En oo siis ikinä ennen käyttänyt farkkuja vaan verkkareita. Nyt ajattelin hommata niin mitä ootte mieltä sinisistä slim fit farkuista pojalla. Kuva farkuista https://dressmann.com/fi/trousers/jeans/florida-stretch-blue-slim-fit/7199845_F520
Onko hyvät farkut
16vpoeka
3
314
Vastaukset
- skaterdude
Ei oo kokemusta mutta H&M on hyvä vaihtoehto. Ite oon ostanu useemmat edulliset farkut sieltä ja kestäny hyvin käyttöä pitkän aikaa. Hinta laatu suhde tosi hyvä. Lisäks useemmat chino housut sieltä, tosin ne kesän mittaan hieman haalistuu auringossa mut kuten sanoin farkkujen laatu on korkea. Skeittaan kuitenkin aika paljon ja se kyl selittää et on kestävät.
Halpa-Hallin farkut. Aivan riittävät.
- skaterdude
Mutta skeittifarkuissa voi touhuta helposti kakka housuissa, kukaan ei huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418