Ketä julkkista

Tunnisteita

SINÄ muistutat? Linkkaa kuva.

30

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossenjotenkisanois

      Oon sellanen marlon brandon ja brad pittin välimuoto. Enks olekin?

      • Eräsnainenvain_

        Eräässä miehessä on samaa näköä kuin marlonissa. Brad pittiäkin muistuttaa jonkin verran. Kuinka pitkä olet?


      • jossenjotenkisanois
        Eräsnainenvain_ kirjoitti:

        Eräässä miehessä on samaa näköä kuin marlonissa. Brad pittiäkin muistuttaa jonkin verran. Kuinka pitkä olet?

        Jotain 182 tai sinnepäin


      • Eräsnainenvain_
        jossenjotenkisanois kirjoitti:

        Jotain 182 tai sinnepäin

        Harmi, ei osunut. :|


    • eitulemieleen

      Ei ole tietoa kuka julkkis muistuttais mua. Julkkikset on juntteja.

    • Olenihansamannäköinen
    • tylsä_täti-ihminen

      Välimuoto Nellie Olesonista ja Muumimammasta....

    • Muutamia kertoja olen ollut telkkarissa, ammattini ansiosta/vuoksi/takia, mutta en viitsi palstalaisia järkyttää linkkaamalla kuvaani. Siis julkkis ihan omin avuin ;).
      Saavat vielä ikuisia traumoja, ja minun maksettavakseni tulee pitkä-aikainen psykiatrinen hoito ;o).

      • JooMääArvasin

      • JooMääArvasin kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=JgcLbQKGGUs

        -K-

        Ei se ollu tuo kohta, vaan se kun Pekka tipautti itsensä tuolilla alas, ja sen jälkeen ei naurusta meinannut tulla loppua ;o)))))).


      • JooMääArvasin kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=JgcLbQKGGUs

        -K-

        Hei hei hei!!!!!!!!!!! Kenen luvalla sää olet mun albumin kuvia vohkinu tänne julkaistavaksi????
        Jaha, huomenna tuomarin juttusille, ja tulet kuulemaan siitä. Kalliiksi tuli tuo julkaisu ;o).


    • SeKooTaas
    • ilkeyttä

      Siis mitä. Minä en saa muistuttaa Charlize eikä ikävöityni Jeffiä?

    • Miksikaikkipoistetaan

      Paska ylläpito :( minä saan muistuttaa timo soinia mutta en britney spearsia nuorena 🌝

    • Nääny

      Daaaaaniel Craig ja Jumala. Tarviik kuvii?

    • ihan-aito
    • PReikääMuistuttava

      Persreikää. Yllättävää kyllä, persreikänä olen hyvin suosittu. Rakastetut, rakastavat heteroseksuaalista vaginayhdyntää lähinnä harrastavat perheenisät, poikaystävät , kumppanit tykkäävät minusta salassa. Seurustelukumppanit kun tapaavat olla useinkin turhan kehittymättömiä, tuomitsevia. Siksi olen, siksi sallivuuteni. Sua varten ;)

      • paljonreikiä

        Ei tullut yllätyksenä. Entäs sun puolisosi, eikö ole epäilykset heränneet?


      • PReikääMuistuttava
        paljonreikiä kirjoitti:

        Ei tullut yllätyksenä. Entäs sun puolisosi, eikö ole epäilykset heränneet?

        Mulla ei ole puolisoa. Sen verran puolisoihin tutustuttu, ettei luotto ole hääppöinen, mitä tulee ihmisten kykyyn vetää teatteria läpi elämänsä. Mä nautin elämästä, en ryhdy mihinkään teatterikappaleisiin.


    • Nainenkommentoi

      Vaikka minulla onkin kotona peili niin enhän minä tiedä miltä minä näytän. Sillä ei itsestään voi sanoa minkänäköinen on, koska en katso omaa ulkonäköäni ulkopuolisen silmin vaan näen niin kuin silmäni näkevät.

    • onneaEjaetunimetön
    • sellasetjulkkikset

      Olen nainen ja olen sellainen Pikku Myyn, McGyverin ja Ihaa-aasin risteys :p

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe