Missä ovat ihmiset kuka tykkää K-naisia, aina vähän väliä oli palstalla kaipaus viestejä ja nyt ei ketään?!
Lisää siihen myös syy, miksi tykkäät minusta?
Terv. Yksi K-nainen monista K-naisista
Kerro syy miksi tykäät?
10
452
Vastaukset
- Ymmärtiköhänvääri
En tunne yhden kuin näöltä K- nimisen naisen, enkä ole siitä edes kiinnostunut.
Hiukset on samanlaiset kuin sillä toisella. - meitsinmimmil
Mimmi on söpö, sexy vartaloinen, erilaine, Kiltti, herkkä ja vahva, oikeudentuntone. sinnikäs,ilone, huumorintajune, urhee mut samal semmone suojeluvietin meitsis herättävä. Se vaan saa meitsin sympatiat, Jokin siinä vaa on. Mää en pysty vastustaa niit sen silmii. Si ku se pyytää jotai, se pyytää sitä nii hiton häpeille ja kiltin nöyränä et emmää osaa kieltäytyy. Vihasena ni hiton ittepäine, mut nii hemmetin söpö leimusilmä
- Eroakkorapu
Oizba DAA miulle
- jokokeitellään
Sinulle se olikin :)
- miesmiesmiesmiesmies
Vääriä ihmisiä sekoittamassa täällä 😐 Kaipaan reaalinaista, kaipaan reaaliaksjoonia; siksi olen pyrkinyt pidättäytymään tästä.
- yksi.K.nainen
Niin minäkin kaipaan IRL-äksöni mutta ollaan siltti täällä, sinä ja minä ja monta muuta IRL-palstalla
- Hän_tuollainen
Harvemmin on kukaan kertonut täällä minulle tunteistaan, mutta kyllä vinkkejä siitä on tullut.
Tunnistanko?, no en uskalla varmuudella sanoa, mutta olettaa voin, vaikkakaan oletushan ei ole tiedon väärti.- hänelläonfb
No, et ole hän K-kaivattuni,
hänelläonfb kirjoitti:
No, et ole hän K-kaivattuni,
Melkein kaikilla K-naisilla on fb, myös minulla ja ketä sinä etsit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372