Pohdintaa abortin vastustajista

AsiatAsiana

Täällä keskustelua lähinnä sotkevat ebortin vastustajat eivät ole penaalin terävimpiä kyniä. Heidän kanssaan keskustelu on oikeastaan mahdotonta, sillä he eivät todellisuudessa keskustele.

Kyse on siitä, että he eivät kykene mitenkään perustelemaan mielipiteitään. Heillä on viime kädessä vain yksi teesi, eli väite siitä, että abortti on murha. Viime kädessä heillä ei ole muuta sanottavaa. Kaikki muu teksti, mitä he tänne syöttävät on vain sivukohinaa.

Kumpikin kiihkeä abortin vastustaja tekee vain vahinkoa omalle asialleen. Jokainen järkevä ihminen käsittää abortin olevan monimutkaisempi ilmiö kuin vain yksinkertaistettu ratkaisi akselilla paha abortti - hyvä synnytys.

Esimerkin sairaasta logiikasta saa ketjusta, jossa kirjoittaja tosiaankin sättii naista, joka teki abortin raiskauksen vuoksi. Täällä oikeasti saisi olla jonkinlainen kirjautumispakko, jonka avulla edes osa näistä kaikkein törkeimmistä kirjoittajista karsittaisiin pois. Ihan jokainen mielipide ehkä ei sittenkään vain ansaitse julkisuutta, mielipiteenvapaus tai ei. Vapauteen liittyy myös vastuu.

40

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunhan_vastaan

      Perustotuus, biologinen fakta on, että abortissa lopetetaan ihmisyksilön elämä aivan sen alkuvaiheessa. Tämä ei ole mikään mutu-tuntumaan perustuva mielipide, vaan pelkkää faktaa. Mielipiteet, arvot ja toiminta pitäisi perustua faktoihin, joilla ne olisivat selkeästi perusteltavissa. Tämän perusteella voi kukin miettiä, mitä faktoja ap. kirjoittajan mielipide sisältää.

      • juurinäin__

        Nämä törketä tekoja kuvaavat totuudet se on aina vaan eräille juuri niitä syyteltyjä "törkyjä" ja aivan liian kiperän kivulias paikka, ja kaikki pyritään hyssyttelemään raivolla rynkäten poistoon, häätämään "väärää" mieltä olevat kirjottajat pois täältä (siinä onnistumatta) ja haukkumalla perään vielä vakio solvaukset.


      • Asiat.asiana

        Kumma kyllä, suuri osa suomalaisista ei vain pidä faktana väitettä, että abortti olisi murha. Jos uskot, että suomalaiset haluavat abortin kokeneita nimiteltävän murhaajiksi, sinun pitäisi se väitteesi jotenkin todistaa. Näyttääkö esim. nettikeskustelun pohjilta siltä, että suuri osa kansastamme on sitä mieltä?

        Jonkun subjektiivinen näkemys siitä, että abortti olisi rinnastettava murhaan EI ole fakta. Suomalaisten selkeälle enemmistölle näyttäisi riittävän päätösten tueksi laki. Sanakirjalla tai joidenkin yksittäisten ihmisten mielipiteillä ei ole periaatteessa merkitystä.


      • mutuhöpöroskaa
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Kumma kyllä, suuri osa suomalaisista ei vain pidä faktana väitettä, että abortti olisi murha. Jos uskot, että suomalaiset haluavat abortin kokeneita nimiteltävän murhaajiksi, sinun pitäisi se väitteesi jotenkin todistaa. Näyttääkö esim. nettikeskustelun pohjilta siltä, että suuri osa kansastamme on sitä mieltä?

        Jonkun subjektiivinen näkemys siitä, että abortti olisi rinnastettava murhaan EI ole fakta. Suomalaisten selkeälle enemmistölle näyttäisi riittävän päätösten tueksi laki. Sanakirjalla tai joidenkin yksittäisten ihmisten mielipiteillä ei ole periaatteessa merkitystä.

        "suuri osa suomalaisista ei vain pidä faktana väitettä, että abortti olisi murha. "

        Mikä "suuri" osa? Sunkaltanen vähemmistö?
        Todisteet vaan puuttuu edelleen. Kun itse alat väittää mutuhuttujas vailla ainuttakaan todistetta, ei muiden tarvi niitä vääriks alkaa osottaa.

        "Näyttääkö esim. nettikeskustelun pohjilta siltä, että suuri osa kansastamme on sitä mieltä?"

        Niin, näyttääkö tosiaan siltä että muut kun kaltases ylistäs sitä suuna päänä ympäriinsä missään muualla kun korkeintaan täällä sakkis törkypesässä? Kaikkialla muualla näyttää siltä että sitä ei yleisesti edes hyväksytä!
        Jonkun subjektiivinen näkemys siitä, että abortti ei olisi rinnastettava murhaan EI ole fakta.

        "Suomalaisten selkeälle enemmistölle näyttäisi riittävän päätösten tueksi laki."

        Edelleen on turha vetoilla mihinkään lakiin josta se enemmistö EI ole päättäny!! Sillä ei ole tässä paskahaileenkaan merkitystä. Sen sijaan on aika paha lähtee inttään vastaan jollekin kaikkien tuntemille sanojen merkityksille jotka voi jokainen sanakirjasta tarkistaa.


      • Suolentunkio247

        Tämä kuppanen traumaterapiapalsta on ainoa missä rääväsuinen suosijakiihkosakki pääsee purkamaan patoutunutta vihaansa kadehtimilleen ihmisille. Ota pää perseestäs, laput silmiltä ja kömmi ulos tynnyristäs ja näe vihdoin mitä aiheesta muualla puhutaan. Muutaman ittensä traumatisoineen fanaatikon höpinää mitä kukaan ei ota ees tosissaan. Lakia ei oo koskaan kansan enemmistöllä hyväksytetty ja syykin on ihan selvä. Valtaosa äänestää jaloillaan ja antaa lastensa jatkaa elämää. Koita elää sen tiedon kans että kuulut vähemmistöön.


    • asiallinenvastaus

      Abortti on monimutkainen ilmiö ja siitä toipuminen on monimutkainen ja pitkä prosessi. Jotta abortista voi toipua ja päästä asian yli, on se käsiteltävä myös hengellisesti. Hengellisyys voi tarkoittaa eri asioita eri ihmisille. Murhaajaksi haukkuminen on asiatonta, mutta jotta ihminen pystyy käsittelemään asian myös hengellisellä tasolla, niin jonkilainen havahtuminen/herätys on tapahduttava. Jos ihminen ei käsittele asiaa myös hengellisellä tasolla on kyse defenssistä. Asia on juuri näin, eli asiat asiana.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Hengellisyys

      • rehellinen.pk

        Minä en ole yhtään hengellinen ihminen. En osaa selittää ehkä niin että ymmärtäisit mitä toi mun keskeytys mulle oli. Se oli niinku olis ollut kauheen sairas, mutta josta parantui yhdellä sairaalareissulla. Siis raskaus oli mulle epänormaali olotila, ajatuskin kuvotti. En pystynyt olemaan pystyssäkään saati lähteen mihinkään. Siis ymmärrän mä ainakin että munasoluista kasvaa ihminen. Ei siitä ole kyse mulla ainakaan. Mä en vaan pidä ihmisenä sitä vaikka siitä tulee ihminen jos antaa asian olla. Ihminen on syntynyt ja hengittää. Soi mutta niin ajattelen. Oon vaan niin onnellinen kun pääsi eroon siitä ja ehkäisen nyt toisin, saan kierukan. Sitä ennen miehen kans vaan muuta seksiä, suu ja peppu jne. Kortsullaki kokeiltu mut mies ei tykkää.


      • amadeusmozart

        En tarvinnut mitään hengellisiä prosesseja abortin jälkeen. Ainoa tunne oli suunnaton helpotus. Siitä on kulunut vuosia, en edes muista asiaa normaalisti, nyt lueskelin palstaa ja ihmettelin kuinka väkisin yritetään saada abortin tehneille katumusta ja mielenterveysongelmia. Niitä olisi tullut vastentahtoisesta mahdottomiin olosuhteisiin synnyttämisestä


      • rehellinentrollijaksaa
        rehellinen.pk kirjoitti:

        Minä en ole yhtään hengellinen ihminen. En osaa selittää ehkä niin että ymmärtäisit mitä toi mun keskeytys mulle oli. Se oli niinku olis ollut kauheen sairas, mutta josta parantui yhdellä sairaalareissulla. Siis raskaus oli mulle epänormaali olotila, ajatuskin kuvotti. En pystynyt olemaan pystyssäkään saati lähteen mihinkään. Siis ymmärrän mä ainakin että munasoluista kasvaa ihminen. Ei siitä ole kyse mulla ainakaan. Mä en vaan pidä ihmisenä sitä vaikka siitä tulee ihminen jos antaa asian olla. Ihminen on syntynyt ja hengittää. Soi mutta niin ajattelen. Oon vaan niin onnellinen kun pääsi eroon siitä ja ehkäisen nyt toisin, saan kierukan. Sitä ennen miehen kans vaan muuta seksiä, suu ja peppu jne. Kortsullaki kokeiltu mut mies ei tykkää.

        "Minä en ole yhtään hengellinen ihminen. "

        Et tietenkään nyt halua olla kun tunnoillas on se teko mikä on.. ;)

        " Siis raskaus oli mulle epänormaali olotila, ajatuskin kuvotti."

        Tila oli mitä luonnollisin ennenkuin menit luonnottomalla väkivallalla repiin lapses pois sieltä missä ois pitäny olla vielä kuukausia.

        "Mä en vaan pidä ihmisenä sitä vaikka siitä tulee ihminen jos antaa asian olla. Ihminen on syntynyt ja hengittää."

        Sun pitämiset ja loputtomat selittelys omaatuntoo rauhottaakses ei muuta biologista faktaa alkion ihmisyydestä. Ihminen elää ikävaiheelleen tyypillistä elämää hedelmöityksestä lähtien.

        "Siitä on kulunut vuosia"

        Joillain kieltodefenssivaihe ja asian pakonomainen taustalle painaminen voi jatkua jopa vuosikymmeniä. Siellä se silti vaan sullakin näkyy kummittelevan.

        "Niitä olisi tullut vastentahtoisesta mahdottomiin olosuhteisiin synnyttämisestä "

        Mistäs niitä ois tullu kun lapsesta pääsee vaikka heti eroon kun tullu ulos?


      • Asiat.asiana

        Kaikki eivät usko hengellisiin ilmiöihin laillasi. Ne voivat olla sinulle totta, mutta eivät kaikille.


      • amadeusmozart
        rehellinentrollijaksaa kirjoitti:

        "Minä en ole yhtään hengellinen ihminen. "

        Et tietenkään nyt halua olla kun tunnoillas on se teko mikä on.. ;)

        " Siis raskaus oli mulle epänormaali olotila, ajatuskin kuvotti."

        Tila oli mitä luonnollisin ennenkuin menit luonnottomalla väkivallalla repiin lapses pois sieltä missä ois pitäny olla vielä kuukausia.

        "Mä en vaan pidä ihmisenä sitä vaikka siitä tulee ihminen jos antaa asian olla. Ihminen on syntynyt ja hengittää."

        Sun pitämiset ja loputtomat selittelys omaatuntoo rauhottaakses ei muuta biologista faktaa alkion ihmisyydestä. Ihminen elää ikävaiheelleen tyypillistä elämää hedelmöityksestä lähtien.

        "Siitä on kulunut vuosia"

        Joillain kieltodefenssivaihe ja asian pakonomainen taustalle painaminen voi jatkua jopa vuosikymmeniä. Siellä se silti vaan sullakin näkyy kummittelevan.

        "Niitä olisi tullut vastentahtoisesta mahdottomiin olosuhteisiin synnyttämisestä "

        Mistäs niitä ois tullu kun lapsesta pääsee vaikka heti eroon kun tullu ulos?

        Joillain kieltodefenssivaihe ja asian pakonomainen taustalle painaminen voi jatkua jopa vuosikymmeniä. Siellä se silti vaan sullakin näkyy kummittelevan.
        <<<<<<<<<<
        Vaikka kuinka inttäisit et saa minulle tulemaan traumoja abortin takia. Olen niin tyytyväinen elämääni kuin voi olla etkä voi asialle mitään :)
        Tulin uudelleen katsomaan koska tiesin sinun vastaavan, jopa arvasin mitä kirjoitat.
        Palsta on pilalla kun ette anna ihmisten kertoa kokemuksistaan häiritsemättä. Tehkää omat ketjut ja pysykää niissä.


      • rehellinentrollijaksaa kirjoitti:

        "Minä en ole yhtään hengellinen ihminen. "

        Et tietenkään nyt halua olla kun tunnoillas on se teko mikä on.. ;)

        " Siis raskaus oli mulle epänormaali olotila, ajatuskin kuvotti."

        Tila oli mitä luonnollisin ennenkuin menit luonnottomalla väkivallalla repiin lapses pois sieltä missä ois pitäny olla vielä kuukausia.

        "Mä en vaan pidä ihmisenä sitä vaikka siitä tulee ihminen jos antaa asian olla. Ihminen on syntynyt ja hengittää."

        Sun pitämiset ja loputtomat selittelys omaatuntoo rauhottaakses ei muuta biologista faktaa alkion ihmisyydestä. Ihminen elää ikävaiheelleen tyypillistä elämää hedelmöityksestä lähtien.

        "Siitä on kulunut vuosia"

        Joillain kieltodefenssivaihe ja asian pakonomainen taustalle painaminen voi jatkua jopa vuosikymmeniä. Siellä se silti vaan sullakin näkyy kummittelevan.

        "Niitä olisi tullut vastentahtoisesta mahdottomiin olosuhteisiin synnyttämisestä "

        Mistäs niitä ois tullu kun lapsesta pääsee vaikka heti eroon kun tullu ulos?

        "Sun pitämiset ja loputtomat selittelys omaatuntoo rauhottaakses ei muuta biologista faktaa alkion ihmisyydestä. Ihminen elää ikävaiheelleen tyypillistä elämää hedelmöityksestä lähtien."

        Vuodessa 10 000 naista, jotka abortin tekee ei ainakaan koe asiassa niin suurta ongelmaa kuin sinä. Tämä tekee noin 500-600 000 naista viime 45v aikana. Tämäkin on ihan fakta. Biologiset faktat me kaikki tiedetään, että sinun ei tarvi sitä kellekään uutena asiana opettaa, mutta riippuu ihan yksilöstä itsestään mitä hän ajattelee omasta solukostaan. Biologinen fakta on myöskin se, että hedelmöitystä ennenkin oli olemassa solut, mistä se yksi solu sitten koostuu. Jotkut vaan pitää näitä soluja ihan samanarvoisina, eikä ihmiseen verrattavana. Niin vähän niillä mitään yhteistä ihmisen kanssa on.

        Ihan turhaa on yrittää keksiä kaikkia murhahöpötyksiä, syyllisyysvankiloita ihmisille, jotka ei yhtään koe tehneensä mitään väärää. Sääliä ja kummastelua tuollainen remuaminen herättää. Ihminen tuntee syyllisyyttä vain silloin, kun hän kokee itse tehneensä jotain väärää ja rikkoneensa omia arvojaan, ei toisten arvot mitään merkitse. Ihan sama jos joku lestadiolaissaarnaaja tulisi kertomaan sinulle, että ehkäisy on murha ja sinun on pakko synnyttää 20 lasta tai joudut helvettiin, missä syntymättömät lapset odottaa sinua kiusatakseen. Samalla lailla ajattelisit, että kaikkia hörhöjä sitä onkin.


      • TsemiäSulleVaan

        Nimimerkki asiallinenvastaus.
        Ihan selvä että olet kokenut asian noin. Kiva kun olet nyt jaloillas. Mutta kaikki ihmiset kokee asiat ihan omalla laillaan ilman että kellään on totuusmonopolia kertoa miten mistäkin pitäis ajatella. Jotkut porskuttaa elämänsä läpi ilman vaikeuksia terapioita ja hengellisyyksiä. Ja tekee abortteja ja lapsia ym.


      • eimuidentarvikaan

        "et saa minulle tulemaan traumoja abortin takia. "

        Ihan itehän sä ne traumas oot hankkinu ja turha niitä kieltää minkä muut kuitenkin näkee jo kaukaa :D

        "Olen niin tyytyväinen elämääni kuin voi olla"

        Joo, näkis vaan :DD kummasti sitä vaan pitää jatkuvalla vimmalla muille vakuutella..

        "Palsta on pilalla kun ette anna ihmisten kertoa kokemuksistaan häiritsemättä. Tehkää omat ketjut ja pysykää niissä. "

        Kukas sua tänne pakottaa katteleen "pilallista" palstaa kun et "väärät" mielipiteet niin häiritsee :) vai eri ketjut :DD siitähän vasta kiihkeet keskustelut tuliskin kun kaikki ois samaa mieltä :D

        "Biologiset faktat me kaikki tiedetään, että sinun ei tarvi sitä kellekään uutena asiana opettaa, "

        Näkyyhän ne sullakin hämärän peitossa ja hirvee ongelma olevan kaikesta kiistointästä ja valehtelusta päätellen.

        "Ihan turhaa on yrittää keksiä kaikkia murhahöpötyksiä, syyllisyysvankiloita ihmisille, jotka ei yhtään koe tehneensä mitään väärää. "

        No ei sitten luulis noin kauheesti haittaavan jos ei sellasta ole ;)) vai osuuko sullakin ihan liian kipeään paikkaan ja siitä aina toi pakonomanen vastaan änkkäys...

        "Sääliä ja kummastelua tuollainen remuaminen herättää. Ihminen tuntee syyllisyyttä vain silloin, kun hän kokee itse tehneensä jotain väärää ja rikkoneensa omia arvojaan,"

        Niinhän sä toivoisit :)
        Ja sitten joillan ne psyyken kieltodefenssit jyllää eikä kykene myöntään totuutta edes itselleen.. ja kun totuus vääristetään omassa mielessä ei muka syyllisyyttäkään voi olla :D

        " jos joku lestadiolaissaarnaaja tulisi kertomaan sinulle, että ehkäisy on murha"

        No mulla on sentään kaikkien tuntema tieteellinen fakta puolella mm. sukusolujen ja syntymättömien lasten eroista, toisin kun suosijasakilla, jotka ei koskaan oo kyenneet osottaan eikä edes perusteleen mitenkään järjellisesti etteikö alkiotkin ois ihmisiä, joita tapetaan suunnitellusti aborteissa, ts. murhataan. Mun puolesta joku lesta-saarnaaja saa ajatella miten vaan ja kertoa ihan niin paljo kun lystää eikä mun tartte olla jossain niiden palstalla vakuuttelemassa kuinka "ei se ehkäsy nyt vaan oo murha!" :) Miks täällä eräiden on pakko remuta muiden ajatuksia vastaan, vuosista toiseen?


      • ouhmll
        TsemiäSulleVaan kirjoitti:

        Nimimerkki asiallinenvastaus.
        Ihan selvä että olet kokenut asian noin. Kiva kun olet nyt jaloillas. Mutta kaikki ihmiset kokee asiat ihan omalla laillaan ilman että kellään on totuusmonopolia kertoa miten mistäkin pitäis ajatella. Jotkut porskuttaa elämänsä läpi ilman vaikeuksia terapioita ja hengellisyyksiä. Ja tekee abortteja ja lapsia ym.

        Syvälliset ihmiset kokevat asiat syvällisemmin. Ihminen kun ei edelleenkään ole itse luonut itseään, vaan siinä prosessissa on joku suurempi voima mukana. Pinnalliset ihmiset voivat jatkuvalla touhottamisella ja vaikka ryyppämisellä selvitä, niin että kuolevat äkillisesti ennen asian käsittelyä. Tosiasia on, että jotkut 80 vuotiaat vielä askartelevat asian kanssa, ja ennen kuolemaansa haluavat saada mielenrauhan.


      • 5353438
        rehellinentrollijaksaa kirjoitti:

        "Minä en ole yhtään hengellinen ihminen. "

        Et tietenkään nyt halua olla kun tunnoillas on se teko mikä on.. ;)

        " Siis raskaus oli mulle epänormaali olotila, ajatuskin kuvotti."

        Tila oli mitä luonnollisin ennenkuin menit luonnottomalla väkivallalla repiin lapses pois sieltä missä ois pitäny olla vielä kuukausia.

        "Mä en vaan pidä ihmisenä sitä vaikka siitä tulee ihminen jos antaa asian olla. Ihminen on syntynyt ja hengittää."

        Sun pitämiset ja loputtomat selittelys omaatuntoo rauhottaakses ei muuta biologista faktaa alkion ihmisyydestä. Ihminen elää ikävaiheelleen tyypillistä elämää hedelmöityksestä lähtien.

        "Siitä on kulunut vuosia"

        Joillain kieltodefenssivaihe ja asian pakonomainen taustalle painaminen voi jatkua jopa vuosikymmeniä. Siellä se silti vaan sullakin näkyy kummittelevan.

        "Niitä olisi tullut vastentahtoisesta mahdottomiin olosuhteisiin synnyttämisestä "

        Mistäs niitä ois tullu kun lapsesta pääsee vaikka heti eroon kun tullu ulos?

        "Et tietenkään nyt halua olla kun tunnoillas on se teko mikä on."

        Ei kai hengellisyys mitenkään aborttiin liity? Vai miten liittyy? Jos on ollut aina ateisti, niin miksi joku abortti mitään muuttaa? Yksi elämä me eletään eikä jumalia ole. Uskonnot palvelee vaan ihmisten pelkoja. Jolla ei ole pelkoja ei tarvi uskontoja.


      • uskonnoton-28
        ouhmll kirjoitti:

        Syvälliset ihmiset kokevat asiat syvällisemmin. Ihminen kun ei edelleenkään ole itse luonut itseään, vaan siinä prosessissa on joku suurempi voima mukana. Pinnalliset ihmiset voivat jatkuvalla touhottamisella ja vaikka ryyppämisellä selvitä, niin että kuolevat äkillisesti ennen asian käsittelyä. Tosiasia on, että jotkut 80 vuotiaat vielä askartelevat asian kanssa, ja ennen kuolemaansa haluavat saada mielenrauhan.

        "Syvälliset ihmiset kokevat asiat syvällisemmin. Ihminen kun ei edelleenkään ole itse luonut itseään, vaan siinä prosessissa on joku suurempi voima mukana."

        Mutta jos jumalat loi ihmisen, kuka loi jumalat? sinä syvällisenä ihmisenä tiedät tähän varmasti vastauksen.


      • ouhmll
        uskonnoton-28 kirjoitti:

        "Syvälliset ihmiset kokevat asiat syvällisemmin. Ihminen kun ei edelleenkään ole itse luonut itseään, vaan siinä prosessissa on joku suurempi voima mukana."

        Mutta jos jumalat loi ihmisen, kuka loi jumalat? sinä syvällisenä ihmisenä tiedät tähän varmasti vastauksen.

        Oikeasti kyse on narsismista, mutta kyse ei ole pelkästään yksilön vaan koko ihmiskunnan ongelmasta. Narsistinen ihminen tekee abortin ja kertoo siitä netissä kuin hammaslääkärikäynnistä. Narsistinen ihminen ei kestä sitä, että tässä universumissa on jotain häntä suurempaa. Narsistinen ihminen yrittää asettua tapahtuneen yläpuolelle ja kieltää asiaan liittyvän tuskan. Mutta kuten totesin kyse on koko ihmiskunnan sairaudesta. Meistä on muokattu tällaisia, mutta ihmettelen mitä suvakkisiipeilijöitä tämän ilmiön ympärillä pörrää. Kyllä nainen sen abortin pystyy tekemään ilman kannatusjoukkojakin. Sairasta on meno.


    • SivustaLukenut

      Abortin vastustajiin tällä palstalla sopivia adjektiiveja on: Lapsentasoinen, lapsellinen, ilkeä, yksinkertainen.
      Joihinkin abortin vastustajiin sopivia adjektiiveja: uskovainen, hihhuli, traumatisoitunut.

      • näinsevaanon__

        Murhan suosijoihin tällä palstalla sopivia adjektiiveja on: Lapsentasoinen, lapsellinen, ilkeä, yksinkertainen.
        Joihinkin murhan suosijoihin sopivia adjektiiveja: feminatsi, mukavuusaborttööri, traumatisoitunut.

        "Harva fiksu ihminen viitsisi loputtomiin päätään aukoa noiden ressukoiden tapaan. "

        Et siis ole fiksu, ressukka? No tämähän toki jo tiedettiin.

        "Musta alkaa tuntumaan ettei toi yksi ole ihan terve...mistä sellanen viha ja kauna tulee?"

        Alottaja ei tosiaan pelaa ihan täydellä pakalla.
        Joskus mietin olisiko tämä fanaattisin suosija vaan trollaamassa, eihän tuo nimittäin kovin tosissaanotettavalta vaikuta. Vastuskin on toki tiukka sillä vastustaja esim ampuu maalaisjärkisen kylmänrauhalliseen tyyliinsä suosijasakin yritelmät alas silmääkän räpsäyttämättä. Tässä mielessä sen ymmärtää jos vastapuoli taantuu vaan räksyttämään.
        Se vastapuoli ei ole tainnut ikinä muuhun kyetä. Kertakaikkisen rasittava tyyppi.
        Katsos kun tuo ihminen ei kykene normaaliin keskusteluun. Tämä ketjukin osoittaa sen. Hän ei suoraan puhu mistään, vaan keskittyy julistamaan ja sössöttämään muutama teesiään.
        Hän on joko joutava trolli tai totaalisen sekaisin oleva ihminen. Olipa kyse kummasta tahansa, häntä ei täällä kukaan enää vakavasti ota. Teinin tasolle jäänyt aikuinen ihminen ei ole vakavasti otettava keskustelukumppani.

        "Mitä se kellekkään kuuluu. "

        Mitäs lasten murhailu nyt muille kuuluis, ihan vaan murhaajan "oma asia"... et voi olla tosissas?!


      • Asiat.asiana
        näinsevaanon__ kirjoitti:

        Murhan suosijoihin tällä palstalla sopivia adjektiiveja on: Lapsentasoinen, lapsellinen, ilkeä, yksinkertainen.
        Joihinkin murhan suosijoihin sopivia adjektiiveja: feminatsi, mukavuusaborttööri, traumatisoitunut.

        "Harva fiksu ihminen viitsisi loputtomiin päätään aukoa noiden ressukoiden tapaan. "

        Et siis ole fiksu, ressukka? No tämähän toki jo tiedettiin.

        "Musta alkaa tuntumaan ettei toi yksi ole ihan terve...mistä sellanen viha ja kauna tulee?"

        Alottaja ei tosiaan pelaa ihan täydellä pakalla.
        Joskus mietin olisiko tämä fanaattisin suosija vaan trollaamassa, eihän tuo nimittäin kovin tosissaanotettavalta vaikuta. Vastuskin on toki tiukka sillä vastustaja esim ampuu maalaisjärkisen kylmänrauhalliseen tyyliinsä suosijasakin yritelmät alas silmääkän räpsäyttämättä. Tässä mielessä sen ymmärtää jos vastapuoli taantuu vaan räksyttämään.
        Se vastapuoli ei ole tainnut ikinä muuhun kyetä. Kertakaikkisen rasittava tyyppi.
        Katsos kun tuo ihminen ei kykene normaaliin keskusteluun. Tämä ketjukin osoittaa sen. Hän ei suoraan puhu mistään, vaan keskittyy julistamaan ja sössöttämään muutama teesiään.
        Hän on joko joutava trolli tai totaalisen sekaisin oleva ihminen. Olipa kyse kummasta tahansa, häntä ei täällä kukaan enää vakavasti ota. Teinin tasolle jäänyt aikuinen ihminen ei ole vakavasti otettava keskustelukumppani.

        "Mitä se kellekkään kuuluu. "

        Mitäs lasten murhailu nyt muille kuuluis, ihan vaan murhaajan "oma asia"... et voi olla tosissas?!

        Sanat feminatsi ja mukavuusaborttööri eivät edes ole adjektiivejä! Ne ovat vain sinun itsesi keksimiä sanoja. Huoh. Lopullinen nolaus...


      • tunnistitittesnolosti
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Sanat feminatsi ja mukavuusaborttööri eivät edes ole adjektiivejä! Ne ovat vain sinun itsesi keksimiä sanoja. Huoh. Lopullinen nolaus...

        Mitäs väliä, pääasiahan se on että kaikki, sinä mukaanlukien, tietää kenestä on kyse :)


      • ihantiedoksvaan

        Se oli samantasonen vastaus lapsentasoiselle, lapselliselle, ilkeälle, yksinkertaiselle traumaatikolle, mitä ihan itse ryhdyit taas tilaileen.


    • omaahöpinääs

      Oliko liian kiperää kun joudut omatkin sontas hätärääkäseen? ;DDDDDD

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      Paljonko sulle maksetaan siitä kun tänne sivulle tulee kävijöitä?

      Yksi sairaimmista teksteistä, mitä täällä olen ikinä lukenut. Huh huh. Täyttä roskaa.
      Kun oikein kovasti roskaasi tänne tuotat, uskot siihen varmaan itsekin?
      Oletko sinä oikeasti KUNNOSSA? Kyllä sinä oikeasti olet SEKAISIN!
      Tutki tekstejäsi ja mieti, ovatko ne keskustelua etenpäin vieviä.
      Jokaisella tekstilläsi osoitat vain oman kykysi rajat ja nehän tulevat nopeasti vastaan.
      Avuttomuutesi ärsyttää mutta typeryytesi vielä enemmän. Opettele edes kirjoittamaan.
      Opettele edes perusasiat. Avuttomuutesi kyllästyttää.
      Mutta anna mennä vain. Et sinä muuhun pystykään.

      Sinut on näissä keskusteluissa nujerrettu 33 - 0, mutta et vain tajua sitä. Olet äärimmäisen rasittava ja tyhmä nettihäirikkö, joka kaiken lisäksi tekee suoranaista vahinkoa täällä ajamalla asialliset keskustelijat pois. Siitä ilmeisesti saat jonkinlaista tyydytystä.
      Mietinkin kovasti, oletko todellisuudessa noin typerien mielipiteiden orja vai oletko vain tyhmä trolli, joka ei mitään muuta elämää tunne. Niin tai näin, olet luuseri.
      Oikeastaan jokainen sana, jonka sinulle kirjoittaa joku, on liikaa. Olet kuin pikku lapsi, joka kiukkuilee, kun muut eivät hänen joka juttuaan huomaa. Et ansaitse huomiota, mutta sinut on ikävä kyllä pakko huomioida jotenkin, koska tekstisi ovat vahingoksi niille, jotka oikeaa tietoa etsivät.

      Sinä voit kysyä mitä tahansa järkevää ja minä vastaan. Pulma on se, että sinä et vastaa, vaan julistat. Sinä et perustele, vaan raivoat. Sinä et edes keskustele, vaan kiukuttelet, huudat ja nimittelet.
      Sananvapaus on kohdallasi merkityksetön asia. Olennaisempaa olisi miettiä sitä, miten sitä oikeuttasi käytät tehokkaasti.
      Loputon raivoamisesi saa ihmiset tuntemaan pelkästään ihmetystä ja sääliä sinua kohtaan. Ihmisiin tehoaa faktatieto, ei lapsellinen kiukuttelu tai nimittely. Pyrkimyksesi loukata ja satuttaa ihmisiä saa kaikki ärsyyntymään. Asiaasi se ei edistä. Jos olisit normaali aikuinen ihminen, käsittäisit sen.

      Onnittelut. Tämä avaus riittääkin osoittamaan kaiken olennaisen kyvystäsi keskustella ja toimia asiallisesti. Juuri tällaiset tekstit ihan VARMASTI saavat harkintavaiheessa olevat ihmiset käsittämään sen, että olet OIKEALLA ASIALLA!
      Mielipiteelläsi ei ole merkitystä. Olet vain suureen ääneen messuava häiriötekijä, joka voi täällä kuvitella olevansa suurikin mielipidevaikuttaja, mutta todellisuudessa et vaikuta kuin korkeintaan murhia vähentävästi. Oman asiasi kannalta olet pahin vihollisesi, sillä sinä saat ihmiset näkemään, miten typerästi kuvittelemallaan hyvällä asialla oleva ihminen voikin käyttäytyä.
      Kyllähän sinä uskomaton tapaus olet. Oikein mitään et saa sanottua, mutta änkytystä silti riittää. Siihen valhepaskaa ja vielä enemmän herjauspaskaa päälle ja olet saanut jonkinlaisen henkisen orgasmin, kun olet saanut taas uuden paskapläjäyksen palstalle tuotettua.
      Olivatpa motiivisi mitkä tahansa, ainoa saavutuksesi on itsesi nolaaminen.

      Kivahan se on että saat veroista toimeentulon ja lapsenmurhapalvelut ja sitten käytät aikasi tuollaiseen jaaritteluun.

      • Asiat.asiana

        Hyvä, että nostat esiin sinuun itseesi kohdistetun kritiikin. Kiitos.


      • kammottaakopeilis
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Hyvä, että nostat esiin sinuun itseesi kohdistetun kritiikin. Kiitos.

        Ja sinä kestät niinkin "hyvin" omaa ns. kritiikkiäs (asiattomuuksia) että joudut rynkyttään hädissäs poistoon :D


    • paskatpaskana

      Tuoko todistaa sinusta jotakin?

    • ylioikeussakki

      Eikö joku joskus sanonut että keskustelu suosijasakin kanssa on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa. Kaataa nappulat, paskoo pöydälle ja lentää pois paikalta julistautuen voittajaksi. En ole nähnyt suosijoilta asiallista tekstiä, niin ettei pilkkaisi vastapuolen kirjoittajaa ja korostaisi pilkkaa useiden hymiöiden ja naurun kera. Suosija on kuin lapsi hiekkalaatikolla, oma hiekkakakku ei onnistu joten rikkoo kostoksi muidenkin kakut. Tiedä sitten onko asialla yksi ja sama tyyppi kirjoitustyylistä päätellen.

      Kyseinen henkilö on varmasti ollut koulukiusaaja, varmaakin jatkaa samaa töissä (mikäli on) ja näköjään ainakin tällä palstalla. On ottanut pakkomielteekseen tietyn aiheen, kyttää ja kiusaa ihmisiä sen minkä ehtii ja puolustaa käytöstään, ei näe siinä itse mitään vikaa, ihan niinkuin kiusaajakaan ei näe omassa toiminnassaan. Suosija on jäänyt lapsen tasolle. Väittää puolustavansa naisen oikeutta tuolla käytöksellä mutta kyseessä on sama asia kuin se että Sipilä jokaisen terrori-iskun jälkeen sanallisesti tuomitsee iskun. Noin, teko tuomittu, mitään pahaa ei enää tapahdu. Joten miksi enää välittää suosijoiden valhehorinoista? Se on heidän mielipiteensä eivätkä saa sillä murhia edistettyä, onneksi. Oikeastaan on vain huvittavaa katsoa sitä raivoamista, kun niin kovaa väittävät että "se raivo on siellä vastustajan ja synnyttäneen päässä, MINÄ olen norrrrrrmaaaali!!!!".

      • hrmittaako

        Miks suotta vaivautua kun kaikki sopii vain hieman muunnellen niin täydellisesti suosijafanaatikkoon/sakkiin :DD


    • Kyselyikäinen

      """Jokainen järkevä ihminen käsittää abortin olevan monimutkaisempi ilmiö kuin vain yksinkertaistettu ratkaisi akselilla paha abortti - hyvä synnytys. """"""

      Näin on. On tosi yksinkertaistettua ja naivia arvottaa asioita näin, ehkä se on älykkyysasia tai mikä lienee. Kaikki aikuiset ihmiset kuitenkin tietää että asiat on jokaisen kohdalla paljon mutkikkaampia. Synnytys ei poista ongelmia, vaan ainakin naisten elämään vain lisää niitä. Pitää olla tosi hyvin asiat itsellä että jaksaa viedä siinä muidenkin elämää eteenpäin. Miesten osuus jätetään täysin sivuun vaikka ilman miestä ei kukaan tule raskaaksi. En tajua miksi naisten pitäisi kantaa vastuu kaikesta, ja vielä haukutaan ja solvataan päälle. Minusta koko abortinvastustaminen vastenmielisine haukkumisineen on vain jotain katkeruutta omasta kohtalosta, mikä se sitten onkaan.? niitä kohtaan, jotka uskaltaa tehdä elämässään päätöksiä sen mukaan mikä itsestä tuntuu oikealta. Jokainen meistä joutuu tekeen päätökset sen mukaan mitkä ne omat ongelmat on, ei siinä oikein voi muiden mielipiteiden mukaan elää.

      • kuitenkin__

        "Synnytys ei poista ongelmia, vaan ainakin naisten elämään vain lisää niitä. "

        suurin osa katsoo viisaasti että lapsen tappamisesta niitä tulis vielä paljon enemmän.

        "En tajua miksi naisten pitäisi kantaa vastuu kaikesta,"

        Näytä nyt kuka sellasta on vaatinu synnytyksen jälkeen??!!

        "vielä haukutaan ja solvataan päälle."

        Niin just, sinä sakkeines täällä haukut ahkerimmin lapsensa suojelleita synnyttäjiä.
        Minusta koko murhansuosiminen vastenmielisine haukkumisineen on vain jotain katkeruutta omasta kohtalosta, ja sehän tiedetään mikä siihen on monella syynä.

        "mikä se sitten onkaan.? "

        Niin, kerroppa se, millä tavoin lapsia suojelevilla jotka ei oo tappaneet ketään eikä ole mukavuusaborttöörien tavoin kärventäviä omantunnontuskia, oiskaan 'katkera kohtalo'?

        " uskaltaa tehdä elämässään päätöksiä sen mukaan mikä itsestä tuntuu oikealta. "

        Ja lapsia tappamattomat ei oo tehny niin? :DD Useinhan ne juurikin on tehneet, kun ei onnekseen suostuneet kenties painostettuna mukavuusaborttiin.


      • Asiat.asiana
        kuitenkin__ kirjoitti:

        "Synnytys ei poista ongelmia, vaan ainakin naisten elämään vain lisää niitä. "

        suurin osa katsoo viisaasti että lapsen tappamisesta niitä tulis vielä paljon enemmän.

        "En tajua miksi naisten pitäisi kantaa vastuu kaikesta,"

        Näytä nyt kuka sellasta on vaatinu synnytyksen jälkeen??!!

        "vielä haukutaan ja solvataan päälle."

        Niin just, sinä sakkeines täällä haukut ahkerimmin lapsensa suojelleita synnyttäjiä.
        Minusta koko murhansuosiminen vastenmielisine haukkumisineen on vain jotain katkeruutta omasta kohtalosta, ja sehän tiedetään mikä siihen on monella syynä.

        "mikä se sitten onkaan.? "

        Niin, kerroppa se, millä tavoin lapsia suojelevilla jotka ei oo tappaneet ketään eikä ole mukavuusaborttöörien tavoin kärventäviä omantunnontuskia, oiskaan 'katkera kohtalo'?

        " uskaltaa tehdä elämässään päätöksiä sen mukaan mikä itsestä tuntuu oikealta. "

        Ja lapsia tappamattomat ei oo tehny niin? :DD Useinhan ne juurikin on tehneet, kun ei onnekseen suostuneet kenties painostettuna mukavuusaborttiin.

        "suurin osa katsoo viisaasti että lapsen tappamisesta niitä tulis vielä paljon enemmän. "

        KEITÄ tähän "suurimpaan osaan" kuuluu? Missä heidän mielipiteitään voi lukea?

        "Niin just, sinä sakkeines täällä haukut ahkerimmin lapsensa suojelleita synnyttäjiä.
        Minusta koko murhansuosiminen vastenmielisine haukkumisineen on vain jotain katkeruutta omasta kohtalosta, ja sehän tiedetään mikä siihen on monella syynä."

        Olisiko sinulla esittää paljon tekstejä, joissa synnyttäjiä haukutaan? Etotatko muuten toisistaan enää lainkaan mielipiteiden arvostelua ja ihmisaten arvostelua?

        "Niin, kerroppa se, millä tavoin lapsia suojelevilla jotka ei oo tappaneet ketään eikä ole mukavuusaborttöörien tavoin kärventäviä omantunnontuskia, oiskaan 'katkera kohtalo'?"

        Esimerkiksi minä en ole tehnyt aborttia, koska olen miespuolinen.Sinun maailmassasi ilmeisesti olen silti mukavuusabörttööri?

        "Ja lapsia tappamattomat ei oo tehny niin? :DD Useinhan ne juurikin on tehneet, kun ei onnekseen suostuneet kenties painostettuna mukavuusaborttiin."

        Ai että aborttiin AINA painostetaan?


      • aivotnarikasta
        Asiat.asiana kirjoitti:

        "suurin osa katsoo viisaasti että lapsen tappamisesta niitä tulis vielä paljon enemmän. "

        KEITÄ tähän "suurimpaan osaan" kuuluu? Missä heidän mielipiteitään voi lukea?

        "Niin just, sinä sakkeines täällä haukut ahkerimmin lapsensa suojelleita synnyttäjiä.
        Minusta koko murhansuosiminen vastenmielisine haukkumisineen on vain jotain katkeruutta omasta kohtalosta, ja sehän tiedetään mikä siihen on monella syynä."

        Olisiko sinulla esittää paljon tekstejä, joissa synnyttäjiä haukutaan? Etotatko muuten toisistaan enää lainkaan mielipiteiden arvostelua ja ihmisaten arvostelua?

        "Niin, kerroppa se, millä tavoin lapsia suojelevilla jotka ei oo tappaneet ketään eikä ole mukavuusaborttöörien tavoin kärventäviä omantunnontuskia, oiskaan 'katkera kohtalo'?"

        Esimerkiksi minä en ole tehnyt aborttia, koska olen miespuolinen.Sinun maailmassasi ilmeisesti olen silti mukavuusabörttööri?

        "Ja lapsia tappamattomat ei oo tehny niin? :DD Useinhan ne juurikin on tehneet, kun ei onnekseen suostuneet kenties painostettuna mukavuusaborttiin."

        Ai että aborttiin AINA painostetaan?

        "KEITÄ tähän "suurimpaan osaan" kuuluu? "

        No ketähän? Tietenkin kaikki synnyttäneet ja niistäkin ties monellako ehkäsy on pettäny tai ei muuten ollu juuri sillon suunniteltu raskautta!

        "Olisiko sinulla esittää paljon tekstejä, joissa synnyttäjiä haukutaan? "

        Kuule seuraa palstaa :D ei tarvi kauaa hakee..

        "Etotatko muuten toisistaan enää lainkaan mielipiteiden arvostelua ja ihmisaten arvostelua?"

        Varmaan vähintään yhtä hyvin (?) kun sinä ja sakkiskin.

        "Esimerkiksi minä en ole tehnyt aborttia, koska olen miespuolinen."

        Ai taas tää sossupaatin "mies" biologianopettaja -sivupersoona (HulluMeininki, blablablaa, buahahaa ja mitä niitä oli) jonka "exä" teki abortin ;) on se hiukan omituista ja epäuskottavaa että jotain miestä kiinnostais koko aihe noin pakkomielteisesti ja pitkään :D

        "Useinhan ne juurikin on tehneet, kun ei onnekseen suostuneet kenties painostettuna mukavuusaborttiin."

        Ai että aborttiin AINA painostetaan? "

        Missähän siinä taas tollasia näet? (huom. KENTIES painostettuna)


      • Asiat.asiana

        Oletatko kaikkien synnyttäneiden olevan kiihkeitä abortin vastustajia? Osalle heistähän on tehty abortti!

        Sinulla ei siis ole esimerkkejä siitä, kun synnyttäjiä haukutaan. Ok.

        Olen miespuolinen ja kumppaneilleni ei ole tehty aborttia. Kirjoitan tänne, koska joutavat tekstisi ärsyttävät. Jonkun on pakko nostaa esiin järjen ääntäkin täällä.

        Taas ollaan täällä KENTIES-linjalla... Huoh... Onko se sitten parempi, että painostetaan synnyttämään?


      • missäväitettiinkään
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Oletatko kaikkien synnyttäneiden olevan kiihkeitä abortin vastustajia? Osalle heistähän on tehty abortti!

        Sinulla ei siis ole esimerkkejä siitä, kun synnyttäjiä haukutaan. Ok.

        Olen miespuolinen ja kumppaneilleni ei ole tehty aborttia. Kirjoitan tänne, koska joutavat tekstisi ärsyttävät. Jonkun on pakko nostaa esiin järjen ääntäkin täällä.

        Taas ollaan täällä KENTIES-linjalla... Huoh... Onko se sitten parempi, että painostetaan synnyttämään?

        "Oletatko kaikkien synnyttäneiden olevan kiihkeitä abortin vastustajia?"

        Eihän sellasta oo missään väietetty, mutta sun mukaan ilmeisesti kaikki vastustajat on aina jotain kiihkoja!

        "Sinulla ei siis ole esimerkkejä siitä, kun synnyttäjiä haukutaan."

        Sinä et siis jaksa laiskuuttas lukee palstaa, ok.

        "Olen miespuolinen ja kumppaneilleni ei ole tehty aborttia."

        Juupajuu :) uus sivupersoona siis kehiin....kannaltas harmilista että sut kyllä tunnistaa aina vaan näistä pakkomielteisesti samaa jankkausta toistavista jaaritteluistas.

        "Taas ollaan täällä KENTIES-linjalla... "

        Ja tähän sitten joudut takertuun :) tossa lauseessa se tarkotti nimenomaan sitä että (oletettavasti) tietenkään KAIKKIA ei oo painostettu!
        Katos muut ei oo niin tyhmiä että väittäs varmaksi kertomiaan tietoja tarkistamatta tai jotain mikä on omaa mielipidettä :) toisin kun eräät...(tai eräs).

        "Onko se sitten parempi, että painostetaan synnyttämään? "

        Onko parempi että annetaan kaikille murhaajille täysvapaus tehdä mitä himottaa vai painostetaan olemaan murhaamatta?


      • sakiltaäideille

        Suosijafanaatikon puheita mm. äitienpäivänä:

        "Yhtä "Todenmukasta"
        on sanoa sinusta sitten että olet sivistymätön moukka, joka levittelee haarojaan koko kylän renttusakille elatusmaksujen toivossa ja sikiää ilman että kukaan niitä juoppojen hakkaajien äpäriä haluaa nurkkiinsa. Näinhän olet jopa itse kertonut. Todenmukaista on myös se, että olet kertonut kittaavasi kaljaa terassilla meidän kunnollisten ihmisten verorahoilla, joten olet sosiaalipummi. Minusta arvioni sinusta on täysin asiallinen, koska se perustuu itse kertomiisi faktoihin. Tämän ihan asiallisesti kerron. Äpärä ei ole haukkumasana, vaan ihan tarkoittaa aviotonta lasta."

        "Miksi ihmeessä sinä kuvittelet olevasi hyvä äiti ja ylistät joka käänteessä itseäsi vain sillä perusteella että olet suoltanut maailmaan äpäriä kylän renttusakille? Kyllä tuollainen käytös on pelkästään tuomittavaa ja täysin vastuutonta jalkojen levittelyä, pitäisi jättää ne aikuisten leikit vastuullisille ja fiksuille ihmisille kun ei kerran osaa mitenkään käyttäytyä. Mitään hyvää en vaan näe siinä, että joku siirtää surkeat geeninsä eteen päin, päihdeongelmat periytyy ja samoin väkivaltaisuus ja aggressiivisuus. Näin meidän kunnollisten ja moraalisten ihmisten maailmassa nähdään teidän vastuuttomien ihmisten holtittomuus. Mitä ylevää on terassilla kaljaa kittaavista yh-tankeissa?"

        "Moraalivajakki huolehtisi nyt vaan itsestään ettei tulisi taas uusia äpärälapsia kylän renttujuoppoporukalle, kun entisiäkin on nurkat täynnä ja sossupummi itse istuu netissä 24/7 ja äpärät saa vaikka kuolla nurkkiin nälkään, kunhan akka saa ylistää itseään netissä yötä päivää ja haukkua itseään moraalisempia ja parempia ihmisiä ja aamut istuu terassilla kaljaa kittaamassa veronmaksajien rahoilla. Haarat yhteen ja ompele vaikka kiinni, jos et muuta ehkäisyä tiedä käytettävän tai et raaski ostaa kun pitää sitä kaljaa saada.

        Kuka kehtaa tunnustaa nykypäivänä, että on käyttänyt jotain kalenteria ehkäisynä? Työnsitkö sen kalenterin sinne haaroihis vai miten se kalenteri oikein ehkäisee? :)
        Voi tsiisös..."

        "Jos vaikka sunlaiset elämäntapaloisijat pantaisiin luomaan päivät paskaa "

        "Näin ei pääsisi terassien joutosakki holtittomasti lisääntymään, heillä kun on holtiton seksielämä ja vieläpä useimmiten alkoholin vaikutuksen alaisena. Älykkyys ei riitä ehkäisyn eikä abortin tekoon. Niinpä näiden terassijuoppojen jälkeläiset jäävät fiksujen ja älykkäiden ihmisten elätettäväksi, vaikkei heistä enää kunnollisia kansalaisia saa, korkeintaan lapioimaan ilmaiseksi sitä itseään. Siihenkin on koneet kehitetty, eli nämä ihmiset on ihan tarpeettomia. Ehkä heitä voisi varaosiksi tuottaa?"

        "Kalenterimenetelmä ei ole ehkäisyväline, se sivistymättömällekin tiedoksi. Mikäli et pitele yhdynnän aikana kalenteria jalkojesi välissä."

        "Minähän olen paljon pyhempi sinua, koska en ole myöskään holtiton sukupuolisuhteissani kuten sinä ja jättänyt ehkäisemättä ja jakanut vastentahtoisille isäehdokkaille renttuterasseilla, enkä surkuteltava nettiriippuvainen. Kyllä minulla on varaa arvostella keta haluan."

        "jotain yksinhuoltajajuoppoja, jolla ei ole elämää muualla kuin netissä ja ainut tyydytys tulee masturboidessa aborttipalstalla muiden onnettomuudella?"

        "Onko ainoa keino päästä sinun tasollesi tosiaan alkaa juopottelemaan ja levittelemään kylän renttusakille? Sekö on sinusta hienoa elämää? Suoltaa äpäriä maailmaan koko kylän juopporentuille jotta saa niillä sitten kehua, vaikkei pysty huolehtimaan edes itsestään ja vaikka niisä lapsista huolehtii ihan muut. Sut on nähty monta kertaa ja susta puhutaan ihan kylän "yhteishyvänä". Ei käy kateeksi."

        "Moni sellanen joka ei tee aborttia olis se pitäny tehdä kun kakaroosta tulee vaan juoppoja ja yhteiskunnan etuuksia hyväksikäyttäviä elämäntapatyöttömiä jotka ei edes kiinnostu mistään kuin bissen kiskomisesta veronmaksajien laskuun kun kunnolliset ihmiset raataa peräseinä ruvella että muut saa loisia. Nämä samat sitten makaa kylän renttujen panopatjana kun muuhun ei niistä o. Niistä koskaan mitään tuu sen kummemmi kuin niiden yhäriäideistäänkä."

        "elämäntapasossupummien katkeriin vuodatuksiin, jossa sossupummit haluaa että muilla menis yhtä huonosti. Pitääkö kaikkien tavoitella samaa eli yrittää pilata elämänsä ja työuransa ja tyytyä päivät pitkät vaan nettipalstalla räyhäämiseen? Mitä hyvää semmosessa kohtalossa on?"
        "Miksi haluat että muut alisuoriutuu ja tyytyy pelkkään terassikaljoitteluun kuten sinä?"

        "Lasten lahtaaminen kuuluu rikosrekisteriin, joka taitaa olla sinulle tutumpaa koska sinun moraalisihan kuuluu, että lapsia saa raiskata, hyväksikäyttää ja mitä tahansa kunhan ne on syntyneitä lapsia. Vain sikiöllä on sinun normaalielämässäsi arvoa. Myös ihmisten tappaminen kuuluu sinun intohimoihisi, ja kiduttaminen myöskin, eli lisää ne sinne "kiinnostuksen kohteet" osastolle. Näinhän myöskin olet kertonut. Eli rikosrekisteri ei hyvä elämäntapapummi ole sama asia kuin CV, vaikka rikosrekka onkin ainoa lista missä sinulla on jotain mainintoja.


      • eiloppunusiihenkään

        Jonkun sullekin ne kalja- ja loisimisrahat täytyy tienata, eli meidän kunnollisten ja kyvykkäiden ihmisten."

        "Tiedoksi vain palstan sossuelätti-lisääntyjäbaarilortolle, että normaalit ja tervemoraaliset ihmiset ei jättäydy pubi-irmelin uralle muita humalikkoja elatusvelvollisiksi pokaamaan vaan tekee töitä, kouluttautuu ja osallistuu niihin yhteiskunnan kustannuksiin ja sen jälkeen tekee lapsia, jos kerran on resurssit kunnossa ja pystyy lapsista huolehtimaankin. Näin huomaat, että olet kaukana normaalista ja tervemoraalisesta. Mitä moraalista on olla käyttämättä ehkäisyä ja laittamalla lapsia eikä viitsi edes näistä huolehtia vaan pukkaa muiden hoidettavaksi? Mitä tervettä ja vastuuntuntoista siinä muka on? Mitä tervettä on heivata lapsensa pois niskoiltaan? Sehän on silkkaa mukavuusadoptointia ja laiskuutta! Senkö takia piti päästä kakarasta eroon, että saa lorttoilla terassilla vastuuta kantamatta ja lojua rauhassa rupusakin panopatjana, eikä kakarat häiri sitä rauhaa? Kysynpä vielä: mitä normaalia tuossa on?"

        Että sellasia ;)


      • lisäätodisteita

        "Ihan asiallisia luonnehdintoja abortinvastustajista. "

        Juuri tätä tarkotettiin, :DDDDDDDDDDDDDDDDDD ja niiiin "puolueetontakin" että!!!!!!!!

        "sillä täältä en löydä tuollaista kirjoitusta."

        Ei varmaan kun sentään jotain suosijasekomoraalivajakin törkyjäkin poistetaan.
        Mutta se ei tietenkään yllätä että samalle tasolle jääneenä uskot sakkis paskaturvista mitä haluat ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Asiat.asiana
        missäväitettiinkään kirjoitti:

        "Oletatko kaikkien synnyttäneiden olevan kiihkeitä abortin vastustajia?"

        Eihän sellasta oo missään väietetty, mutta sun mukaan ilmeisesti kaikki vastustajat on aina jotain kiihkoja!

        "Sinulla ei siis ole esimerkkejä siitä, kun synnyttäjiä haukutaan."

        Sinä et siis jaksa laiskuuttas lukee palstaa, ok.

        "Olen miespuolinen ja kumppaneilleni ei ole tehty aborttia."

        Juupajuu :) uus sivupersoona siis kehiin....kannaltas harmilista että sut kyllä tunnistaa aina vaan näistä pakkomielteisesti samaa jankkausta toistavista jaaritteluistas.

        "Taas ollaan täällä KENTIES-linjalla... "

        Ja tähän sitten joudut takertuun :) tossa lauseessa se tarkotti nimenomaan sitä että (oletettavasti) tietenkään KAIKKIA ei oo painostettu!
        Katos muut ei oo niin tyhmiä että väittäs varmaksi kertomiaan tietoja tarkistamatta tai jotain mikä on omaa mielipidettä :) toisin kun eräät...(tai eräs).

        "Onko se sitten parempi, että painostetaan synnyttämään? "

        Onko parempi että annetaan kaikille murhaajille täysvapaus tehdä mitä himottaa vai painostetaan olemaan murhaamatta?

        Katsos kun abortti ei ole murha.


      • valhesäälilässyXD
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Katsos kun abortti ei ole murha.

        Katsos kun abortti on murha.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe