Jokisella ihmisellä on oltava yksi ystävä.

Mietin tässä yhteydessä omaa asemaani palstalla ja syntyi kuin pelkotila. Entäs jos on vähemmän kuin 1,0, esimerkiksi tai 0,2 tms. niin pahalta tuollainen tuntuisi.

Ajattelen kyllä niin, että tällaisen joukon seasta löytyy ehkä muutamakin aito ystävä. Käsitykseni on, että kyllä ystävä aina vihamiehen voittaa.

Näin aiheesta keskusteltaessa, haluan kiittää niitä monia hyviä ja miellytäviä ihmisiä, joita olen tällä pitkällä palstamatkallani kohdannut. Teidän olemassaolonne on tehnyt elämäni elämisen arvoiseksi.

Ruuneperi

20

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokisellakin saa olla ystävänsä, kuin myös Virtasella...

      • Olet sinä sellainen palstaJokinen 😊 että)))
        Noihin ystävä prosentteihin liitän osuuteni, ihan vankalta pohjalta,...
        mutta sorry, nyt on minun aloitettava moniriisin reseptihaku, heippa ja hyvää mieltä!


      • Noela kirjoitti:

        Olet sinä sellainen palstaJokinen 😊 että)))
        Noihin ystävä prosentteihin liitän osuuteni, ihan vankalta pohjalta,...
        mutta sorry, nyt on minun aloitettava moniriisin reseptihaku, heippa ja hyvää mieltä!

        Kiitos prosenteistasi!


    • Npoin..on..ja

      juuri siksi täältä pysytään poissa. Täällä on pahat äänessä.

    • Kuuletsiisääniä

      Sinulla on pahan ääni päässäsi, tutkituta se.

      • olet.paha

        Sinulla paha on aina läsnä alkuun kun tulit niin teeskentelit jotain muuta
        mutta kaikki ovat nähneet mikä olet. paha.


    • hienoja-olette-minulle

      Nyt sinulla on ruune ainakin yksi ystävä. Eiköhän lopeteta tämä keskustelu tähän. Älä tule ystäväsi kanssa arvostelemaan toisia, kuinka he kirjoittavat ja mitä kirjoja lukevat, saati mitä harrastavat.

    • Kerro kuka olet ja mitä haluat sanoa! Olisi helpompi keskustella.

    • Hyvällä

      Heh ompas täällä miellyttävä ystävällinen henki, ilmapiiri. Arvostellaan kuka paha ilkeämielinen ym ym kas kun ei peräti anneta tautiluokitusta. Ehkä parempi pysyä poissa sivulta.

    • Haluan olla sinun ystävä 100%, näin on olen vanha ja näen totuuden.

      • Monet 60-70 eivät halua nähdä totuutta elämässä.


    • reppuriika

      Minä koen tosiystävänä sellaisen jonka kanssa voi olla jyrkästi eri mieltä niin kuin itä on eri suuntaan lännestä, mutta silti voidaan löytää kunnioitus ja luottamus. Jos jotuu mielistelemään ja tikimään periaatteistaan, niin se ei reilua kohtaamista.
      Kyllä sosilaaisessa mediassa on oma viehätys ja paikkaa tämäkin tarvetta olla toisten kanssa, mutta minulla ne läheisimmät ystävät ovat kuitenkin täällä kotikulmilla.

      • monienjoukossa

        Noinhan se meillä kaikilla on, ilman itsekorostusta.


    • uskotaaan

      Samoja asioita täällä vakuutellaan, että on paljon oikeita ystäviä, ikään kuin pitäisi selitellä, miksi täällä joskus kirjoittelee. Totta kai tämä on erilaista , tarvitseeko erikseen mainita että on niitä liveystäviä ja se on oikeaa ystävyyttä.

      • lapset-ja-lapsenlapset

        "että on niitä liveystäviä ja..."

        Aloittajalla ei tunnu olevan, koska täällä yökaudet vahtaa, kun porukat ei osaa viihdyttää häntä kirjoituksillaan. Aamuyön tunteina sitten tulee toistuvasti joku katkera kirjoitus palstalaisista, joten en ihmettele, että hänellä ei ole yhtään tosi ystävää, vaikka on yli 80 .


      • hävettävää

        lapset- ja- lastenlapset
        Miten ilkeämielistä olettamusta tuo isovanhemmalta onkaan, 'vahtaa yökaudet' Eikö ap mieleen juolahda univaikeudet, joista moni ikäihminen kärsii, liian aikaisista heräämisistä ja sen kaltaisista.
        Mikäpä silloin estää saada lukea rauhassa palstakirjoituksiakin, ja kirjoittaa mieltään painavia tuntemuksiaan.


    • Lemmenkäinen

      Mulla ollut 3 ystävää, 2 labbista ja 1 pinsseri.- Viimeinen labbis kuoli 3 vuotta sitten.- En suunnittele uutta koiraa enään näin ikämiehenä, Vaimo kun pitää siitä haukkumisesta huolen :´-(

    • Lapinkoirapeni

      Onko sulla aikuisten oikeesti ollu joskus koira ?

      • lapsellistapikemmin

        Mitähän tuokin omituinen tivaa? Aikuisen oikeasti vielä muka!

        Edellinen juuri kertoo hänellä olleen aikanaan labradorin noutajia! Huumorilla vielä höystää osallistumisensa, huoh!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe