ONko kokemäellä halla vai mihin helvettiin katosi multa kaksi pulloa sorbusta ? Epäilen että akka saatana ne on vienyt,näki varmaan kun kätkin ne sinne halkopinon taakse. Nyt on niin kova rapula että alkaa vituttamaan senverran paljon ämmän touhut...Taidan kajauttaa vesurilla ohimoon ja upottaa suohon ens yönä koko perkeleen kuikan .
PIILOPULLOT KATOSIVAT
4
371
Vastaukset
Sorbusta ei ole valmistettu enää seitsemään vuoteen, joten näet harhojasi.
- ent.juoppo
Olisit nyt edes kunnon viinaa piilotellut ja naukkaillut niin olisin minäkin voinut jotain kirjoittaa... sorbusta, voi vitt...
- Jemmaselvisi
Tuli taas pikaistuksissa syytettyä akkaa,selvisi se pullohomma sitten. Perkele olin ite laittanut ne sinne saunan vesisaavin taakse sunnuntai ehtoona kun ämmä niitä etsiskeli,olisi kaatanut maahan kun olen kuulemma semmonen joku alkkoholisti vai mikä se sano.Nyt otan huikat ja lähden Eskon kanssa pyhäjärvelle kattomaan onko katiska pysynyt paikallan,ettei vaan kukaan ole vienyt.
- kalleukko
Ooks sää se hullu ko asuu saunakamarissa ja käy kollaamassa muitten nurkkia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621