Pohdintaa murhan suosijoista

PaskatPaskana

Täällä keskustelua lähinnä sotkevat murhan suosijat eivät ole penaalin terävimpiä kyniä. Heidän kanssaan keskustelu on oikeastaan mahdotonta, sillä he eivät todellisuudessa keskustele.

Kyse on siitä, että he eivät kykene mitenkään perustelemaan mielipiteitään. Heillä on viime kädessä vain yksi teesi, eli väite siitä, että murha on "naisen oikeus", eikä edes murha. Viime kädessä heillä ei ole muuta sanottavaa. Kaikki muu teksti, mitä he tänne syöttävät on vain sivukohinaa.

Kiihkeä murhan suosija lukuisine sivupersoonineen tekee vain vahinkoa omalle asialleen. Jokainen järkevä ihminen käsittää murhan olevan useilla perusteilla yksselitteinen ilmiö akselilla paha mukavuusmurha - hyvä lapsen elämä ja sen suojelu.

Esimerkin sairaasta logiikasta saa ketjusta, jossa kirjoittaja tosiaankin puolustelee naista, joka murhasi lapsensa jonkun toisen rikoksen vuoksi. Täällä oikeasti saisi olla jonkinlainen kirjautumispakko, jonka avulla edes osa näistä kaikkein törkeimmistä kirjoittajista karsittaisiin pois. Ihan jokainen mielipide ehkä ei sittenkään vain ansaitse julkisuutta, mielipiteenvapaus tai ei. Vapauteen liittyy myös vastuu.

14

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiat.asiana

      Tuoko todistaa sinusta jotakin?

    • HeilläOnEtuoikeus

      Eikö joku joskus sanonut että keskustelu abortinvastustajien kanssa on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa. Kaataa nappulat, paskoo pöydälle ja lentää pois paikalta julistautuen voittajaksi. En ole nähnyt vastustajilta asiallista tekstiä, niin ettei pilkkaisi vastapuolen kirjoittajaa ja korostaisi pilkkaa useiden hymiöiden ja naurun kera. Vastustaja on kuin lapsi hiekkalaatikolla, oma hiekkakakku ei onnistu joten rikkoo kostoksi muidenkin kakut. Tiedä sitten onko asialla yksi ja sama tyyppi kirjoitustyylistä päätellen.

      Kyseinen henkilö on varmasti ollut koulukiusaaja, varmaakin jatkaa samaa töissä (mikäli on) ja näköjään ainakin tällä palstalla. On ottanut pakkomielteekseen tietyn aiheen, kyttää ja kiusaa ihmisiä sen minkä ehtii ja puolustaa käytöstään, ei näe siinä itse mitään vikaa, ihan niinkuin kiusaajakaan ei näe omassa toiminnassaan. Vastustaja on jäänyt lapsen tasolle. Väittää suojelevansa lapsia tuolla käytöksellä mutta kyseessä on sama asia kuin se että Sipilä jokaisen terrori-iskun jälkeen sanallisesti tuomitsee iskun. Noin, teko tuomittu, mitään pahaa ei enää tapahdu. Joten miksi enää välittää vastustajien valhehorinoista? Se on heidän mielipiteensä eivätkä saa sillä abortteja kiellettyä, onneksi. Oikeastaan on vain huvittavaa katsoa sitä raivoamista, kun niin kovaa väittävät että "se raivo on siellä puoltajan ja abortintehneen päässä, MINÄ olen norrrrrrmaaaali!!!!".

      • Oon huomannut myös näissä abortintehneissä olevan samoja, jotka taas on mieleltään lapsentasoisia kun ei itse halunnut lasta ja mikä viittaa enemmän siihen koulukiusaamiseen hän todennäköisesti kiusaaja ja itse halun tappaa jo syntyneen lapsensa.

        Ihan loogisempaa on sellainen on .

        Olen huomannut naisia, jotka yllyttää ystävä miestä tekoon ja uhriksi esittäytyy. Valehtelevat naiset läpeensä koska nainen hedelmällisillään tekee enemmän pettämisiä.
        Tämä on tutkittua juttua.


      • valtakunta kirjoitti:

        Oon huomannut myös näissä abortintehneissä olevan samoja, jotka taas on mieleltään lapsentasoisia kun ei itse halunnut lasta ja mikä viittaa enemmän siihen koulukiusaamiseen hän todennäköisesti kiusaaja ja itse halun tappaa jo syntyneen lapsensa.

        Ihan loogisempaa on sellainen on .

        Olen huomannut naisia, jotka yllyttää ystävä miestä tekoon ja uhriksi esittäytyy. Valehtelevat naiset läpeensä koska nainen hedelmällisillään tekee enemmän pettämisiä.
        Tämä on tutkittua juttua.

        https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/miksi-nainen-pettaa-syyta-miehekkaampia-miehia-he-herattavat-naisten-seksihalut/5310152

        Joten silloin raskaaksi tulo on todennäköisempää ja sepä on helpompaa naiselle todistaa toisen raiskanneen ja itselleen olevan haluttu.
        todennäköisesti nämä naiset ovat narsistisia koska kykenevät valheisiin ja on tunne kylmiä lastaan kohtaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Oon huomannut myös näissä abortintehneissä olevan samoja, jotka taas on mieleltään lapsentasoisia kun ei itse halunnut lasta ja mikä viittaa enemmän siihen koulukiusaamiseen hän todennäköisesti kiusaaja ja itse halun tappaa jo syntyneen lapsensa.

        Ihan loogisempaa on sellainen on .

        Olen huomannut naisia, jotka yllyttää ystävä miestä tekoon ja uhriksi esittäytyy. Valehtelevat naiset läpeensä koska nainen hedelmällisillään tekee enemmän pettämisiä.
        Tämä on tutkittua juttua.

        "Olen huomannut naisia, jotka yllyttää ystävä miestä tekoon ja uhriksi esittäytyy. Valehtelevat naiset läpeensä koska nainen hedelmällisillään tekee enemmän pettämisiä.
        Tämä on tutkittua juttua."

        Siis mikä on tutkittua juttua? Tuo on ihan käsittämätöntä kieltä, missä ei ole päätä eikä häntää. Laita jotain tutkimuksia tänne asiasta, jospa siitä selviäisi mitä oikein ajat takaa tuolla siansaksalla.


      • tieteilijä kirjoitti:

        "Olen huomannut naisia, jotka yllyttää ystävä miestä tekoon ja uhriksi esittäytyy. Valehtelevat naiset läpeensä koska nainen hedelmällisillään tekee enemmän pettämisiä.
        Tämä on tutkittua juttua."

        Siis mikä on tutkittua juttua? Tuo on ihan käsittämätöntä kieltä, missä ei ole päätä eikä häntää. Laita jotain tutkimuksia tänne asiasta, jospa siitä selviäisi mitä oikein ajat takaa tuolla siansaksalla.

        Noh siinä on linkki mutta näyttävästi on sulla vaikea katsoa sitä.


      • tieteilijä kirjoitti:

        "Olen huomannut naisia, jotka yllyttää ystävä miestä tekoon ja uhriksi esittäytyy. Valehtelevat naiset läpeensä koska nainen hedelmällisillään tekee enemmän pettämisiä.
        Tämä on tutkittua juttua."

        Siis mikä on tutkittua juttua? Tuo on ihan käsittämätöntä kieltä, missä ei ole päätä eikä häntää. Laita jotain tutkimuksia tänne asiasta, jospa siitä selviäisi mitä oikein ajat takaa tuolla siansaksalla.

        "Nainen sen sijaan pettää huomattavasti valikoivammin. Naiset ovat flirttailevampia, ottavat riskejä ja käyttäytyvät provosoivammin – eritoten ovuloidessaan. Ja ovulaatio onkin tässä avainsana: naiset myös tuntevat enemmän vetoa maskuliinisempiin ja fyysisesti viehättävämpiin miehiin ovulaationsa aikana.

        Tiedäthän eläinten soidintanssin, jolla uros yrittää tehdä naaraaseen vaikutuksen ja osoittaa olevansa se kaikista vahvin, parhain ja komein mahdollinen ehdokas? Naaras valitseekin näillä perusteilla parittelukumppaninsa taatakseen terveet jälkipolvet.

        Naisten halukkuutta ja pettämiseen linkittyvää käyttäytymistapaa selitetäänkin muun muassa evoluutiobiologi Ronald Fisherin vuonna 1930 kehittämällä teorialla: koska naisten lisääntymisen mahdollisuus on rajallinen, naiset, jotka ovat seksuaalisesti aktiivisia (ja näin ollen myös pettävät kumppaniaan) nostattavat mahdollisuuksiaan lisääntyä pariutuessaan viehättävän ja vetoavan miehen kanssa ovulaationsa aikana. Näin ollen myös lapsista tulisi terveempiä ja viehättävämpiä. Siksi uskotaan, että naiset pettävät herkemmin kumppaniaan ovulaationsa aikana.

        "

        Olen myös katsonut dokumentin aiheesta, jossa tutkittiin ja kiihottumisen lämpöä "vieraisiin" miehiin mitkä osottautui erittäin korkeammaksi kuin oma kumppani.


      • LGT
        valtakunta kirjoitti:

        https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/miksi-nainen-pettaa-syyta-miehekkaampia-miehia-he-herattavat-naisten-seksihalut/5310152

        Joten silloin raskaaksi tulo on todennäköisempää ja sepä on helpompaa naiselle todistaa toisen raiskanneen ja itselleen olevan haluttu.
        todennäköisesti nämä naiset ovat narsistisia koska kykenevät valheisiin ja on tunne kylmiä lastaan kohtaan.

        Miten noi sun pettämis jutut ja maikkarin juttu liittyy aborttiin? Pelkääkö valtakunta että ukko on pettämässä vai miks pettäminen mielessä? Semmosia ne miehet on. Voi jättää monenkin lapsen äidin kun ei leikki huvita. Siinä sitten on moraalinsa kanssa. 😢


    • Mitä kertoo abortinvastustajan älystä, kun ei osata muuta kuin apinoida toisten kirjoituksia eikä keksitä mitään rakentavaa keskustelua, vaan kommentit on täynnä törkeää nimittelyä ja hymiöitä.

      • Sinun rakentavaa keskustelua ei näkynyt tuossa ylempänä, eikä tässä kun olet itse tekemässä juuri sitä, mitä syytät niiden tekevän näissä virkkeessäsi ja kuvasi on hymysi.

        Ei käytöstapoja


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinun rakentavaa keskustelua ei näkynyt tuossa ylempänä, eikä tässä kun olet itse tekemässä juuri sitä, mitä syytät niiden tekevän näissä virkkeessäsi ja kuvasi on hymysi.

        Ei käytöstapoja

        Anteeksi mutta en ymmärrä tuota siansaksaa.


      • tieteilijä kirjoitti:

        Anteeksi mutta en ymmärrä tuota siansaksaa.

        Olet vain valehtelija ja kieroilija.sen varmasti ymmärrät.


      • tieteilijä kirjoitti:

        Anteeksi mutta en ymmärrä tuota siansaksaa.

        Ja nyt hyvin yksinkertaistin sanomani sinulle.


      • ompataaskumma

        "eikä keksitä mitään rakentavaa keskustelua, vaan kommentit on täynnä törkeää nimittelyä"

        Tääkin räksytykses puuttuu totaalisesti oman sakkis (sun ;)) alotuksesta :DDDD
        Mitä se sitten kertookaan sossupaatin älystä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe