Tulin vaan kertomaan että olen kuin
https://www.youtube.com/watch?v=jMKLQ57uBUI
ja se on siksi kun
https://www.youtube.com/watch?v=7PENJYf97kM
Hyvää illan jatkoa, ja kaikkea kaunista ja hyvää iltaasi,,,
Kuulehan sie Yks J-mies
14
468
Vastaukset
- lähdetäänmatkalle
Samoin :) Mut voisit jo alkaa tankata autoos,
- kauankaivannutniin
Ei määränpäällä ole merkitystä, kunhan vain viimein olisit siinä :)
kauankaivannutniin kirjoitti:
Ei määränpäällä ole merkitystä, kunhan vain viimein olisit siinä :)
Niiiiiiiiinnnnnnn, etkö pelkäisi autoni kyydissä, minun ajamana?
Sitä kun ei ole kukaan toinen vielä ajanut (uutena ostin), eikä aja ilman lupaani, joten paikkasi on pelkääjän paikalla ;).- enkäajaiskaan
Tiiän pöhelöni :)
- niinkuinsinäkinminut
:) et paljon oon sut aistinu
niinkuinsinäkinminut kirjoitti:
:) et paljon oon sut aistinu
AHA, no ei se mitään haittaa ainakaan, päinvastoin,,,
- hassukaivattuni
Mut nyt mennään unille, hyvää yötä.
- hassukaivattuni
hassukaivattuni kirjoitti:
Näin teemme, ja katselemme niitä unia missä matkaamme yhdessä, sinne missä aika ei lopu koskaan, ja tiedämme että olemme perillä,,,
Hyvää yötä, olet yhäkin se <3,,, rakkain kaikista ihmisistä maailmassa minulle,,,- aurinkoistasellaista
Taas olet kauniisti jutellut, ja minä olen mörrimökky noiden sanojen suhteen , mut hyvää huomenta :)
- JokuJmies
Samoin sinulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on501226Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241199Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141110- 1271066
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 73899
- 72895