Tarkotushakunen häpeemätön soutulavitta

koti-kiusattu

Minä se vaan keinuttelen ihan vasiten tarkotuksena saara keinu heilumaan ,ei nyt ihan sinne ison mestarin Leinon keinun lentoon mut pikkusen kumminkin .
kattelin lehrest et naisten kelpaa ravintolas ,mitä isomat tissit nii sen halvempi reissu ,äijii sorsitaan kun miestissit ei oo suosittui.
Ei siltikään vaik moni mies saiskin ostaa t-pairan rintaliivien kans.
Miksei ol semmost kuppilaa mis sais alenust siit mitä isompi ruakahalu on ,siin hommas mää olisin haka.
En ossaa ku perus sapuskat mut olen kiitollinen ko pääsen pöyrän viereen ja siel uskallan määki suuni avata.
https://www.youtube.com/watch?v=FTZ2-wLqnCY

123

1624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuhu, mulla ihka oikea keinutuoli tuolla alamökin terassilla. Pöllivät jälkeläiset jalkatuolini, kaffekeittimen alle, kun on niin lyhyt johto siinä.
      Se on sellainen suorakeitin, kun meni termostaatti sököksi, eikä mistään saa.
      Toin tänään ittelleni uuden jalkatuolin, saas nähdä pölliikö nuo jälkeläiset sennii.
      Anna Sinä vaan lauttojen keinua, sen täytistäkö noista soraäänistä välittää.

      • Suorakeitin ? onks se sama ku oikosulussa? eli hönkä päällä koko ajan .


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Suorakeitin ? onks se sama ku oikosulussa? eli hönkä päällä koko ajan .

        Joo, eli poika yhdisti ne niin, että otti sen rikkinäisen termostaatin pois. Eli se tarvii sammuttaa heti, kun on tippunut ja juoda pois.


    • kaislaniini

      Itellä on vielä soutulavittan hankkimatta. Nyt mä olen fundeerannu sellaista kiikkuvaa meganismituolia, pehmosta. Jos nuokahtaa telkkaria töllöttäessä, niin ei paikat puutuis pahasti. Siinä on vaan se vaara, että jos on kovinkin mukava, niin saattaa nuokahtaa kutimet kädessä ja aamulla on puikko silmässä.
      Miten onnii, että olen alkanut noita miestissejä bongaamaan. Onkohan se jotenkin hmmm... outoa.

      • Ei se kattelu mittää mut jos alkaa ihan vierai tissei puristelemaan nii voi herättä pahennust.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Ei se kattelu mittää mut jos alkaa ihan vierai tissei puristelemaan nii voi herättä pahennust.

        Meinaatko että tuttujen tissejä saa puristella?

        Olen seurannut Lontoon kisoja, kyllä on monellakin miehellä melkoiset, täytyy myöntää.


      • Ancelina kirjoitti:

        Meinaatko että tuttujen tissejä saa puristella?

        Olen seurannut Lontoon kisoja, kyllä on monellakin miehellä melkoiset, täytyy myöntää.

        Nyt laitot pahan , olen kyl ollut porukassa mis olis voinu puristella mikäli olis mieleen juolahtanu.
        Se kyl vaatii just jetsulleen samanlaisen tilanne ja huumorintajun, olen nähny senkin kun mies ärsyyntyi melkein lyöntipisteeseen kun nainen soitti suutaan ja puristeli.
        Jos varmuuren vuoks jätetää kaik ulokkeet rauhaan , ellei erikseen pyyretä.


      • kaislaniini
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Ei se kattelu mittää mut jos alkaa ihan vierai tissei puristelemaan nii voi herättä pahennust.

        Joo, ei parane mennä iholle. Tänä päivänä, kun ei voi olla satavarma, että onko ne miestissei vai mieheksi muuttuneen naisen tissei.
        Ei ollut ennen miehillä tissei, rintalihakset vaan. Hauikset paukuttivat paidanhihoja. Noh, ehkä se minun katseeni ennenkin oli samanikäisissä ku itekkin. Niin ja nyt samoin. Kait se bisse ja kuuluisa hookoonblööö tissei kasvattaa.
        Kun tuota puheripulia nyt pukkaan ja tissit toi mieleen otsikon jossa nätti nainen, Lola Odusoga, ihmetteli tissi-peppukeskusteluja somessa. Muistelen että hänen rintavarustukseensa olis vaikuttanut muutkin kuin hookoonblöö ja bisse.


    • Heilu keinuni korkealle, sanoi entinen karjapiikakin rättisitikalla ajellessaan.

      Tämä pihakeinu ei hirveän korkealle heilahda, mutta hyvät kyydit tässäkin saa.
      Punaisia herukoita keräsin, vihreät ja mustat eivät ole vielä kypsiä.
      Ruusut kukkivat komeasti, neilikkaruusu on ihan villiintynyt.

      https://youtu.be/I1SDglIJfro

    • hehehehee

      Pyöräilin aikamoista vauhtia, kun vastaani hölkötti pullukka miestissit hyllyen. Järkytyksestä töllötin, hyvä etten ojaan ajant. Ei ennen meikän lapsuudessa ollut miestissejä. Mikä niitä nykyään kasvattaa?

      Tää on ihana 💃🕺💞 https://www.youtube.com/watch?v=pq6_L9rbitI

      • kaislaniini

        Minä pienessä mielessäni mietin myös, että mikä niitä miesten tissejä kasvattaa. Tulin tulokseen, että n. 30-40 vuotta sitten en kiinnittänyt miesten tisseihin huomiota. Ei niitä 20-30 -vuotiailla ollutkaan. No, oli yhellä jota kutsuttiin Vinskiksi. Aattelisin, että nykyisin jos/kun kiinnitän huomiota miestisseihin, niin ovat jo 50-70-vuotiaita. Olisiko se olut ja makkara ja liikkumattomuus jotka niitä miestissejä kasvattaa. Vai olenko mä vaan kade, kun jollain on isommat kuin minulla ;)


      • hehehehee
        kaislaniini kirjoitti:

        Minä pienessä mielessäni mietin myös, että mikä niitä miesten tissejä kasvattaa. Tulin tulokseen, että n. 30-40 vuotta sitten en kiinnittänyt miesten tisseihin huomiota. Ei niitä 20-30 -vuotiailla ollutkaan. No, oli yhellä jota kutsuttiin Vinskiksi. Aattelisin, että nykyisin jos/kun kiinnitän huomiota miestisseihin, niin ovat jo 50-70-vuotiaita. Olisiko se olut ja makkara ja liikkumattomuus jotka niitä miestissejä kasvattaa. Vai olenko mä vaan kade, kun jollain on isommat kuin minulla ;)

        @kaislaniini

        Mun nuoruudessa ei ollut vanhoilla eikä nuorilla miehillä tissejä vaan timmit lihakset.
        Isälläni oli miehekäs vartalo aina.

        Tuo pyörälenkillä mua järkyttänyt tissikäs mies oli nuori, alta kolmikymppinen.
        Olen kyllä nähnyt vanhempiakin tissimiehiä, vai liekö nuo miehiä ollenkaan.
        Miltähän tuntuisi halailla ja rakastella isotissisen miehen kanssa hehehehee
        Onneksi en ole joutunut lähitaistelurintamalla järkyttymään tissiyllätyksestä.


      • kaislaniini

        Rakastelu isotissisen miehen kanssa voisi olla skitso tilanne. Vähän niinkuin epäilisi omaa identiteettiään.
        Tuosta tuli mieleen, että telkkarissa on mainostettu jotain "rohkeasti erilainen" -sarjaa. Siinä on erilaisia ja erikoisia ihmisiä mainoksen perusteella. Ajattelin ihan katsoa. Jos mieli vaikka avartuisi :)


      • Hörpivähemmän

        Vastaus "heheheheelle": O L U T !


      • hehehehee
        Hörpivähemmän kirjoitti:

        Vastaus "heheheheelle": O L U T !

        Jaa. Ikävä on sivuvaikutus.


    • Taas on iso luuta heilunut. Siivosin koko mökin ylhäältä alas ja tein muutoksia kuten tapani on.

      Heitin kartanolle kaksi istumalavihtaa sellaista vanhaa löhönojatuolia. Lähtevät likalaanille torstain porraspuujätekuorman mukana. Mithän P. sanoo kun lemppari tuoli rojottaa kenollaan puujätteiden joukossa.

      No, näkkeepä kuinka rujoja tuolitovat ilman suojakangasta.

      Kesän aikana ja varsinkin tänä kesänä kun oli ne vanhenemisjuhlat on tänne mökille kasaantunut jonninjoutavaa jota nyt inventoin ja annan kyytiä.

      Uudelle porrasterassille sopisi sellainen ulkokulmasohva, vaan odottelen kesäkalusteiden alennusmyyntejä jos löytyisi joa ei teen ite. Ilta aurinko paistaa uudelle terassille vaikka paistaa se tähän laiturillekin jossa nyt kipeytynyttä selkääni huilautan.

      • Nyt alko uteliaisuus nakkelemaan kun uhot tekeväs itte ulkosohvan.
        Laitappa kuva sitten millanen tuli .


      • Että semmonen tapaus.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Nyt alko uteliaisuus nakkelemaan kun uhot tekeväs itte ulkosohvan.
        Laitappa kuva sitten millanen tuli .

        Minulla on jo tekemäni sohva laituriolohuoneessa, tein sen joku vuosi sitten poikien ritsisängyistä. Pehmusteet vanhoista patjoista, jotka päällystin eri värisillä kankailla. Latasin kuvan profiiliin. Kuvasta ei ikävä kyllä näy käytännölliset käsinojat leveyttä kivasti viinilasille.

        Että semmoinen tapaus 😋


      • korppis kirjoitti:

        Minulla on jo tekemäni sohva laituriolohuoneessa, tein sen joku vuosi sitten poikien ritsisängyistä. Pehmusteet vanhoista patjoista, jotka päällystin eri värisillä kankailla. Latasin kuvan profiiliin. Kuvasta ei ikävä kyllä näy käytännölliset käsinojat leveyttä kivasti viinilasille.

        Että semmoinen tapaus 😋

        Korpikirjailijan profiilissa kuva. Leikin näet kännykällä ja tabletilla, niissä on erilaiset profiilikuvat.


      • mimmimum-..mi

        Osaahan se mies kaikenlaista ...luomakunnan kruunu... mutta hän tarvitsee kyllä naistakin....Tyttären kanssa kun puhuttiin hääjuhlista Turkin maaseudulla....miehet syövät yhdessä... miesten ovat kahvilat....mies....mies ja mies sitä ja tätä...mutta hekin tarvitsevat naisia....
        Tissiä on jokainen mieskin tarvinnut alkutaipaleellansa....ainakin... heh..


      • tissinlutkutusta
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        Osaahan se mies kaikenlaista ...luomakunnan kruunu... mutta hän tarvitsee kyllä naistakin....Tyttären kanssa kun puhuttiin hääjuhlista Turkin maaseudulla....miehet syövät yhdessä... miesten ovat kahvilat....mies....mies ja mies sitä ja tätä...mutta hekin tarvitsevat naisia....
        Tissiä on jokainen mieskin tarvinnut alkutaipaleellansa....ainakin... heh..

        Juuh heh heh heh


    • Pakko tunnustaa, että en tiennyt mitä soutulavitta tarkoittaa ja jouduin googlettamaan sen. Meitä miehiä sorsitaan monessa asiassa, täytyy myöntää. Sen verran siitä valmiiseen ruokapöytään pääsemisestä, että aina poislähtiessä äidin oppien mukaisesti muistan kiittää. Toisin kuin monet pipo päässä ruokailemassa istuvat hipsterit.

      • kaislaniini

        Heh, hauska video. En ollut nähnyt.


      • vieläki
        kaislaniini kirjoitti:

        Heh, hauska video. En ollut nähnyt.

        Juuh heh heh heh


    • maissiiii

      Noista tissijutuista en osaa sanoa juuta en jaata, aina kun olen ravintelissa käynyt niin ei ole halpuutettu kyllä yhtään sitä ruokailun hintaa...

      Mutta keinumisesta... Keinumisen olen aloittanut pärekorista, siellä se mummolan katossa roikkui ja ilmeisesti hyvät unet antoi kun olin kuulemma melko hiljainen silloin.
      Sen jälkeen on keinuttu monenmoisissa ja olen joskus hypännytkin keinusta, ei edes luita mennyt poikki silloin...

      Keinuminen on varmaan hauskaa ja onnellista puuhaa kun katsellee tätäkin videota...

      https://youtu.be/O_2-GkDzfyo
      Mahtoikohan Junkkarinen aikoinaan keinua moisessa keinussa siellä Isvedellä Kolikkoinmäellä.

    • elokuvassa.nähnyt

      Hui kauheeta, melkein nolottaa ennen kuin kirjoitan seuraavan.
      Onko teistä kukaan kokeillut seksikeinua?

      • henrjii

        ei mutta jännittää käyttääkö ne keihään karsinnassa kirvestä


      • kassaralla
        henrjii kirjoitti:

        ei mutta jännittää käyttääkö ne keihään karsinnassa kirvestä

        Jännittäähän se :D



    • On mullakin keinustuoli, ihan ikioma, kirpparilta 30 egellä ostettu ikivanha mutta joku valkoiseksi maalannut. Toisin sen tänne uuteen kotiin mutta täällä asuva mies sanoo että äähhh, ei mahu! Minusta taas tuolin paikka on pelkkä järjestelykysymys.

      Keinutuolissa on muuten kuusi (6) tukijalkaa, oletteko sellaista nähneet? Ja siinä saisi sopivasti melkein vaaka-takakenon, voisi hyvin torkut ottaa. Eli ihana! Toistaiseksi asia on ratkaisematta.

      Toivottavasti tuon suurempia kiistoja ei tule enää vastaan. Ylävitoset pitkille parisuhteille!

      https://www.youtube.com/watch?v=TTA2buWlNyM

    • Älä elämää pelkää sanovat lausuntaautomaatit ja kaikenmailman dosentit.
      Eihän sitä nuorena taakse vilkuiltu kun elämä oli edessä , mulla on ollut toi töissäolo aika kaikkee muuta ko silkkiä ja samettia .
      Enempi rososta ja siks kaik vähemän silotellut jutut tuntuu omilta,tää Hektorin laulu on kerrassaan upee just ton hienostelemattomuutensa tähren.
      Se musiikki ja puheensorina mikä tulvahti ovenaukasun myötä öiselle karulle ,kaikuu vielkin mielessä sopivan asian tuores muistoja .
      https://www.youtube.com/watch?v=0sx_Xcowuao

      • siirräsinne

        Renkkuihin!!!!!!


      • siirräsinne kirjoitti:

        Renkkuihin!!!!!!

        Aika hyvin oivallettu sivalluksen paikka ,saisko tierustella oliko kumman sukupuolen oivallus.


      • siirräsinne
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Aika hyvin oivallettu sivalluksen paikka ,saisko tierustella oliko kumman sukupuolen oivallus.

        Saa tiedustella, olen nainen.


      • siirräsinne kirjoitti:

        Saa tiedustella, olen nainen.

        Jotenkin aavistinkin ,arkana miehenä olen aina pelännyt naisen hermostuttamista .


    • Minen laittanut tänään liivejä ensinkään,
      napakoruu ei läskien uumenista näkys ollenkaan.
      Sortsit sentään vielä mahtuu hyvin,
      vaikka täyttivät jo vuosia kakskytviis.
      Kintut on paljaat ja ruskettuneet,
      tennarit siniset ja reikäiset.

      https://youtu.be/FQP34J1itEU

      • Vai ollaan sitä ihan luomuna ,kesän lapsi sanoisin .
        Mä tulin tänään lenkiltä ja tuskailin jalkojani ko tuntu tavallist enemän nykivän ja vetävän ,oli niin sanottuna yhtäpuuta koko kontti.
        Tuli sitten mieleen joku lehtijuttu mis urheilija treenin jälkeen oli jääveden joukos einen verran .
        Olishan mulla noi sadevesitynnyrit tossa joutilaana , pitäs kokeilla , joutusin kyllä nurkantaakse sen haalaamaan hoitoo varten.
        Onhan noi naapurit ja ohikulkijat yhtä ja toista nähneet mut ukko seistä hojottamas tynnyrissä talon nurkalla ,vois ylittää uutiskynnyksen paikallises lehreskin.
        Vois tietenkin luulla sitäkin et kurinpalautus on kysees ,seisomaaika niskottelun mukaan .
        https://www.youtube.com/watch?v=ck2wLtlHXdo


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Vai ollaan sitä ihan luomuna ,kesän lapsi sanoisin .
        Mä tulin tänään lenkiltä ja tuskailin jalkojani ko tuntu tavallist enemän nykivän ja vetävän ,oli niin sanottuna yhtäpuuta koko kontti.
        Tuli sitten mieleen joku lehtijuttu mis urheilija treenin jälkeen oli jääveden joukos einen verran .
        Olishan mulla noi sadevesitynnyrit tossa joutilaana , pitäs kokeilla , joutusin kyllä nurkantaakse sen haalaamaan hoitoo varten.
        Onhan noi naapurit ja ohikulkijat yhtä ja toista nähneet mut ukko seistä hojottamas tynnyrissä talon nurkalla ,vois ylittää uutiskynnyksen paikallises lehreskin.
        Vois tietenkin luulla sitäkin et kurinpalautus on kysees ,seisomaaika niskottelun mukaan .
        https://www.youtube.com/watch?v=ck2wLtlHXdo

        Jäävesi on kuulemma oikein hyvä apu erinäisiin kolotuksiin ja vaivoihin.
        Kokeile ihmeessä ja minä sitten teen perässä jos se tehoaa.
        Kyllä pitää näkösällä olla, kun tynnyrissä seisoo, mutta miten sieltä tynnyristä pääsee pois, sitä mietin.

        https://youtu.be/GNtnpNS3teU


      • Ancelina kirjoitti:

        Jäävesi on kuulemma oikein hyvä apu erinäisiin kolotuksiin ja vaivoihin.
        Kokeile ihmeessä ja minä sitten teen perässä jos se tehoaa.
        Kyllä pitää näkösällä olla, kun tynnyrissä seisoo, mutta miten sieltä tynnyristä pääsee pois, sitä mietin.

        https://youtu.be/GNtnpNS3teU

        Itteasias mä olen täs joutessani asiaa miettiny ja tuli mieleen et josko 200l pöntön avais pituussuuntaan.
        Helppo nousta ja mennä ,lehteekin helppo lukee istues.
        Jatketaan kehittelyy siit et muovihitsaus leitteel vois pystysuunnas liittää kaks yhteen ,puolisokin mahtus seisoskelemaan ja olis auttava käsi lähellä poistumista ajatellen .


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Itteasias mä olen täs joutessani asiaa miettiny ja tuli mieleen et josko 200l pöntön avais pituussuuntaan.
        Helppo nousta ja mennä ,lehteekin helppo lukee istues.
        Jatketaan kehittelyy siit et muovihitsaus leitteel vois pystysuunnas liittää kaks yhteen ,puolisokin mahtus seisoskelemaan ja olis auttava käsi lähellä poistumista ajatellen .

        Minäkin pohdin asiaa saunanlauteilla pötkötellessäni, olisi parikin loistavaa ideaa.
        Meillä on muutama kuutiopönttö, niihin olisi hyvä mennä kylmään kylpyyn.
        Mutta suuaukko on niin pieni etten edes minä sovi siitä sisään.
        Pää mahtuisi, mutta se tuottaa omat ongelmansa, jos pää edellä menee.

        Mutta nyt keskityn Lontoon tapahtumiin, isot pojat heittää ainakin moukaria.


      • Ancelina kirjoitti:

        Minäkin pohdin asiaa saunanlauteilla pötkötellessäni, olisi parikin loistavaa ideaa.
        Meillä on muutama kuutiopönttö, niihin olisi hyvä mennä kylmään kylpyyn.
        Mutta suuaukko on niin pieni etten edes minä sovi siitä sisään.
        Pää mahtuisi, mutta se tuottaa omat ongelmansa, jos pää edellä menee.

        Mutta nyt keskityn Lontoon tapahtumiin, isot pojat heittää ainakin moukaria.

        Saunanlauteilla minäkin tässä olen välillä käynyt.
        Raahasin tuohon pihaan viime kesänä ammeen, muttei sitä paljon ole käytetty.
        Alamökiltä mennään yleensä järveen saunasta päin.


      • eppu2 kirjoitti:

        Saunanlauteilla minäkin tässä olen välillä käynyt.
        Raahasin tuohon pihaan viime kesänä ammeen, muttei sitä paljon ole käytetty.
        Alamökiltä mennään yleensä järveen saunasta päin.

        Meillä on puutarhassa amme, siellä voisi polskia, nyt ei tarvitsisi edes kypärää päähän laittaa, kun omenapuissa ei ole yhtään omppua.


      • mummoni.ohje
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Vai ollaan sitä ihan luomuna ,kesän lapsi sanoisin .
        Mä tulin tänään lenkiltä ja tuskailin jalkojani ko tuntu tavallist enemän nykivän ja vetävän ,oli niin sanottuna yhtäpuuta koko kontti.
        Tuli sitten mieleen joku lehtijuttu mis urheilija treenin jälkeen oli jääveden joukos einen verran .
        Olishan mulla noi sadevesitynnyrit tossa joutilaana , pitäs kokeilla , joutusin kyllä nurkantaakse sen haalaamaan hoitoo varten.
        Onhan noi naapurit ja ohikulkijat yhtä ja toista nähneet mut ukko seistä hojottamas tynnyrissä talon nurkalla ,vois ylittää uutiskynnyksen paikallises lehreskin.
        Vois tietenkin luulla sitäkin et kurinpalautus on kysees ,seisomaaika niskottelun mukaan .
        https://www.youtube.com/watch?v=ck2wLtlHXdo

        Vanha konsti olisi, koska sinulla on tynnyrikin valmiina.

        Kanniskelet sen tynnyrisi saunaan. Laitat siihen suopursua, leppää, pihlajaa, kusiaispesää, pajunkuorta, katajia ym. oksia ja varpuja, mitä luonnonlääkkeeksi noteerataan, tynnyrin pohjalle, päälle kiehuvaa vettä. Annat varpujen hautua vedessä niin kauan että vesi on niin haaleaa että voit mennä sekaan istumaan. Liottelet siellä itseäsi kaulaa myöten niin että tulee raukea olo. Johan kolotukset häviää.

        Voit sitten lämmittää hauteesi uudelleen tarvittaessa.


      • mummoni.ohje kirjoitti:

        Vanha konsti olisi, koska sinulla on tynnyrikin valmiina.

        Kanniskelet sen tynnyrisi saunaan. Laitat siihen suopursua, leppää, pihlajaa, kusiaispesää, pajunkuorta, katajia ym. oksia ja varpuja, mitä luonnonlääkkeeksi noteerataan, tynnyrin pohjalle, päälle kiehuvaa vettä. Annat varpujen hautua vedessä niin kauan että vesi on niin haaleaa että voit mennä sekaan istumaan. Liottelet siellä itseäsi kaulaa myöten niin että tulee raukea olo. Johan kolotukset häviää.

        Voit sitten lämmittää hauteesi uudelleen tarvittaessa.

        Sun ohjees on kuin Päätalon kirjasta (kuusisen akun kuhninta) ajattelin vaan sitä roskien määrää saunan lattialla.
        Semmosen roskakasan kun kantasin saunaan ja sitten siel pytyssä killittäisin ku rotta litrassa saattais rouva tulla ja pukata purkin ja ukon nurin.
        Loppuis nautiskelu.


      • mummoni.ohje
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Sun ohjees on kuin Päätalon kirjasta (kuusisen akun kuhninta) ajattelin vaan sitä roskien määrää saunan lattialla.
        Semmosen roskakasan kun kantasin saunaan ja sitten siel pytyssä killittäisin ku rotta litrassa saattais rouva tulla ja pukata purkin ja ukon nurin.
        Loppuis nautiskelu.

        Eihän niitä roskia tartte saunan lattialle viskellä tai kaadella. Annat olla roskat tynnyrin sisällä ja siivilöit veden vähemmäksi. Laitat sitten taas kuumaa vettä tilalle ja istut siellä useammankin kerran. Kusiaspesää kyllä saisit välillä lisätä ainakin, ehkä joitakin muitakin terveysyrttejä. ;-)


      • mummoni.ohje
        mummoni.ohje kirjoitti:

        Eihän niitä roskia tartte saunan lattialle viskellä tai kaadella. Annat olla roskat tynnyrin sisällä ja siivilöit veden vähemmäksi. Laitat sitten taas kuumaa vettä tilalle ja istut siellä useammankin kerran. Kusiaspesää kyllä saisit välillä lisätä ainakin, ehkä joitakin muitakin terveysyrttejä. ;-)

        He-hee...

        Ainahan ne roskat voi laittaa tuoreina vaikkapa juuttisäkin sisään tynnyrin pohjalle ennen likoon laittamista. Nostat sitten sitten koko säkin pois kun et sitä enää tarvitse.


    • "Lumi-kenttien kutsu on unille paras
      sinne nukkunut useakin on harras.

      Vuoren-peikkojen syli on unelias ja lämmin
      siellä tuulikin laulaa leppeämmin.

      Kevään koittaessa Sherpa henkiä herättää
      Dalai Laman hengessä luita säkkiinsä kerää."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=PLZ2mcwLoHw

      H.

    • kylmätotuus
      • kylmätotuus

        Jämähdin Tuubiin kuuntelemaan Juicen tuotantoa ja törmäsin räppäri-Juiceen.

        Nyt voisin sanoa omasta olotilastani: " Vaikka häpeän niin nauran, että vallan tärisen." On tämä seuraava kappale niin hulvaton, etten voi olla nauramatta. Onhan biisissä sanomakin, mutta en jaksa sen syntyjä syviä nyt pohtia.

        https://www.youtube.com/watch?v=IIkCMNTbv-4


      • Lämmöllämuistellen

        Juicen ulkonäköön ei voi - ainakaan meikäflikka - ihastua mutta se ei mitenkään estä ihastumasta aina vain uudestaan hänen sanoituksiinsa, ajatuksiinsa ja riimeihinsä. Kun kuulin joksus ekan kerran Rakkauden ammattilaisen, niin täytyi pysähtyä hetkeksi. Niiin suuresta inhimillisyyden syöveristä ammentava on Iso Ihminen (ei fyysiseltä kooltaan) ja Suuri Taiteilija.


      • maissiiii
        Lämmöllämuistellen kirjoitti:

        Juicen ulkonäköön ei voi - ainakaan meikäflikka - ihastua mutta se ei mitenkään estä ihastumasta aina vain uudestaan hänen sanoituksiinsa, ajatuksiinsa ja riimeihinsä. Kun kuulin joksus ekan kerran Rakkauden ammattilaisen, niin täytyi pysähtyä hetkeksi. Niiin suuresta inhimillisyyden syöveristä ammentava on Iso Ihminen (ei fyysiseltä kooltaan) ja Suuri Taiteilija.

        Juicen koottujen nimi on " Sanataiteilija kävi täällä"... osuvanimi.
        Samoin lämmöllä muistelen ja ihastelen Juicen sanoituksia, Kukapa muu keksisi perehtyä puhelinpylvään henkiseen elämään https://youtu.be/3I7oNHnHHfA


      • Kieälenkieäntäjä

        Heh, hassu juttu. Siellä tuli pätkä Puhelinlangat laulaa -biisistäkin, musana.


    • Sanovat venäjän olevan yhtä ässien suhinaa mut kuuntelin tän kappaleen ja se kuulostaa hyvinkin karkealle kielelle.
      Jos löydätte omast mielestänne jonkun erikoisen ns käänös jutun nii laittakaa esille.
      https://www.youtube.com/watch?v=V36B6hPqBlU

    • henrjii
      • Aamuisin kun halkaisen notkopaikkojen usvamattoa olen kuunnellut pelloilta kuuluvaa kurkien ronkkumista .
        Aikaisin on isot linnut lährössä .


    • Joskus nuoruudessa tuli oleiltua tässäkin kylässä. Rentoa ja kivaa näkyy meno olevan edelleen.
      https://www.youtube.com/watch?v=yPLicFeGOck

      Aloitukseen liittyen: ihan yleinen käytäntö oli sikäläisissä baareissa että kun lady osti eka paukun - apricot sour maksoi taalan - niin toista ei enää tarvinnut maksaa... Luonteva tapa aloittaa juttu kiinnostavan tyypin kanssa. Eikä kukaan tutkaillut rintavarustusta, seksistisistä ehdotuksista puhumattakaan.

    • En saanut esille sanomaa, koska joku on sairas? Luulen suomi24 on sairas.

      Näin.

      • Vinoilua

        Vaikea on aloitusta ymmärtääkin.!


      • Vinoilua kirjoitti:

        Vaikea on aloitusta ymmärtääkin.!

        Tarkotushakunen/ kirjotellaa tai ainaki yritetää semmottis ettei toisen silmil hyäkätä.
        Häppemätön / en ala pyytelemää antteks omaa olemassaoloani ole iha reilust oma itteni


      • New-age

        Kun luin aloituksen, rupesi mieleni saivartelemaan:

        Tarkoitushakuinen - haen tarkoitusta - siis tekstistä, mistä seuraa, että jos kirjoittaja kirjoitta jotain, millä on merkitustä juuri mulla, saattanen reagoida = vastata.
        Häpeämätön - ei nolo -

        Soutulavitta - en ole ikuna kuullutkaan, että merkitsee keinua.
        Kyllä mielikuvitukseni teki tepposen....sillaikin voi käydä...


        https://youtu.be/HQgz3byDSuQ


      • Lisä --väärin Piti olla toinen.


      • Juuri näin, ota toinen banaani.... ja tajua maailma on tänään on kylä.


    • Naiset ovat ihmeellisiä ex tässä laulussa.

      Rakkaus----,

      • oli väärin..... ei sanoja.


    • xx9

      OBS. poistoja siksi näin.......

    • Vetäkäävälilläkäteen

      Elämä on aika hurjaa.....
      Netti saa aikai'seksi huhuja .....
      Todellisuus on kadonnut - Unta sumuista jauhatte päivät pitkät ...
      Aikuiset voisivat kantaa vähän vastuuta jos huudellaan asioita jotka satuttavat ......
      https://www.youtube.com/watch?v=yEzk_518c0U

      • Vastuunsakullakin

        " ... Ai-ai-ai-ai elämä on julmaa, mun on pakko twerkkaa että saisin fyrkkaa ... "


    • Tänään en ole ehtinyt takapuoltani pihakeinuun tellätä, ankarasti taas keikkaa pukannut aamusta alkaen.

      Kyllä minulla on ihania sisaria, yks antoi autokyytiä ja toinen sanoi, että miehensä ja minä olemme lapsenomaisia höperöitä.
      Hän on vielä niin nuori, alle viidenkymmenen, ei ymmärrä kaikkia juttuja.

      Mansikoita vielä ostin, valtavan isoja ja maistuvia.

      https://youtu.be/T8PzWsi6HNM

    • Jos istut ratissa auton
      oletko varma et muut
      kartalla on
      kun mutkasta syöksyy vastaasi mopo
      puikoissa ihkaselvä hessu-hopo
      silloin vaaditaan sulta malttia
      ettei risti ois valttia
      https://www.youtube.com/watch?v=8iXjGGTfFtg
      Aivan mahoton yhristelmä rippikouluikänen ihmistaimi ja konevoimal kulkeva päristin.
      Miksköhän se vähäkin järki häviää kun käteen sattuu kaasukahva

    • Päivän luontoretki tehty, hyvien kavereiden seurassa.
      Tulipahan kiipeiltyä melkoisen jyrkkiä rinteitä, vaan kyllä kannatti, näköalat aivan mahtavat.

      https://youtu.be/gl3Y5BtITkE

      • Hyvä ettet eksyny , määkin tein pikku lenkin maaseudulla ja siit innostuneena kuuntelin ameriikan ihmemaan musiikkia.
        On noilla soittajilla komeet hiukset ja siit päivän polttavaan kysymykseen.
        Kertokaas arvon naiset miks teiän tukat lyhenee iän myätä , onko syynä ainoostaan lyhyen ns mummotukan pitoon hoidon helppous,vai mikä?
        https://www.youtube.com/watch?v=KcPdA-Xpsus


      • ladyinblackout

        Kysyn ensin, että saako kaikki palstan naiset vastata vai onko tämä chattiketju?


      • ladyinblackout kirjoitti:

        Kysyn ensin, että saako kaikki palstan naiset vastata vai onko tämä chattiketju?

        Hetkinen otetaas asiat järjestykses ,jos mä vastaan ainoalle kirjottajalle mun alottamas ketjus nii onks se chattailua?
        Samal ku orottelen vastaust nii sanon että ,miten monesti olenkaan kehottanu tulemaa joukkoon tummaan kun näette mun nikin kirjottelemas.


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Hyvä ettet eksyny , määkin tein pikku lenkin maaseudulla ja siit innostuneena kuuntelin ameriikan ihmemaan musiikkia.
        On noilla soittajilla komeet hiukset ja siit päivän polttavaan kysymykseen.
        Kertokaas arvon naiset miks teiän tukat lyhenee iän myätä , onko syynä ainoostaan lyhyen ns mummotukan pitoon hoidon helppous,vai mikä?
        https://www.youtube.com/watch?v=KcPdA-Xpsus

        Minulla on lyhyet hiukset siksi, että ne sopivat minulle paremmin kuin pitkä tukka. Ovathan ne myös helppohoitoiset. Mummotukaksi en hiuksiani voi nimittää, koska en ole mummo.
        Toisaalta on vähäpätöinen seikka, millaiset hiukseni ovat.

        Musiikkina Hectorin ja Kari Tapion duetto, jonka aiheina on tärkeämpiä asioita kuin mun kutrini.
        https://www.youtube.com/watch?v=ntsRK3h8UqU

        Melkoinen mustikkasouvi on tehty ja nyt marjoja riittää syötäväksi pitkäksi aikaa. Toisen marjareissun aion tehdä vielä ensi viikolla, jos sää suinkin sallii.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Minulla on lyhyet hiukset siksi, että ne sopivat minulle paremmin kuin pitkä tukka. Ovathan ne myös helppohoitoiset. Mummotukaksi en hiuksiani voi nimittää, koska en ole mummo.
        Toisaalta on vähäpätöinen seikka, millaiset hiukseni ovat.

        Musiikkina Hectorin ja Kari Tapion duetto, jonka aiheina on tärkeämpiä asioita kuin mun kutrini.
        https://www.youtube.com/watch?v=ntsRK3h8UqU

        Melkoinen mustikkasouvi on tehty ja nyt marjoja riittää syötäväksi pitkäksi aikaa. Toisen marjareissun aion tehdä vielä ensi viikolla, jos sää suinkin sallii.

        Sinäkö olit nikki ladyinblackout?
        Mä olen ain luullut et tukka ei oo koskaan vähäpätönen naiselle ,
        Laivaskin on käsite blackout ja sen tiimoilt muistu afrikan ajoilta tarina mieleen mut kun tää on vakavahenkine palsta nii toiseen kertaan .


      • ladyinblackout
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Sinäkö olit nikki ladyinblackout?
        Mä olen ain luullut et tukka ei oo koskaan vähäpätönen naiselle ,
        Laivaskin on käsite blackout ja sen tiimoilt muistu afrikan ajoilta tarina mieleen mut kun tää on vakavahenkine palsta nii toiseen kertaan .

        Jäi tuosta chattitokaisusta sittaatit ja hymy poies. Sitten tuli puhelu ja en ehtinyt eilen korjaamaan asiaa.
        Sen oli tarkoitus olla pieni vinoilu tuohon "alkuperäiseen" musaketjuun. Sen laatijaan näköjään upposikin ja riensi tänne selittämään.
        "Blackout" alkaa olla tällä iällä jokapäiväinen vieras.

        Anteeksipyyntönä:

        https://www.youtube.com/watch?v=EBOQyOthzLw


      • ladyinblackout kirjoitti:

        Jäi tuosta chattitokaisusta sittaatit ja hymy poies. Sitten tuli puhelu ja en ehtinyt eilen korjaamaan asiaa.
        Sen oli tarkoitus olla pieni vinoilu tuohon "alkuperäiseen" musaketjuun. Sen laatijaan näköjään upposikin ja riensi tänne selittämään.
        "Blackout" alkaa olla tällä iällä jokapäiväinen vieras.

        Anteeksipyyntönä:

        https://www.youtube.com/watch?v=EBOQyOthzLw

        "ladyinblackout"

        Minun kommenttini innoittaja oli kyllä Ancelina.
        Sinulla ei ole kykyä vaikuttaa minuun mitenkään.

        H.


      • ladyinblackout
        hunksz kirjoitti:

        "ladyinblackout"

        Minun kommenttini innoittaja oli kyllä Ancelina.
        Sinulla ei ole kykyä vaikuttaa minuun mitenkään.

        H.

        No mutta, jos minä vaikutin Ancelinaan ja hään sinuun niin onhan minulla joku vaikutus johonkin.
        "Saivar".


      • ladyinblackout kirjoitti:

        No mutta, jos minä vaikutin Ancelinaan ja hään sinuun niin onhan minulla joku vaikutus johonkin.
        "Saivar".

        "ladyinblackout"

        Minä en voi vastata Ancelinan puolesta.
        Odota siis, jospa hän itse vastaa sinulle tavastasi käyttää nimmariaan.

        H.


      • ladyinblackout
        hunksz kirjoitti:

        "ladyinblackout"

        Minä en voi vastata Ancelinan puolesta.
        Odota siis, jospa hän itse vastaa sinulle tavastasi käyttää nimmariaan.

        H.

        Ei hänen tarvitse, anteeksipyytöni kohdistuu myös häneen, koska kökköni oli helppo ymmärtää vääriin

        Olkoon tämä tässä.


      • ladyinblackout kirjoitti:

        Ei hänen tarvitse, anteeksipyytöni kohdistuu myös häneen, koska kökköni oli helppo ymmärtää vääriin

        Olkoon tämä tässä.

        Eiköhän tämä


      • ladyinblackout kirjoitti:

        Ei hänen tarvitse, anteeksipyytöni kohdistuu myös häneen, koska kökköni oli helppo ymmärtää vääriin

        Olkoon tämä tässä.

        "ladyinblackout"

        Minä melkein arvasin tämän.
        Sinä vastasit Ancelinan puolesta.

        H.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Hyvä ettet eksyny , määkin tein pikku lenkin maaseudulla ja siit innostuneena kuuntelin ameriikan ihmemaan musiikkia.
        On noilla soittajilla komeet hiukset ja siit päivän polttavaan kysymykseen.
        Kertokaas arvon naiset miks teiän tukat lyhenee iän myätä , onko syynä ainoostaan lyhyen ns mummotukan pitoon hoidon helppous,vai mikä?
        https://www.youtube.com/watch?v=KcPdA-Xpsus

        Tuohon vain ihan nopeesti että luulisin että suurin syy miksi naisten(kin) tukka lyhenee iän karttuessa on hiusten huononeva laatu. Harvalla seitsenkymppisellä on enää paksut ja tuuheat hiukset. Hapsottavat, hauraat, ohuet rotanhännät niskassa antavat noita-akkamaisen tai ainakin kassi-almamaisen vaikutuksen. Ja kukapa sitä haluaisi. Näin muuten Suomessa taas erittäin paljon androgyyniä, miesmäistä leikkausta naisten tukassa. Taitaa olla vähän muotiakin.
        Minäkin kävin tasoittamassa latvojani (puolipitkät hiukset) Joutsenossa. Nyt voin sanoa että minulla on sama kampaaja kuin Matti Nykäsellä ;)


      • Ancelina kirjoitti:

        Eiköhän tämä

        Jatkuuuuu... sehän läks ku saippua käsistä..
        Joo, eiköhän tämä tullut selvitettyä ja täten kuitataan.
        Jäädään odottelemaan seuraavaa soutulavittaa.


      • ladyinblackout
        hunksz kirjoitti:

        "ladyinblackout"

        Minä melkein arvasin tämän.
        Sinä vastasit Ancelinan puolesta.

        H.

        Ja minä melkein arvasin, että sinä yrität nakata viimeisen naulan. Annahan jo olla.


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Sinäkö olit nikki ladyinblackout?
        Mä olen ain luullut et tukka ei oo koskaan vähäpätönen naiselle ,
        Laivaskin on käsite blackout ja sen tiimoilt muistu afrikan ajoilta tarina mieleen mut kun tää on vakavahenkine palsta nii toiseen kertaan .

        Mistäpä moinen ajatus päähäsi pälkähti?

        Pitäisihän sinun tietää, että minulla on vain yksi nikki, jolla kirjoitan. En myöskään kysele, saanko osallistua johonkin aloitukseen. Minä osallistun, jos haluan. Edes aloittajan kielto ei minua estä kirjoittamasta, kuten hyvin tiedät.

        Yritä hillitä mielikuvituksesi lentoa , jos suinkin mahdollista!

        Minulla ei ole pienintäkään halua ryhtyä torailemaan, joten pidetään välirauha voimassa. Sovitaanko näin?


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        Mistäpä moinen ajatus päähäsi pälkähti?

        Pitäisihän sinun tietää, että minulla on vain yksi nikki, jolla kirjoitan. En myöskään kysele, saanko osallistua johonkin aloitukseen. Minä osallistun, jos haluan. Edes aloittajan kielto ei minua estä kirjoittamasta, kuten hyvin tiedät.

        Yritä hillitä mielikuvituksesi lentoa , jos suinkin mahdollista!

        Minulla ei ole pienintäkään halua ryhtyä torailemaan, joten pidetään välirauha voimassa. Sovitaanko näin?

        Suora vastaukseni kysymykseesi unohtui tuossa äskeisessä kirjoituksessani. Vastaus on, en ole nimim. "ladyinblackout".


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Mistäpä moinen ajatus päähäsi pälkähti?

        Pitäisihän sinun tietää, että minulla on vain yksi nikki, jolla kirjoitan. En myöskään kysele, saanko osallistua johonkin aloitukseen. Minä osallistun, jos haluan. Edes aloittajan kielto ei minua estä kirjoittamasta, kuten hyvin tiedät.

        Yritä hillitä mielikuvituksesi lentoa , jos suinkin mahdollista!

        Minulla ei ole pienintäkään halua ryhtyä torailemaan, joten pidetään välirauha voimassa. Sovitaanko näin?

        En ota kantaa sun nikkiisi koska se asia selvitettiin taannoin .
        Mutta ,koska laitoit vastauksesi sopivasti jatkoksi ladyinblack,kille esitettyyn tokaisuun ,halusin kysyä kuka puhuu.
        Mitä tulee mielikuvitukseen niin ihan vaikuttaa että sulla meinaa nousta laukalle .
        En suinkaan ollut juuri sinun tukastasi kiinnostunut sen enempää kuin erikoisesti muidenkaan .
        Kuten sinäkin niin minäkin kirjottelen mitä sattuu halutessani , mulle sopii mainiosti että olemme toistemme markinaaleissa.


      • ladyinblackout

        Jottei ihan hevoset karkais, niin tyttäreni Turun suunnasta eilen soitti ja siirryttiin sitten skypettämään. En ehtinyt tarkistaa tekstiäni ja skypetyksen jälkeen en enää palstalle palannut. Anteeksipyyntöni nyt vaan kylmätotuudellekin, että viatonna joutui vedetyksi mukaan.

        Ja hiuksista vastaus olisi ollut Paloman tyylinen. Jos on supisuomalaiset hennot hiukset niin iän myötä hupenevat.


      • kylmätotuus
        ladyinblackout kirjoitti:

        Jottei ihan hevoset karkais, niin tyttäreni Turun suunnasta eilen soitti ja siirryttiin sitten skypettämään. En ehtinyt tarkistaa tekstiäni ja skypetyksen jälkeen en enää palstalle palannut. Anteeksipyyntöni nyt vaan kylmätotuudellekin, että viatonna joutui vedetyksi mukaan.

        Ja hiuksista vastaus olisi ollut Paloman tyylinen. Jos on supisuomalaiset hennot hiukset niin iän myötä hupenevat.

        Eihän sinulla ole mitään syytä pyydellä minulta mitään anteeksi.
        Aloittajahan tässä vain sekoilee jälleen kerran. Vua haetannooko sekkää mittää. Tokkopa.


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        En ota kantaa sun nikkiisi koska se asia selvitettiin taannoin .
        Mutta ,koska laitoit vastauksesi sopivasti jatkoksi ladyinblack,kille esitettyyn tokaisuun ,halusin kysyä kuka puhuu.
        Mitä tulee mielikuvitukseen niin ihan vaikuttaa että sulla meinaa nousta laukalle .
        En suinkaan ollut juuri sinun tukastasi kiinnostunut sen enempää kuin erikoisesti muidenkaan .
        Kuten sinäkin niin minäkin kirjottelen mitä sattuu halutessani , mulle sopii mainiosti että olemme toistemme markinaaleissa.

        Mitään nikkijuttua ei ole koskaan selvitetty, vaan sinä olet omassa päässäsi tehnyt täysin omia johtopäätöksiäsi, joista pidät sitkeästi kiinni.

        Tuolla toisessa aloituksessasi on yhtenä aiheena ollut ketjunlukutaito.
        Sinäkin voisit harjoitella ko.taitoa, niin säästyisimme kömmähdyksiltäsi ja luulotteluiltasi.

        Muista, että kiukuttelu ei tee hyvää sydämellesi. Parempi on ottaa vaan rennosti.

        Kaunista musiikkia lopuksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=YYeUURXzc6Q

        Hyvää ja rauhallista yötä täältä Savosta!


      • kotikiusattu
        kylmätotuus kirjoitti:

        Mitään nikkijuttua ei ole koskaan selvitetty, vaan sinä olet omassa päässäsi tehnyt täysin omia johtopäätöksiäsi, joista pidät sitkeästi kiinni.

        Tuolla toisessa aloituksessasi on yhtenä aiheena ollut ketjunlukutaito.
        Sinäkin voisit harjoitella ko.taitoa, niin säästyisimme kömmähdyksiltäsi ja luulotteluiltasi.

        Muista, että kiukuttelu ei tee hyvää sydämellesi. Parempi on ottaa vaan rennosti.

        Kaunista musiikkia lopuksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=YYeUURXzc6Q

        Hyvää ja rauhallista yötä täältä Savosta!

        Äimän- käki se jaksaa vieläkin kukkua.


      • kylmätotuus
        kotikiusattu kirjoitti:

        Äimän- käki se jaksaa vieläkin kukkua.

        En näe nimimerkissäsi sinistä väriä enkä tavuviivaa.
        Turhaa on sivullisena huudella vieraisiin pöytiin.


      • kylmätotuus
        kylmätotuus kirjoitti:

        En näe nimimerkissäsi sinistä väriä enkä tavuviivaa.
        Turhaa on sivullisena huudella vieraisiin pöytiin.

        Kotikiusattu, jos sinulla on vaikeuksia keksiä itsellesi nimimerkkiä, niin minulla olisi yksi ehdotus. Ota käyttöösi nimimerkki "roopenpoika". Se erottuisi selkeästi koti-kiusatusta.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Kotikiusattu, jos sinulla on vaikeuksia keksiä itsellesi nimimerkkiä, niin minulla olisi yksi ehdotus. Ota käyttöösi nimimerkki "roopenpoika". Se erottuisi selkeästi koti-kiusatusta.

        Mitä sinä tääl yksinäs melskaat? kato ny ympärilles ,toise on jo menny muihin ketjuihin .


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Mitä sinä tääl yksinäs melskaat? kato ny ympärilles ,toise on jo menny muihin ketjuihin .

        Olethan sinäkin täällä ja "kotikiusattu" myös.

        Etpä juuri mitään oikeasta melskeestä tiedä, jos näitä kirjoituksiani tai "kotikiusatun" heittoa sellaisiksi luulet.

        Muuten, mielenkiintoisella kellonlyömällä "kotikiusattu" on kommenttinsa kirjoittanut.
        Eikö sinustakin?

        Toiset ovat aamuvirkkuja ja toiset jotain muuta.
        Sinähän olet tunnetusti aamuvirkku ja minä sitä toista sorttimenttiä.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Olethan sinäkin täällä ja "kotikiusattu" myös.

        Etpä juuri mitään oikeasta melskeestä tiedä, jos näitä kirjoituksiani tai "kotikiusatun" heittoa sellaisiksi luulet.

        Muuten, mielenkiintoisella kellonlyömällä "kotikiusattu" on kommenttinsa kirjoittanut.
        Eikö sinustakin?

        Toiset ovat aamuvirkkuja ja toiset jotain muuta.
        Sinähän olet tunnetusti aamuvirkku ja minä sitä toista sorttimenttiä.

        Oikees olet paljon on tääl kummasteltavaa ,niinkuin mun alotuksesta tehty alotus .
        Kukahan senkin väsäs?
        Olisko joku vasiten laittanu vekkarin soimaan heti aamusta et pääsee kirjottelemaan .
        Hajota ja hallitte on mottona nykyään täällä ,pääasia tuntuu olevan vihjailu ja epäilyksen siemenen kylvö.
        Kattele taas ens yönä kuka kulloinkin on kirjotellu .


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Oikees olet paljon on tääl kummasteltavaa ,niinkuin mun alotuksesta tehty alotus .
        Kukahan senkin väsäs?
        Olisko joku vasiten laittanu vekkarin soimaan heti aamusta et pääsee kirjottelemaan .
        Hajota ja hallitte on mottona nykyään täällä ,pääasia tuntuu olevan vihjailu ja epäilyksen siemenen kylvö.
        Kattele taas ens yönä kuka kulloinkin on kirjotellu .

        Kukahan se oikein noita epäilyjä ja arvailuja harrastaakaan?!

        Tämänkin kähinän poikasen sait aivan itse aikaan epäilemällä minun kirjoittaneen nimimerkillä "ladyinblackout".

        Et näköjään ollenkaan huomaa omia arvailujasi. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun kuvittelet minun kirjoittavan milloin milläkin nimmarilla. Toivottavasti kerta on viimeinen.

        Jos arvuuttelemaan ryhdytään, niin se ei ole sinun yksinoikeutesi.

        Tänään illalla huomasin tuon "kotikiusatun" heiton ajankohdan.
        Seuraavan katsauksen teen huomenna palattuani marjastusreissultani.


    • Kun johonkin ketjuun kirjoittaa aloitukseen noin kaksi osallistujaa vuorotellen, se ei liene chattailua.
      Jos toisessa ketjussa aloittaja vastaa kirjoittajalle yhden kerran, sekään ei liene chattailua.
      Vai miten se menee.

      Minun tukkani kasvaa ja kasvaa aina vaan.

      • Toisinaan sitä ihmettelee et onko jonkun ainoa ajankulu ja harrastus olla tääl ihan vaan inttää mylkyttämäs ja rakentamas eripuraa.
        Ilotonta on elämänsä .
        Karavaani kulkee jokatapaukses .
        https://www.youtube.com/watch?v=Q_JIX1RWfho


      • Pyydän saada huomauttaa että tämän-päivän Notepad on numero 2000.
        Melkein sitä surettaa ettei tullut alku-palsta-vaiheessa jo kirjoitettua juttujaan talteen.
        Huomautan samalla:
        Minä talletan VAIN omat kirjoitukseni.
        -
        Minun, se aito ja alku-peräinen musa-aloitukseni on julkeaa tsättäilyä.
        Siinä on kuitenkin se hienous että siinä ei heitellä lyhyitä typeriä tökkäisyä, vaan kirjoitetaan ajatellen myös musiikkia jota kirjoitukseen liittää.
        Parhaimmillaan vain aikuisesti tunteva lukija saattaa siellä kaiken ymmärtää.
        Siksi on hyvä että on myös se toinen, renkutuksia varten.
        -
        K/K...noh, ei malta olla kopioimatta.
        Haluaa vain tsättäillä kökösti :)
        Kökköjä naisiakin näyttää tuo Kampi-Akselin asian-tuntija saavan :):)
        -
        https://www.youtube.com/watch?v=jMZ2kpXTN88

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Pyydän saada huomauttaa että tämän-päivän Notepad on numero 2000.
        Melkein sitä surettaa ettei tullut alku-palsta-vaiheessa jo kirjoitettua juttujaan talteen.
        Huomautan samalla:
        Minä talletan VAIN omat kirjoitukseni.
        -
        Minun, se aito ja alku-peräinen musa-aloitukseni on julkeaa tsättäilyä.
        Siinä on kuitenkin se hienous että siinä ei heitellä lyhyitä typeriä tökkäisyä, vaan kirjoitetaan ajatellen myös musiikkia jota kirjoitukseen liittää.
        Parhaimmillaan vain aikuisesti tunteva lukija saattaa siellä kaiken ymmärtää.
        Siksi on hyvä että on myös se toinen, renkutuksia varten.
        -
        K/K...noh, ei malta olla kopioimatta.
        Haluaa vain tsättäillä kökösti :)
        Kökköjä naisiakin näyttää tuo Kampi-Akselin asian-tuntija saavan :):)
        -
        https://www.youtube.com/watch?v=jMZ2kpXTN88

        H.

        No menepä hunksz sitten sinne, julkeasti tsättäilemään, äläkä täällä kitise.
        Sinua varmaan jo kiihkeästi odotellaan.


      • Ancelina kirjoitti:

        No menepä hunksz sitten sinne, julkeasti tsättäilemään, äläkä täällä kitise.
        Sinua varmaan jo kiihkeästi odotellaan.

        "Ancelina"

        Pakkohan minun oli.
        Juhla-päivä ja kaikki.
        Muusani antaa sitten minulle aihetta.
        Sitä aitoa aihetta.
        Kyllä minä sitten...

        Hali

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Ancelina"

        Pakkohan minun oli.
        Juhla-päivä ja kaikki.
        Muusani antaa sitten minulle aihetta.
        Sitä aitoa aihetta.
        Kyllä minä sitten...

        Hali

        H.

        hunksz

        Pakko ei ole kuin kuolema ja sekin vain yhden kerran.
        Eiköhän "muusit" aihetta anna, kun vähän kaivelet muistilokeroitasi :)
        Alahan kalppia töihin siitä.


      • ladyinblackout
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Toisinaan sitä ihmettelee et onko jonkun ainoa ajankulu ja harrastus olla tääl ihan vaan inttää mylkyttämäs ja rakentamas eripuraa.
        Ilotonta on elämänsä .
        Karavaani kulkee jokatapaukses .
        https://www.youtube.com/watch?v=Q_JIX1RWfho

        "Täky" oli, ei tarkoituksena eripuraa päinvastoin.


    • kaislaniini

      Mä pätkasin mun hiukset poikki
      kun lapsenlapsen sormet mun hiuksilla loikki.
      Sanoi:" tää on ihan mustaa ja harmaa",
      nyt ootan ooks mä vanha; varmaa.

      En ole mummopermistä laittanut,
      en mömmöillä hapsia taittanut.
      Nyt ootan saanko nutturan harmaan,
      jos en, laitan tiatan varmaan.

      • kaislaniini

        --laitan tiaran--


    • maissiiii

      polkkatukka on mun tukka iät ajat kesät talvet
      ripaus pikkusen pitempi joskus knips knaps lyhempi
      otsatukastakaan luovu en, sekin kasvaa virahtaen
      väri vaihtuu iän mukaan, nyt jo sekin ihan ikioma

      kampaajalle ohjeeksi aina lykkään
      pikkulikkojen malliin siitä kutrit nää tykkää
      https://youtu.be/-CK7nZjX8SU

    • hmpff

      Koolla on väliä, sanoi mansikanmyyjä mulle kun valitsin isoimmat mansikat. Pienemmät vaatii enemmän sorminäppäryyttä.

      Olette päässyt jo tukkaan asti, siinäkin koolla väliä. Tytär vetäsi koiran turkin lyhyeksi trimmerillä, ja nyt se mokoma jaksaa luuhata omilla teillään tuolla lähimetsässä ja naapurin kompostilla. Se tuli maksamaan, ostin laatan ja kaiverrutin nimensä ja mun puhelin numeroni. Jos näette, soittakaa. Paranoidia. Eikäkun...

      Reino Nordinia
      https://www.youtube.com/watch?v=2gJ-YH4Nizg

      .... ja älkää antako sille sitä nakkia.

      • hmpff

        Vielä lisään, että tuo musalinkkini ei liity yhtikäs mihinkään. Ei rivienvälejä tuossa kohtaa. Kunhan vaan nakkasin kun se on niin hieno.


    • Tumma uusi asfalttipinta kuumana hehkui jo jalkojen alla, kesän kuumin päiväkö.
      Viljan väri on muuttunut kypsän keltaiseen, ilma on raskas ja tuoksuja täynnä.

      Ensimmäinen hirvikärpänen ui eilen liiviin,
      ei minun vaan porvoolaiskaverini.
      Lapinkoirat läähättivät kuumissaan, lähdevesi maistui kaikille.

      https://youtu.be/hDUgUlvaMJk

      • New-age

        Pyöräilin ja kävin huonekalukaupassa; kun muistelen, en nähnyt ainuttakaan soutulavittaa. Minulla oli aikoinaan valkoinen keinutuoli ja kun odotin lasta, se oli paras istuin, varsinkin selälle.
        Täällä jytäjää etäisesti. Saattaapi ukkostaa. Tai lentsikka.
        Niin, huonekalukaupassa piipahdin katselemassa kirjahyllyjä.
        Yksityinen pikkukauppias ei voi myydä rankoilla alennuksilla, kuten nuo isot ketjut. Miten pärjää? Tosin siellä on kotimaisia tuotteita, kestävyyttä ja laatua.
        Hmmm. Harkintaan.
        Toisille tulee keväällä jokin muutosbuumi, pesänrakennusvimma, mä jotenkin syksyllä skarppaan. Öh. Jos skarppaan. Pitää kysyä kaiulta.
        Tein raparperipiiraan äsken, vasta. Ilmassa leijuu tuoksu. Sumpit ois poikaa.


      • New-age kirjoitti:

        Pyöräilin ja kävin huonekalukaupassa; kun muistelen, en nähnyt ainuttakaan soutulavittaa. Minulla oli aikoinaan valkoinen keinutuoli ja kun odotin lasta, se oli paras istuin, varsinkin selälle.
        Täällä jytäjää etäisesti. Saattaapi ukkostaa. Tai lentsikka.
        Niin, huonekalukaupassa piipahdin katselemassa kirjahyllyjä.
        Yksityinen pikkukauppias ei voi myydä rankoilla alennuksilla, kuten nuo isot ketjut. Miten pärjää? Tosin siellä on kotimaisia tuotteita, kestävyyttä ja laatua.
        Hmmm. Harkintaan.
        Toisille tulee keväällä jokin muutosbuumi, pesänrakennusvimma, mä jotenkin syksyllä skarppaan. Öh. Jos skarppaan. Pitää kysyä kaiulta.
        Tein raparperipiiraan äsken, vasta. Ilmassa leijuu tuoksu. Sumpit ois poikaa.

        Katselin tuossa juuri sääkuvaa. Tästä molemmin puolin menee illalla rankat rintamat. 90% varmuudella se tietää sähköjen menoa.
        Pitää lähteä hakemaan ala-mökiltä aggrekaatti varoiksi, pakastetavaraakin kun on.
        Siellä on kaasulla pienoisjääkaappi.
        Pari kynttilää näyttää olevan.
        Minun keinulavittani tuolla alhaalla näkyy olevan ahkerassa käytössä, pitää vissiin tuoda toinen kotitilalta, siellä kun se on ohan jouten.
        Nyt on luonto ihan hiljaa, voisi melkein ajatella niinkuin sanotaan, tyyntä myrskyn edellä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1158
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1097
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1084
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1083
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1075
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1066
    9. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    Aihe