Ylivieskan paras ruokakauppa

Uusiylivieskalainen

Mikä on ylivieskan paras ruokakauppa? Senteillä ei niin väliä, kunhan tavarat helposti löydettävissä, hyvä valikoima, jonotusajat kohtuulliset ja palvelualttiit myyjät.

Terv. Uusi paikkakuntalainen

13

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lottotyttö

Ei ylivieskassa olekaan parasta ruokakauppaa. Mee Jokeriin!

• joopajoo22

Tuskinpa ykköstä löytyy. Citymarketin kassat on suurinosa tosi nuivia ja kaupan tilat tosi paskasia lattia varsinki. Mustikka pirun kallis ja Salet ny on Saleja, joista maitopurkin voi hakea nopiaan. Ehkäpä se Lidli kuiteski on loppupeleissä ihan ok.

• 656586

Prisma

• jaloillaonhyvääänestää

Isommista kaupoista Prisma, tosin siellä töykeä myymäläpäällikkö tämä M.....mäki ja pari töykeää kassaa joita ei näy homma kiinnostavan. Jos pienempi tavaravalikoima passaa, niin Kaisaniemen Sale, siellä huippuhenkilökunta. Ovat aidosti tosi ystävällisiä, ei näytellä niinkuin muissa kaupoissa.

• Kolmestiviikosakauppaan

Ei täällä sellaista olekaan. Mustikasta tavarat löytyisi helposti,jos niitä olisi. Suurimmilta osin "Ei,oles e on loppunut tai tavarantuoja ei ole vielä käynyt." ...ym kliseitä. Kallis kauppahan se Mustikka on kuten Halpa-hallikin,mutta sullahan ei ollut sentistä kiinni. Monipuolisin valikoima on Citymarketissa. Prismasta en niin perusta.

• KituvaMarketta

Sokkari, ehottomasti.

• loppunu

Sokkaria ole ollu vuosiin olemassa.

• KetäTietää

Paras on ehdottomasti LIDL.

• Malleli

Ehdottomasti mustikka. Prisman kaltaisiin halleihin jossa joutuu kävelemään kilometritolkulla yhden maitopurkin takia en astu enää jalallakaan.

• Sivustaseurannut

mustikka, ainakin jos olet a.mies ja/tai b.juoppo. kauniit kassaneidit jotka osaavat käsitellä akoholisoituneita asiakkaitakin mukavasti.

• anjamartta

Prisma ja Mustikka

• Citymarketti

Ruokakauppaan paras on mielestäni Citymarket. Ehdottomasti paras palvelupiste (lihat ja kalat).

• näinpäseon

Prismassa ei ole koskaa hyviä tarjouksia ja vertailussani näyttäisi vielä olevan kallein.
      1. Lidl
      2.Halpa-Halli
      3.Citymarket
      4.Mustikka
      5. Salet
      6. Prisma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1918
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1350
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1020
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      801
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      703
    Aihe