Missä ovat ihmiset kuka tykkää K-naisia, aina vähän väliä oli palstalla kaipaus viestejä ja nyt ei ketään?!
Lisää siihen myös syy, miksi tykkäät minusta?
Terv. Yksi K-nainen monista K-naisista
Kerro syy miksi tykäät?
10
472
Vastaukset
- Ymmärtiköhänvääri
En tunne yhden kuin näöltä K- nimisen naisen, enkä ole siitä edes kiinnostunut.
Hiukset on samanlaiset kuin sillä toisella. - meitsinmimmil
Mimmi on söpö, sexy vartaloinen, erilaine, Kiltti, herkkä ja vahva, oikeudentuntone. sinnikäs,ilone, huumorintajune, urhee mut samal semmone suojeluvietin meitsis herättävä. Se vaan saa meitsin sympatiat, Jokin siinä vaa on. Mää en pysty vastustaa niit sen silmii. Si ku se pyytää jotai, se pyytää sitä nii hiton häpeille ja kiltin nöyränä et emmää osaa kieltäytyy. Vihasena ni hiton ittepäine, mut nii hemmetin söpö leimusilmä
- Eroakkorapu
Oizba DAA miulle
- jokokeitellään
Sinulle se olikin :)
- miesmiesmiesmiesmies
Vääriä ihmisiä sekoittamassa täällä 😐 Kaipaan reaalinaista, kaipaan reaaliaksjoonia; siksi olen pyrkinyt pidättäytymään tästä.
- yksi.K.nainen
Niin minäkin kaipaan IRL-äksöni mutta ollaan siltti täällä, sinä ja minä ja monta muuta IRL-palstalla
- Hän_tuollainen
Harvemmin on kukaan kertonut täällä minulle tunteistaan, mutta kyllä vinkkejä siitä on tullut.
Tunnistanko?, no en uskalla varmuudella sanoa, mutta olettaa voin, vaikkakaan oletushan ei ole tiedon väärti.- hänelläonfb
No, et ole hän K-kaivattuni,
hänelläonfb kirjoitti:
No, et ole hän K-kaivattuni,
Melkein kaikilla K-naisilla on fb, myös minulla ja ketä sinä etsit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482