Wien-Ljublana

Hei.Onko antaa vinkkejä matkustamiseen junalla tai bussilla välille Wien.Ljublana.Olen lähdössä syyskuussa.Terv.Jarmo

2

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • srtjstyjstyjtsyj

Itävallan rautateiden verkkosivusto näyttää sekä junat että bussit: https://www.oebb.at/en/
      Vaihtoehtoja on paljon, mutta niitä on helppo vertailla.
      Lyhimmilläänkin näyttäisi olevan junalla Salzburgin kautta yli 7 tuntia. Järkevämpää reittiä sitten etelän kaupunkien kautta useilla vaihdoilla suunnilleen sama matka-aika.

Jos päädyt menemään yhdellä vaihdolla esim. Salzburgissa, niin suosittelen sijoittamaan vähän extraa businessluokan lippuun. Noinkin pitkällä matka, ja ensimmäistä linkkiä testatessa lisähintaa vain 25e.
      Väljät tilat, nahkapenkit, tarjoilu pelaa. Välillä Wien-Graz kesällä otin punaviinin oliivikeksejä. Kysellessäni lopuksi laskua, ilmoittivat että ne sisältyvät lipun hintaan. En tiedä kuinka paljon siellä voisi ilmaiseksi juoda, mutta siinä jo säästi osan lipun hinnasta. Ja tarjouslippu businesskorotus olivat yhdessä sama hinta kuin normaalin hintainen lippu, ja viini kaupan päälle. Joten noita tarjouslippuja kannattaa vertailla. Tosin ne ilmoitetaan kyllä selvästi, joten etsiä ei tarvitse.

Jos ostat junalipun etukäteen netistä, niin maksun jälkeen voi ottaa vain talteen varausnumeron ja tulostaa sitten paikan päällä liput aseman automaatista.

• Kitos paljon neuvosta! Jarmo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      123
      2603
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2047
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1678
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1518
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      363
      1270
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1190
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1055
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      959
    10. 127
      920
    Aihe