miten voi tulla ihan puun takaa, illalla ei mitään erikoisempaa, sitten 10 jälkeen piti alkaa nukkumaan muttei uni tullut, kiristi selkää koko yön aamulla puolen välin paikkeilla selässä lapaluista n12cm alaspäin kun sormella kuljetttaa nikamien päällä sormia nin yhdellä kohtaa onpatti úlospäin ja tosi kovat kivut, piti oikein lekurissa käydä hakeen buranaa
ei kärsi edes somella ihoa vedellä sillä kohtaa ja selkälihakset tosi kepeet ympäriltä
oliskohan repeämä' tullut ihan puun takaa ja nyt hapan neste ärsyttää lihaksia illalla tosin tuntui vähänkireeltä alaselka ja voimistelin kissa ja koira liiketta oliskohan siitä tullut
illalla ok aamulla välilevyrepeämä?
alaselkä
2
77
Vastaukset
- pullistuma
voihan välilevy esim. pullistua,esim aivastuksesta,yskäisystä.itse aivastin samaan aikaan kun otin askeleen eteenpäin,ni 5 vkoa kipua.
- enaivastanut
tuliko sullakin patti nikamien päälle jota ei voi edes sormella hivelllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37316085- 2646231
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113678- 1972767
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142322- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 891210