Oon (11) vuotias poika mulla alko murrosiän merkit esim kivesten kasvu jalkoihin karvoja ja taitaa jopa tulla finni ja vähä alkaa EHKÄ viikset kasvamaan mutta kysymys et mitä teen onko tavallista näin aikasin KUINKA POTKÄLLÄ MURROSIKÄ ON VASTATKAA ja huomasin merkit vasta pari päivää sitten
Onko murrosikä pitkällä
5
428
Vastaukset
- NollaNollaPoika
Iha normii on oo onnelline eskm sitku on koulun liikka tunnit ei mitää häpeemist jos murrosikä alkanu jo kaikki onvaa kateellisii
Murrrosikä alkaa aina yksilöllisesti, toisilla siis jo 11v ja toisilla myöhemmin. Olet täysin normaalissa kehitysvaiheessa. Murrosikä on vasta alkuvaiheessa mutta etenee nyt suht hyvin. Kivesten laskeutuminen ja kasvu ovat yleensä ensimmäinen merkki murrosiän alkamisesta. Kehoon tulee karvoitusta peniksen juureen, kainaloihin, sääriin, käsivarsiin ja toki myös ohuet viikset. Karvoitus on alussa ohutta ja vaaleaa mutta tummuu pikkuhiljaa ja muuttuu paksummaksi. Penis kasvaa suuremmaksi ja erektioita (pippeli jäykistyy ja nousee ylös) tulee useasti. Itsetyydytystä voit harrastaa täysin turvallisesti jos haluut.
- Poika1111
KIITOS!!
- 12vThugi
Ihan normaalia kait, mul o munakarvat ollu jo 11v ja ääni on jo möreämpi. Viiksiä tosin ei oo vielä.
- Ihminen124
Mul alko murrosikä 9 vuotiaana ja oon tyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5271678Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 83811
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701- 63656
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2647Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?63567- 65523