ONko kokemäellä halla vai mihin helvettiin katosi multa kaksi pulloa sorbusta ? Epäilen että akka saatana ne on vienyt,näki varmaan kun kätkin ne sinne halkopinon taakse. Nyt on niin kova rapula että alkaa vituttamaan senverran paljon ämmän touhut...Taidan kajauttaa vesurilla ohimoon ja upottaa suohon ens yönä koko perkeleen kuikan .
PIILOPULLOT KATOSIVAT
4
347
Vastaukset
Sorbusta ei ole valmistettu enää seitsemään vuoteen, joten näet harhojasi.
- ent.juoppo
Olisit nyt edes kunnon viinaa piilotellut ja naukkaillut niin olisin minäkin voinut jotain kirjoittaa... sorbusta, voi vitt...
- Jemmaselvisi
Tuli taas pikaistuksissa syytettyä akkaa,selvisi se pullohomma sitten. Perkele olin ite laittanut ne sinne saunan vesisaavin taakse sunnuntai ehtoona kun ämmä niitä etsiskeli,olisi kaatanut maahan kun olen kuulemma semmonen joku alkkoholisti vai mikä se sano.Nyt otan huikat ja lähden Eskon kanssa pyhäjärvelle kattomaan onko katiska pysynyt paikallan,ettei vaan kukaan ole vienyt.
- kalleukko
Ooks sää se hullu ko asuu saunakamarissa ja käy kollaamassa muitten nurkkia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834