Rahanahneus voi sokeuttaa

Köyhä.rikas

Uskovainen tuttu kaverini oli WinCapitassa mukana. Hehkutus oli kovaa kun rahaa tuli " ovista ja ikkunoista". Kaikkiaan nettosi yli 500 000 euroa. Herra oli silloin hyvä. Hannu oli vara Jeesus. Nyt on tilanne muuttunut täysin. Kolme aaa:ta on lähtenyt. Asuu yksin vuokralla, ei saa koskaan maksettua ulosoton velkoja, ainut mahdollisuus on velkajärjestely, jos vaan jaksaa masennukseltaan hakea.

7

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekouskovainen

Jeesus heitti rahanvaihtajat pihalle. Olis uskovainen voinut lukea raamattunsa paremmin eikä lähteä pirun pipsipussiin.

• J.kurjanmaa

Ei muuta kuin Hannu puikkoihin ja homma jatkuu.

• Pitsipipsi

Hannu on ottanut tehtäväkseen olla huolissaan maahanmuuttopolitiikasta. Hää kovasti soimaa kun heille tulee ilmaisetlounaat ja kämppä ja tukku rahaa joka kuukausi.

• Sitä.se.tietää

Pyrkii varmaan seuraavissa vaaleissa eduskuntaan.

• Koplataan

Valtiolle uusi varasministeri.

Onhan noita ketjuja ennenkin ollut

• 500.kiloa.euroja

Onpa surullinen tilanne, ja me ollaan valkun kanssa todella pahoillamme tällaisesta kanssaveljien ja -sisarten kärsimyksistä. Toivottavasti saa tukea masennukseensa ja tukea kirkoltaan, sukulaisiltaan ja ystäviltään. Koettelee vaan ei hylkää. :((((

• wincatillainseuraaja

Omin korvin kuulin kun eräs semi uskovainen vanhempi mies sanoi laittaneensa 60 000€ wincapitaan. Uskotteli vielä vuosienkin jälkeen itselleen että rahat ovat vain jäädytettyinä, syynä pankkien katkeruus Hannulle kun osasi pelata valuutoilla pankkeja paremmin.
      Wincapitan nerous oli siinä että siinä höynäytettiin niitä joilla oli laittaa ylimääräistä muutama kymppitonni. Paljon fiksumpaa kun pakkokaupata pesuainepurkkia naapurin mummolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe