Mun uroskani kastroitiin viikko sitten, josta se on parantunut muuten tosi hyvin, mutta se ei enää syö heinää oma-aloitteisesti. Se siis syö heinää vaan sillon jos annan sitä sille kädestä, mutta esim. yöllä se ei syö heinää ollenkaan. Ennen heinäteline tyhjeni lähes kokonaan heinästä yön aikana, nykyään se ei edes koske siihen. Eiks se oo haitaks kanin suolistolle, jos se on koko yön syömättä? Heinä on sitä samaa hyvälaatuista mitä se söi ennen leikkausta. Miten sen saa syömään?
Kani ei syö heinää
Heinää
1
121
Vastaukset
- Zedä
Todella huono jos on ollut noin kauan syömättä heinää. Mitä muuta kanisi saa ja kuinka suuria määriä? Voi olla että annat sille tällä hetkellä liikaa muuta herkkua. Jos kani vaikuttaa muuten hyvinvoivalta, voit suhteellisen turvallisesti jättää muut ruuat pois. Syömättömyys voi myös kertoa kivuista. Laita heinää tarjolle ympäriinsä moneen paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984