Mitä a-teistit ja a-tistit tekevät ylipäätään helluntalaisten palstalla?
Ateistit ja adventistit
18
191
Vastaukset
Täällä ei ole mitään "helluntailaisten palstaa", joten mitä oikein tarkoitat?
- avaamakaroniasi
" Ateistit ja adventistit tekevät ylipäätään helluntalaisten palstalla?"
Etsivät Jumalaa. Eikä tämä ole mikään helluntailaistenpalsta, et siis aloittaja OMISTA tätäpalstaa, vaan tämä KESKUSTELUA helluntailaisuudesta.
En tosin usko, että helluntailaisuudesta keskustelemalla voisi Jumalan löytää, hänet löyttää Raamatusta.
- Rappion.Apostoli
Levittävät tietenkin ateismin ilosanomaa!
- laukkuryssä
Sekoittavat pakkaa ja lietsovat kaaosteorioitaan. Kouhkaavat sapatista.
Minä en ole törmännyt tällä palstalla adventisteihin. Jännä juttu, aloittaja kuvittelee aivan omiaan. Ateistit ovat tervetulleita, Suomi on vapaa maa ja palsalle saa postata vaikkei olisi helluntailainen.
- Biblepost
Kristitty.net, sinä pahan palvelija meuhkaa täällä typerää hokemaa "Suomi on vapaa maa", Suomessa on myös esivalta ja lait ja säännöt.
Sinäkö määrität mikä on sopivaa ja ja normaalin käytöksen mukaista???
Kristitty.net, on kiusaaja kuten hänen isänsäkin, ja hän kirjoittelee tänne halventaakseen Jeesukseen uskovia. Lisäksi hän on ottanut hellaripalstan omien sivujensa jatkeeksi.
Sanassa on kirjoitettu kristitty.netistä: Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä (kristitty.net), jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.>Kristitty.net, on kiusaaja kuten hänen isänsäkin, ja hän kirjoittelee tänne halventaakseen Jeesukseen uskovia.
Tunnetko hänen isänsä? Jos et, millä hävyllä täällä sinulle täysin tuntematonta ihmistä solvaat?RepeRuutikallo kirjoitti:
>Kristitty.net, on kiusaaja kuten hänen isänsäkin, ja hän kirjoittelee tänne halventaakseen Jeesukseen uskovia.
Tunnetko hänen isänsä? Jos et, millä hävyllä täällä sinulle täysin tuntematonta ihmistä solvaat?Repe, jätä Biblepostin kommentit huomioimatta. Hän on häiriintynyt häirikkö, joka seuraa minua kaikkialle, haukkuu kusipääksi ja jankuttaa samoja juttuja päivästä toiseen. Paras lääke on olla huomioimatta hänen postauksiaan millään muulla tavoin, kuin vain ilmiantaa ne ylläpidolle.
Kristitty.net kirjoitti:
Repe, jätä Biblepostin kommentit huomioimatta. Hän on häiriintynyt häirikkö, joka seuraa minua kaikkialle, haukkuu kusipääksi ja jankuttaa samoja juttuja päivästä toiseen. Paras lääke on olla huomioimatta hänen postauksiaan millään muulla tavoin, kuin vain ilmiantaa ne ylläpidolle.
Aha, elikkäs o'gay. Ei ollut tuttu meikämandoliinille, joten jaxuhalia vaan ja näillä mennään.
Siellä se Biblepost taas meuhkaa, haukkuu varmaan kusipääksi taas. Minä en tiedä, koska en lue hänen viestejään. Onneksi ylläpito nykyään poistelee noita pahimpia Biblepostin herjauksia ja solvauksia.
- a-teist
Tämä ei ole helluntailaisten palsta, vaan palsta jossa aiheena on helluntailaisuus.
Minua kiinnostaa erilaiset taikauskot. Helluntailaisuus yksi niistä.Hyvin sanottu, luulisi että helluntailaisilla olisi ihan omia portaaleja jossa voivat taputella toisiaan selkää. On naurettavaa vaatia, että ainoastaan helluntailaiset postaisivat tänne. Ateistit tuovat kivasti väriä keskusteluun. Adventisteihin en ole törmännyt täällä.
- koeta.törmätä
Kristitty.net kirjoitti:
Hyvin sanottu, luulisi että helluntailaisilla olisi ihan omia portaaleja jossa voivat taputella toisiaan selkää. On naurettavaa vaatia, että ainoastaan helluntailaiset postaisivat tänne. Ateistit tuovat kivasti väriä keskusteluun. Adventisteihin en ole törmännyt täällä.
Tuoolla törmäät adventisteihin kun luet kirjoituksen Sovituksen salaisuus. Siinä ylifariseus_1:nen ja nimumerkki 1234567
koeta.törmätä kirjoitti:
Tuoolla törmäät adventisteihin kun luet kirjoituksen Sovituksen salaisuus. Siinä ylifariseus_1:nen ja nimumerkki 1234567
Kumpikaan heistä ei spämää foorumia päivittäisillä aloituksilla, toisin kuin eräät.
Katsoin tuolta säännöistä http://www.suomi24.fi/opastus/saannot ja siellä ei sanota että vääräuskoiset eivät saisi postata palstalle.
- yksinoikeusko
Jeesuksen sataprosenttisen omistamisen, ainoan oikean uskon hallitsemisen ja oman ylemmyytenne lisäksi te helluntailaiset vaaditte myös, että teistä ja teidän uskostanne ja sen mukaisesta elämäntavastanne eivät muut ihmiset eivät saa edes keskustella?
Farisealaisuutta, henkistä ylpeyttä ja täyttä typeryyttä on helluntailaisen kirjoittajan edes kuvitella, että tämän palstan keskustelu on vain hänelle ja hänen jeesmiehilleen tarkoitettua hymistelyä.
Get a life... ihan oikeasti... täällä maan päälläkin... Missä ne kaikki adventistit ovat? Näytä minulle yksikin adventistin tekemä aloitus viime päiviltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413182
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582572Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292019- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?801463Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651425- 891115
- 901069
- 841065