Avensikseni 2. 0 4d4 03 eleganse ajotietokone meni yhtäkkiä himmeksi. Se toimii tasaisesti vilkkuen mutta on tosi himmeä. Onko muilla ollut samanlaista vaivaa tai tietoa mistä voisi johtua?
Toyota Avensiksen 2.0 4d4 03 ajotietokone vilkkuu
4
1817
Vastaukset
- näin.arvelen
LCD-näytön taustavalo on ilmeisesti simahtanut. Taitaa olla korjaamaton paikka.
- Letestu
Itseasiassa valo taitaa toimia mutta itse tekstit ja numerot jostain syystä todella himmeitä ja näkyvät tasaisesti vilkkuen
- näin.arvelen
Letestu kirjoitti:
Itseasiassa valo taitaa toimia mutta itse tekstit ja numerot jostain syystä todella himmeitä ja näkyvät tasaisesti vilkkuen
Nestekiteethän eivät itse tuota valoa vaan toimivat eräänlaisina venttiileinä, jotka laskevat tai eivät laske taustavaloa läpi. Joka tapauksessa näyttö mennee vaihtoon, jos liittimien tarkastus ei tuo tulosta, Purkamoilta näyttää saavan reilulla satasella näytön ja siinä tulee muutakin tavaraa mukaan.
- Letestu
Okei kiitos tiedosta. Jonkin sortin valo tuohon syttyy mutta pitänee vaihtaa näyttö joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774