Kaasulla toemiva itikkaimuri?

Noerkki

Kyllä pittää immeisen olla pölöjä. Voi jumankaata ja kaks piällekkäen. Kävin muutaman tyypin mökillä, niin silloli kaasupullolla käyvä itikkaimuri suon laijassa. Kyllä minä sanon jotta on maenonta männy perille. Kaassuu polttaa koko kesän ja kuvittelloo jotta ne itikat muka sinne hänen pussiisa ujuttaattuu. Mukamas kaekki. Immeisen tyhmmyyvvellä ei ou mittää rajjoo.

14

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helekutinpiiperrys

Älä vain kerro viherpiipertäjille tästä sarjamurhaajasta joutuu käräjille varmaan. Itikantapon maailmanmestaruuskilpailutkin piti Lapissa lopettaa sen raakuuden vuoksi.

• HrrrrranjumalaNiinkö

Olen nähnyt sellaisen laitteen. Usko pois se toimii. Jos sellaisen laittaa vaikkapa kesämökin avoterasille niin voi olla aika varma, ettei itikat liiemmin häiritse. Voi tuntua Erkistä silkalta sadulta, mutta sitähän tämä nykyinen maailma on Erkille muutenkin. Kaikenlaisia vempeleitä ja keksintöjä, jotka tekevät elämästä mukavampaa. Sitä ei "erkit" voi sietää.....

• Iiiiiiii

Just noin, toimii. Itellä ollut viisi vuotta.
        Ja pihassa itikat vähentyneet, kun eivät pääse lisääntymään. Se pussukka pitää välillä tyhjentää, ja kun se melkein täynnä, voi vai kuvitella kappalemäärää.
        Mutta valtavasti,sekun kuivuessaan melko olematon.

• tosi.hyvä.laite

Ei ole meidänkään pihassa näkynyt moneen kuukauteen yhtään itikkaa, vaikka imuri on varastossa.

• Taalla olisi tarvetta itikkaimurille. Lampotila 32 astetta plussaa ja moskiittoja illalla riittavasti.

• sua.ilman

Katsele ja tutki paikkoja, jos vaikka voisit jäädäkin sinne.

• oijkjdjkk

Heitä housusi niin kaikki pitäjäm moskiitot ja muut pörriäiset saapuu katkun perässä luoksesi!

• oma.pumppu
        sua.ilman kirjoitti:

Katsele ja tutki paikkoja, jos vaikka voisit jäädäkin sinne.

Pari viikkoa on mennyt, eikä ole ikävä tullut, joten jatkakaa !

• jgdhyuie2e2gdfyuiegue
        oma.pumppu kirjoitti:

Pari viikkoa on mennyt, eikä ole ikävä tullut, joten jatkakaa !

Joko saat tehyä ilmoa paikallisista keskustelusivuista? Parempi jos et tulisi ollenkaan takaisin jos olet suomen rajojen ulkopuolella!

• itikkaimu

Pakko nauraa ihan tikahukseen asti, että on halavat huvit. Joku mietti, että harrastukset maksaa, ei maksa. Tätä palstaa kun lukee, hoituu sielu varmasti ja on hauskaa. Välillä lenkille!

• Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

Ei näy itikoita

• jhgtfrytgh

Kehitysmaissa tuommoinen imuri olisi hyvä olla kytekettynä jokaisen matun päähän, niin vähemmän olisi kärpäsia ja muita öttiäisia silmissä!

• Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

Rasset käyttäö imyria paskakärpästen karkoittamiseen.

• fgdghjghhd

Eipä matuista saa muuten surkeita kuvia keräysmainoksiin jos ei ole silmät täynnä kärpäsiä! Silti ei heru lanttiakaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5110
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2319
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      256
      2303
    4. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2277
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1494
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1428
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      998
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      986
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      919
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      917
    Aihe