Onko kaivattusi lähestymisen arvoinen

sekalaistasakkia

Sitä sopii monenkin miettiä jotka eivät sitä ole tehneet. Voi olla että kyse on myös haluamattomuudesta eikä koe sitä niin tärkeäksi kun vain ne tunteet, että vain tuntee se riittää. Jos kokee että haluaa mahdollisuuden olla kaivatun läheisyydessä fyysisesti niin eikö silloin sitten se palava halu mene edelle ja antaa palaa (ei tarkoiteta nyt varattu tilanteessa olevia). Tuota ei voi muulla selittää jos tunteita on niin paljon ettei paskallekkaan taivu, joten lähestymättömyys enemmälti kertoo sitä ettei niitä ole tarpeeksi tai ollenkaan. Kuka nyt täysin masokistikaan haluaa olla tai tietämättömänä toisen tunteista jos on joku mahdollisuus käytettävänä ratkaistakseen jotain. Mikäs siinä jos tykkää pitää tunteitansa sisällä niin ihan jokaisen oma valinta ja ahdistus,tuskin se kaivattu tipahtaa eteen tekemättä mitään, muuta kuin ehkä elokuvissa mutta sehän on jo fiktioita ja epätodellisuutta.

7

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enääeiuskallustamihinkää

No ihmiset on erilaisia.
      Itselleni ei riitä pelkät tunteet. Haluaisin välillemme oikeasti jotain, mutta mulla on niin suuri torjutuksi tulemisen pelko etten uskalla tunteitani kertoa. Mitä enemmän tunteita on, sitä vaikeampaa mun on niitä näyttää. Pelko voimistuu sitä mukaa mitä enemmän niitä on.

• hyväkirjoitus

Itse olen kyllä ihan tutustunut kohteeseen jonkin verran.. en hirveästi mutta sen verran että on aivan hirveä halu saada tietää lisää. Sen takia täällä kirjoittelenkin.. tosin nyt olen laantumassa koska on tavallaan käynyt jo selväksi että ei halua. Ei ole suoraan tyrmännyt mutta en tiedä kehtaanko enää kysyä toistamiseen..

• Hassu ja pitkä kysymys, mutta lyhyt ja ytimekäs vastaukseni on: KYLLÄ.

• eeerfgg

Mä miehenä olen erittäin arka toimimaan. Toivon naisern tekevän aloitteen.

• keräärohkeutes

Minä en tekisi koskaan mitään aloitteita miehille, joskus oon tehnyt. Mielummin otan sit vaikka miehen, joka minusta tykkää ja ite vähemmän.

• arvovaltaisuutta

Jos lähtökohtaisesti miettii onko joku jonkun arvoinen niin ihminen, joka näin miettii ei ole kenenkään arvoinen. Tottakai rakastuneet haluaa olla toistensa lähellä ja tietty fyysistä läheisyyttä ja osa tarttee jonkinlaista henkistäkin läheisyyttä. Tunteet ei riipu pelkästn siitä onko varattu tai vapaa. Tottakai jos vapaa tuntee vahvasti varattua kohtaan ja kertoo tunteistaan ja varatulla on tunteet toista kohtaan ja on onnellinen suhteessaan niin silloin runteet on yksipuolisia. Mutta kyllä itsellä ainakin on ihan sama kun tuolla aiemmin jollain eli tyrmätyksi tulemisen pelko, joka voi johtua monesta syystä, joku tekijä voi saada epäilemään.

• hänkaipaajulkkista

On hän varmasti lähestymisen arvoinen, mutta kun hän ei arvosta MINUN lähestymistäni. Minä en merkitse hänelle mitään joten miksi lähestyisin häntä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      8989
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      370
      1808
    3. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      334
      1667
    4. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      93
      1543
    5. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      402
      1518
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1325
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1110
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1066
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      52
      1032
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      988
    Aihe