Tulin vaan kertomaan että olen kuin
https://www.youtube.com/watch?v=jMKLQ57uBUI
ja se on siksi kun
https://www.youtube.com/watch?v=7PENJYf97kM
Hyvää illan jatkoa, ja kaikkea kaunista ja hyvää iltaasi,,,
Kuulehan sie Yks J-mies
14
518
Vastaukset 14
- lähdetäänmatkalle
Samoin :) Mut voisit jo alkaa tankata autoos,
- kauankaivannutniin
Ei määränpäällä ole merkitystä, kunhan vain viimein olisit siinä :)
kauankaivannutniin kirjoitti:
Ei määränpäällä ole merkitystä, kunhan vain viimein olisit siinä :)
Niiiiiiiiinnnnnnn, etkö pelkäisi autoni kyydissä, minun ajamana?
Sitä kun ei ole kukaan toinen vielä ajanut (uutena ostin), eikä aja ilman lupaani, joten paikkasi on pelkääjän paikalla ;).- enkäajaiskaan
Tiiän pöhelöni :)
- niinkuinsinäkinminut
:) et paljon oon sut aistinu
niinkuinsinäkinminut kirjoitti:
:) et paljon oon sut aistinu
AHA, no ei se mitään haittaa ainakaan, päinvastoin,,,
- hassukaivattuni
Mut nyt mennään unille, hyvää yötä.
- hassukaivattuni
hassukaivattuni kirjoitti:
Näin teemme, ja katselemme niitä unia missä matkaamme yhdessä, sinne missä aika ei lopu koskaan, ja tiedämme että olemme perillä,,,
Hyvää yötä, olet yhäkin se <3,,, rakkain kaikista ihmisistä maailmassa minulle,,,- aurinkoistasellaista
Taas olet kauniisti jutellut, ja minä olen mörrimökky noiden sanojen suhteen , mut hyvää huomenta :)
- JokuJmies
Samoin sinulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26974- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568835- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627- 66625