Motonet

huuhaa

Tuntuu että nettikansa on valinnut ko.halpistavaratalon ainoaksi ostopaikaksi Firman nimi on ollut motonet jo ennen internetin keksimistä.Eikä se ole läheskään halvin ostopaikka.Onpahan vaan helppo tapa ansaita rahaa tietokoneen ääressä istuvilta "ammattilaisilta"

12

2926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku...

      "Firman nimi on ollut motonet jo ennen internetin keksimistä."

      Ai oli vai?

      "Olemme autovaraosien, autotarvikkeiden ja työkalujen erikoisliike.
      Toimintamme alkoi vuonna 1990, ja alusta alkaen olemme toimittaneet
      tavaraa postimyynnin kautta, koko Suomeen"

      Mikäli minä olen oikein ymmärtänyt, niin internetin perustat kehitti Yhdysvaltain puolustusministeriön (DoD) alainen järjestö A.R.P.A. Ja se taisi olla joskus 80-luvun puolella, vai oliko se jo aikaisemmin... No jokatapauksessa ajatus oli kehittää semmoinen tiedonsiirtotapa, ettei edes ydinpommi voi keskeyttää tiedonsiirtoa.

      ".Eikä se ole läheskään halvin ostopaikka"

      Ja halpako on aina hyvää?

      "Onpahan vaan helppo tapa ansaita rahaa tietokoneen ääressä istuvilta "ammattilaisilta""

      Tietokoneiden ääressä istuu monensortin ammattilaisia... Rahankeruusta en sitten tiedä... Varmaankin ihan jokainen yrittää saada oman osansa, tai ainakin mahdollisimman paljon.

    • ajopelikorjaaja

      ainaski lahen alueen varaosat on paljon kallinpia kuin motonetissä.biltema ei ainakaan kilpaile samassa sarjassa .katso mitä ostat ,laatuvaraosa oli sitten mistä vaan ostettu on aina sama.lahteen odotetaan motonettiä ,toisi ainaski kilpailua tökeröille varaosaketjuille.

      • Nonnin poijjaat!
        Eikös teitinkin miälestä oo mukava kattella hinnastosta,mitä joku tarvike noin suurinpiirtein tulee kustantamaan kun sitä lähtee ostamaan,haki sen sitten mistä hyvänsä.
        Ite en oo ostanna netin kautta mitään mutta liikkeestä kylläkin,tosin merkkiliikkeestä saattaa saada alkuperäisen osan joskus halvemmalla.
        Mahtaakos muilla tarvikeliikkeillä olla samanlaista hinnastoa olemassa?


      • ei paikka ratkiase
        vanha-erkki kirjoitti:

        Nonnin poijjaat!
        Eikös teitinkin miälestä oo mukava kattella hinnastosta,mitä joku tarvike noin suurinpiirtein tulee kustantamaan kun sitä lähtee ostamaan,haki sen sitten mistä hyvänsä.
        Ite en oo ostanna netin kautta mitään mutta liikkeestä kylläkin,tosin merkkiliikkeestä saattaa saada alkuperäisen osan joskus halvemmalla.
        Mahtaakos muilla tarvikeliikkeillä olla samanlaista hinnastoa olemassa?

        kun raha ratkaisee ei merkkiliikkeeseen käy tie.vanhat ei aina tiedä kaikkee ja aika juoksee.itse oon vasta 30v.harjoitellu.


    • Inquieto

      Älkää ostako Motonetista yhtään mitään!!! Tilasin 1.3 Corollaan vetonivelen (varmaan yleisin auto suomessa). Asennettiin akseliin, oho, eipä käy! No, toinen tilaukseen, per***, se oli jumissa!! Molemmat vaihtoon, kolmas kerta toden sanoo... Jep, tällä kertaa toimittivat 1.6 Dieselin nivelen... =) Ja vielä oli hankaluuksia palautuksessa, ei meinannut millään antaa rahoja takas. Ei mikään vitsi, ja tapahtui ´04 loppupuolella. Että siinä meni luottamus siihen firmaan...

      • kottero

        Tjaa...itellä on ollut vaan ongelmia rotolla tai Toi-Ota merkkisten autojen kanssa .
        Nissä kun on ollut samalla korimalilla useamman laisia sähköjä ,eli samat johdot liitimet eri yms kivaa.
        Että en ihmettele vetari ongelmaasi yhtään .
        Kun merkkiliikekin välillä sanoo että osa sopii ja ite kun kokeilet niin ei lähellekkään ole .


      • jos ei osaa on sama

        Sama se on mistä ostaa jos ei ymmärrä autoista .Kun ostaa motonetista esim.fokuksen pöntöt kaksi takimmaista 180 euroo säästi ja oli mufleksin putkia.Ad -varaosaketju oli 1000mk.kalliinpi.Kun ostat osan etenkin tojotaan jossa osat vaihtuu yhtenään pitää kattoa et on oikea ja yleensä asiakas joka ei ymmärrä autoista ostaa väärän siksi kun ei osaa pyytää oikeaa.Mikä on kun ei taidot riitä,mikä on kun ei onnistu...


    • .ö.ö.ö...ö.ö.ö.ö.ö.ö.ö.ö.ö....

      nimi on Datateema Oy

      MOTONET on vain kauppanimi.

      Se ARPA verkko josta joku puhuin keksittiin 1960 -luvun lopussa.

    • as-keetti

      Ei minulla ainakaan ole Testarossaa johon tarvitsisin ultimate-supersport erikoisosia
      ilman hintarajoitetta.

      Tavalliseen kansankiesiini riittää ihan hyvin
      Motonet ja Biltema-laatu, joiden hinta/laatusuhteeseen olen ollut tyytyväinen.

      • Sävelet

        On tullut käytettyä Bilteman ja Motonetin osia eikä mitään moittimista.Bilteman ja halpahallien öljyilläkin ajellut ainakin 15 v. Eikä yksikään kone ole vielä hajonnut. Parhaimmilla mittarissa yli 500 000km


    • kirlinki
      • 100 w

        Tiedätkö mistä nykyään saa 100 wattisia polttimoita esim H 4 kun Biltema lopetti niiden myymisen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe