Päijänteen Kelvenne purjeveneellä

eka_kertaa_päijänteellä

Onko täällä Päijänteen purjehtijoita...
Mihin kohtaan Kelvennessä pääsee purkkarilla maihin? Onko siellä laituria? Veneenä Finn 26, mitähän siinä on syväys, 1,2-1,4 metriä?
Tai muita paikkoja mihin pääsee yhdessä päivässä Sysmän suopellosta- vain yhden yön reissu, joten kauemmaksi ei moenoa. Mielummin luonnonsatamaa.

7

1372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persesyyhy

Ei missään kohtaa. Rannat on loivia hiekkarantoja.

• Kelventeelle

Pohjoispäässä länsipuolella laituri ja syvät rannat. Keskellä Kyyränlahti jossa laituri. Etelässä Kirkkosalmessa laituri. Lisäksi keskellä olevassa laguunissa olen joskus nähnyt purkkareita. Että kyllä pääsee.

• Karhunkämmeneeseen pääsee, siellä syvät rannat.

• hupiveneilijä

Koukunlahti Kelventeen itäreunanalla.

• retkuilio

parempi on jos pysyt poissa perätuuppari

• Annodoomi

Tuletko nyt paremmalle tuulelle kun vastaan sinulle?
        Meille muille olisi mukavampaa jos itse pysyisit pois näiltä sivuilta.
        Emme todellakaan kaipaa sinunlaistasi seuraa - tuskin kukaan muuallakaan.

• eimiestenmies

Ette todellakaan kaipaa minua ,olen naisiin menevä MIES

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      180
      2150
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      175
      1791
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      170
      1662
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      109
      1470
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      24
      1443
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      105
      1145
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      161
      1076
    8. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1053
    9. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      56
      880
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      228
      876
    Aihe