Missä ovat ihmiset kuka tykkää K-naisia, aina vähän väliä oli palstalla kaipaus viestejä ja nyt ei ketään?!
Lisää siihen myös syy, miksi tykkäät minusta?
Terv. Yksi K-nainen monista K-naisista
Kerro syy miksi tykäät?
10
463
Vastaukset
- Ymmärtiköhänvääri
En tunne yhden kuin näöltä K- nimisen naisen, enkä ole siitä edes kiinnostunut.
Hiukset on samanlaiset kuin sillä toisella. - meitsinmimmil
Mimmi on söpö, sexy vartaloinen, erilaine, Kiltti, herkkä ja vahva, oikeudentuntone. sinnikäs,ilone, huumorintajune, urhee mut samal semmone suojeluvietin meitsis herättävä. Se vaan saa meitsin sympatiat, Jokin siinä vaa on. Mää en pysty vastustaa niit sen silmii. Si ku se pyytää jotai, se pyytää sitä nii hiton häpeille ja kiltin nöyränä et emmää osaa kieltäytyy. Vihasena ni hiton ittepäine, mut nii hemmetin söpö leimusilmä
- Eroakkorapu
Oizba DAA miulle
- jokokeitellään
Sinulle se olikin :)
- miesmiesmiesmiesmies
Vääriä ihmisiä sekoittamassa täällä 😐 Kaipaan reaalinaista, kaipaan reaaliaksjoonia; siksi olen pyrkinyt pidättäytymään tästä.
- yksi.K.nainen
Niin minäkin kaipaan IRL-äksöni mutta ollaan siltti täällä, sinä ja minä ja monta muuta IRL-palstalla
- Hän_tuollainen
Harvemmin on kukaan kertonut täällä minulle tunteistaan, mutta kyllä vinkkejä siitä on tullut.
Tunnistanko?, no en uskalla varmuudella sanoa, mutta olettaa voin, vaikkakaan oletushan ei ole tiedon väärti.- hänelläonfb
No, et ole hän K-kaivattuni,
hänelläonfb kirjoitti:
No, et ole hän K-kaivattuni,
Melkein kaikilla K-naisilla on fb, myös minulla ja ketä sinä etsit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798