä ettei niitä ole tarpeeksi tai ollenkaan. Kuka nyt täysin masokistikaan haluaa olla tai tietämättömänä toisen tunteista jos on joku mahdollisuus käytettävänä ratkaistakseen jotain. Mikäs siinä jos tykkää pitää tunteitansa sisällä niin ihan jokaisen oma valinta ja ahdistus,tuskin se kaivattu tipahtaa eteen tekemättä mitään, muuta kuin ehkä elokuvissa mutta sehän on jo fiktioita ja epätodellisuutta.

7

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enääeiuskallustamihinkää

No ihmiset on erilaisia.
      Itselleni ei riitä pelkät tunteet. Haluaisin välillemme oikeasti jotain, mutta mulla on niin suuri torjutuksi tulemisen pelko etten uskalla tunteitani kertoa. Mitä enemmän tunteita on, sitä vaikeampaa mun on niitä näyttää. Pelko voimistuu sitä mukaa mitä enemmän niitä on.

• hyväkirjoitus

Itse olen kyllä ihan tutustunut kohteeseen jonkin verran.. en hirveästi mutta sen verran että on aivan hirveä halu saada tietää lisää. Sen takia täällä kirjoittelenkin.. tosin nyt olen laantumassa koska on tavallaan käynyt jo selväksi että ei halua. Ei ole suoraan tyrmännyt mutta en tiedä kehtaanko enää kysyä toistamiseen..

• Hassu ja pitkä kysymys, mutta lyhyt ja ytimekäs vastaukseni on: KYLLÄ.

• eeerfgg

Mä miehenä olen erittäin arka toimimaan. Toivon naisern tekevän aloitteen.

• keräärohkeutes

Minä en tekisi koskaan mitään aloitteita miehille, joskus oon tehnyt. Mielummin otan sit vaikka miehen, joka minusta tykkää ja ite vähemmän.

• arvovaltaisuutta

Jos lähtökohtaisesti miettii onko joku jonkun arvoinen niin ihminen, joka näin miettii ei ole kenenkään arvoinen. Tottakai rakastuneet haluaa olla toistensa lähellä ja tietty fyysistä läheisyyttä ja osa tarttee jonkinlaista henkistäkin läheisyyttä. Tunteet ei riipu pelkästn siitä onko varattu tai vapaa. Tottakai jos vapaa tuntee vahvasti varattua kohtaan ja kertoo tunteistaan ja varatulla on tunteet toista kohtaan ja on onnellinen suhteessaan niin silloin runteet on yksipuolisia. Mutta kyllä itsellä ainakin on ihan sama kun tuolla aiemmin jollain eli tyrmätyksi tulemisen pelko, joka voi johtua monesta syystä, joku tekijä voi saada epäilemään.

• hänkaipaajulkkista

On hän varmasti lähestymisen arvoinen, mutta kun hän ei arvosta MINUN lähestymistäni. Minä en merkitse hänelle mitään joten miksi lähestyisin häntä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

😇
      Ikävä
      52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe