Asia on niin että olen 15 vuotias poika. Ihastukseni on vähä outo välillä. Hän on ujo ja tulee muiden kanssa juttu mutta minun kanssa ei. Minulla on myös käsitys, että hän vähä ainakin vihaisi minua, mutta hän myös katselee minua ja välillä pyörii ympärillä ja lisäisin että hän myöskään ei vastaa viesteihin. Osaaks joku selittää. Olen vanhempi kuin hän ja samal luokalla.
Osaatteks auttaa
12
6371
Vastaukset
- ei.kiinnosta
Sitä ei kiinnosta.
- Emtjokurandom
ainaki ite ajattelisin näin 15 v tyttönä niin jos se on ujo eikä "tuu toimeen" sun kanssa tai se ei vastaa viesteihin niin se saattaa olla ihastun myös sinuun ja se ei uskalla laittaa sulle viestii takas, eikä uskalla pahemmin puhuukkaa. Koska ite oon tosi puhelias muuten mut ihastukselle puhuminen on vaikeeta ku miettii koko ajan et mitä se ajattelee.( Tytöt on yleinsä ujoina tosi välinpitämättömiä ihastukseen) Toinen vaihtoehto on se et se ei oo kiinnostun susta, ja viesteillä oot liian tunkeileva yms... ooon huono selittää ja sillee mut ehkä tost jotaa ymmärs
- Apuva15
No tänäänki se katto aik paljon et se on vähä hankalaa tietää
- Hgreryujhgej
Tuo ei pidä paikkaansa. Mul on ollut paljon ihastuksia ja kun ne tytöt ei ole kiinnostunut musta niin ne tehnyt juuri noin. T. 16v Mies
- siinäkysymys
smash or pass
- Mmmmmattttttti69
Mitä tarkoittaa tuo
- Msnsnsnss
Jooh ite oon super ujo. Tuun kyllä poikien että tyttöjen kandss hyvin toimeen mutta sitten jos vähänki ihastusta nii en vaan saa sanaa suusta meen ihan lukkoon ja punaseks heti kun ihastus sanoo jotain..... ja tästäsyystä oon koittanut vältellä ihastuksia.... hirveetä
Jos näät hänet jossain yksin oli se vaikka koulussa, koulun jälkeen tai vapaalla, niin kokeile mennä juttelemaan hänelle. En ole ehkä paras antaa neuvoi, mutta kannattaa kokeilla sitä.
- Apuva15
Tulisiko rennompi tunnelma jos kertoisin hänelle härskin vitsin?
- Apuva15
En korjoittanut tuota joku muu sen teki
- SilentHelper
Uskoisin että hän ei tykkää susta, sillä YLEENSÄ kun tytöt ei tykkää joistain tai puhuu paskaa niistä ni ne helposti kattoo sinne. Tai sitten voi olla että hän tykkää sinusta ja pelkää tehdä minkäänlaista aloitetta :)
- Apuva15
Voi olla juu ja kiitti vastauksest
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897