Kyllä pittää immeisen olla pölöjä. Voi jumankaata ja kaks piällekkäen. Kävin muutaman tyypin mökillä, niin silloli kaasupullolla käyvä itikkaimuri suon laijassa. Kyllä minä sanon jotta on maenonta männy perille. Kaassuu polttaa koko kesän ja kuvittelloo jotta ne itikat muka sinne hänen pussiisa ujuttaattuu. Mukamas kaekki. Immeisen tyhmmyyvvellä ei ou mittää rajjoo.
Kaasulla toemiva itikkaimuri?
14
500
Vastaukset
- helekutinpiiperrys
Älä vain kerro viherpiipertäjille tästä sarjamurhaajasta joutuu käräjille varmaan. Itikantapon maailmanmestaruuskilpailutkin piti Lapissa lopettaa sen raakuuden vuoksi.
- HrrrrranjumalaNiinkö
Olen nähnyt sellaisen laitteen. Usko pois se toimii. Jos sellaisen laittaa vaikkapa kesämökin avoterasille niin voi olla aika varma, ettei itikat liiemmin häiritse. Voi tuntua Erkistä silkalta sadulta, mutta sitähän tämä nykyinen maailma on Erkille muutenkin. Kaikenlaisia vempeleitä ja keksintöjä, jotka tekevät elämästä mukavampaa. Sitä ei "erkit" voi sietää.....
- Iiiiiiii
Just noin, toimii. Itellä ollut viisi vuotta.
Ja pihassa itikat vähentyneet, kun eivät pääse lisääntymään. Se pussukka pitää välillä tyhjentää, ja kun se melkein täynnä, voi vai kuvitella kappalemäärää.
Mutta valtavasti,sekun kuivuessaan melko olematon.
- tosi.hyvä.laite
Ei ole meidänkään pihassa näkynyt moneen kuukauteen yhtään itikkaa, vaikka imuri on varastossa.
Taalla olisi tarvetta itikkaimurille. Lampotila 32 astetta plussaa ja moskiittoja illalla riittavasti.
- sua.ilman
Katsele ja tutki paikkoja, jos vaikka voisit jäädäkin sinne.
- oijkjdjkk
Heitä housusi niin kaikki pitäjäm moskiitot ja muut pörriäiset saapuu katkun perässä luoksesi!
- oma.pumppu
sua.ilman kirjoitti:
Katsele ja tutki paikkoja, jos vaikka voisit jäädäkin sinne.
Pari viikkoa on mennyt, eikä ole ikävä tullut, joten jatkakaa !
- jgdhyuie2e2gdfyuiegue
oma.pumppu kirjoitti:
Pari viikkoa on mennyt, eikä ole ikävä tullut, joten jatkakaa !
Joko saat tehyä ilmoa paikallisista keskustelusivuista? Parempi jos et tulisi ollenkaan takaisin jos olet suomen rajojen ulkopuolella!
- itikkaimu
Pakko nauraa ihan tikahukseen asti, että on halavat huvit. Joku mietti, että harrastukset maksaa, ei maksa. Tätä palstaa kun lukee, hoituu sielu varmasti ja on hauskaa. Välillä lenkille!
- Rasse.jetkaa.ja.ruuhi
Ei näy itikoita
- jhgtfrytgh
Kehitysmaissa tuommoinen imuri olisi hyvä olla kytekettynä jokaisen matun päähän, niin vähemmän olisi kärpäsia ja muita öttiäisia silmissä!
- Rasse.jetkaa.ja.ruuhi
Rasset käyttäö imyria paskakärpästen karkoittamiseen.
- fgdghjghhd
Eipä matuista saa muuten surkeita kuvia keräysmainoksiin jos ei ole silmät täynnä kärpäsiä! Silti ei heru lanttiakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2562733Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse872125Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181280TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43964- 71953