Tulin vaan kertomaan että olen kuin
https://www.youtube.com/watch?v=jMKLQ57uBUI
ja se on siksi kun
https://www.youtube.com/watch?v=7PENJYf97kM
Hyvää illan jatkoa, ja kaikkea kaunista ja hyvää iltaasi,,,
Kuulehan sie Yks J-mies
14
507
Vastaukset
- lähdetäänmatkalle
Samoin :) Mut voisit jo alkaa tankata autoos,
- kauankaivannutniin
Ei määränpäällä ole merkitystä, kunhan vain viimein olisit siinä :)
kauankaivannutniin kirjoitti:
Ei määränpäällä ole merkitystä, kunhan vain viimein olisit siinä :)
Niiiiiiiiinnnnnnn, etkö pelkäisi autoni kyydissä, minun ajamana?
Sitä kun ei ole kukaan toinen vielä ajanut (uutena ostin), eikä aja ilman lupaani, joten paikkasi on pelkääjän paikalla ;).- enkäajaiskaan
Tiiän pöhelöni :)
- niinkuinsinäkinminut
:) et paljon oon sut aistinu
niinkuinsinäkinminut kirjoitti:
:) et paljon oon sut aistinu
AHA, no ei se mitään haittaa ainakaan, päinvastoin,,,
- hassukaivattuni
Mut nyt mennään unille, hyvää yötä.
- hassukaivattuni
hassukaivattuni kirjoitti:
Näin teemme, ja katselemme niitä unia missä matkaamme yhdessä, sinne missä aika ei lopu koskaan, ja tiedämme että olemme perillä,,,
Hyvää yötä, olet yhäkin se <3,,, rakkain kaikista ihmisistä maailmassa minulle,,,- aurinkoistasellaista
Taas olet kauniisti jutellut, ja minä olen mörrimökky noiden sanojen suhteen , mut hyvää huomenta :)
- JokuJmies
Samoin sinulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792698- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182207Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2061439Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073