Ihmisillä paha olo

Kolmesataakaks

Ihmisillä on paha olla,siksi se puretaan tänne.ikävää lukea tuollaista naljailua ja haukkumista.menkää juttelemaan ammatti ihmiselle pahasta olosta.

5

461

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entineneurajokilainen

Kuule ei se auta, kun olo johtuu hallituksesta. Kaikki yksityistetään ja voitot vie sijoittajat. Tavallinen palkansaaja maksaa todella paljon veroja ja tasaveroja. Jossain kusee pahasti, kun Saksassa kaikki palkat paremmat kuin meillä ja hinnat paljon halvemmat. Esim, hienostoalueella vuokra 1200e Helsingissä. Samanlaisissa asunnoissa isoissa kaupungeissa Saksassa vuokra 500e, saksalaisten ostovoima moninkertainen suomalaisiin verrattuna. Itse asun nykyisin Saksassa ja kyllästynyt Suomen hulluun menoon, jossa verovaroja valuu 20miljardia vuodessa veroparatiiseihin. Valtion velkakin olisi kuitattu jo 6 vuodessa, jos rikkaat maksaisivat veronsa.

• juurinäinn

Ite kans kyllästyny. Intin jälkeen dikouluun ja sitten muutan Saksaan ja pääsen siellä rahahommiin ja ostovoima paljon parempi kuin Suomessa.

• enmuuttaisi

Joo, Saksa hyvä maa. Odottakaas pari vuotta niin on siellä lama, kun miljoonia mamuja elätettävänä.

• lantajakusi

Kyllä koko Eurajoki haisee paskalle. Täällä ei ole mitään hyvää. Teinit jätetty heitteille

• porilainenko

Muuttakaa Poriin. Täällä on elämää. Eurajoki ei ole yhtään mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      65
      630
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe