Eikö Jenkit osaa eliminoida Kimiä ?

Miksi koko ajan puhutaan Pohjois-korean ja USA:n välisestä sodasta ?
Miksi maailmalla ei ole ihmisiä, jotka osaisivat listiä Kimin ja sen Kenraali johdon ?
Tarviiko Viattomien ihmisten kuolla muutaman hullun takia, ei kait koko suomenkaan
tarvitsisi joutua sotaan, jonkun Hullu Jahon tai jonkun sulo siipelän vuoksi ?

Eikö Maailman liitto vaikka YK voisi antaa apurahoja näiden lsitimiseen ja säilyttää
maailmanrauha ?

10 miljoonaa dollaria Kimistä ja Sen Kenraaleista sama ja kaikki tulisi loppujen lopuksi
halvemmaksi. Kyllä rahalla olisi hakijoita ja oikeastaan ketään ei voisi syyttää.

9

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuommoinen jätkä mikä itse vielä on tappanut isänsä ja Veljensä ja Setänsä.
      Miksi tuollaisen äijän kanssa edes käydään mitään keskusteluita.
      Selvähän se on, että äijä ei edes voi olla Terve sellaisten asioiden jälkeen ja on varmasti
      vaaraksi muille. Valtioiden pitäisi yhdessä perustaa rahasto ja taata maailmanrauha
      ja inhinmillisyys ja oikeus rahalla ja arvolla. Korkea kunkku on saatava maasta, kuin maasta
      vastaamaan rikoksista ja kun katsoo kiinan ja Korean rajaa, niin sinne ammutaan jatkuvasti
      ihmisiä ja näille on myös tiedostettava vastuu teoistaan. Ei jonkun poliittisen mulkun henki
      voi olla arvokkaampi, kuin tavallisen köyhän ihmisenkään, joka pakenee elääkseen.

      Valtioiden on perustettava yhtenäinen tuomioistuin ihmisyydelle ja ihmisten oikeudelle.

    • TrollillaNälkä

      Ei pidä ruokkia Trollia. Siitähän nää sen rahoituksen saavat Aseille ja kyllä varmasti aikovat niitä käyttää, olivathan Murhaamassa EteläKoreaa moneen kertaan ja USA pisti touhuille stopin.

    • Putininkainalossa

      Toinen kahjo on Syyrian Assad. Hänellä on pitkä kaula johon on hyvä sovitella köyttä.

    • voimeitä

      Pohjois-koreaan ei mennäkkään, kuin pellon yli kävellen. Tämän tietää jenkit kokemuksesta. Tosin Trump:in pinna saattaa palaa, niin että palaa paljon muuta samalla?

    • Mantsurian_naapurimaista

      Etelä-Korean tietotekniikan korkea taso hämmästyttää ympäri maailman. :)

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005511250.html

      USA:sta saamiemme varmojen tietolähteitten mukaan Pohjois-Korea hakkeroi ja terrorisoi maailman tietoteknisiä laitteita elektronisilla helmitauluillaan, joita ei valitettavasti vielä ole saatu kytkettyä internettiin.

    • Pohjoisenkannattaja

      Jenkit Tässä ne Pellet on ja muut maat.. Jo monia vuosia mussutettu että riisutaan pohjois Korea ydinaseista. Montako ihmistä pk:n ydinase on tappanut???? Entä jenkkipellejen? Miettikääs sitä.

      • Sven-Dufva

        Eiks se kaikki alkanut Wounded Knee :ssä ???


    • Anonyymi

      Mitäpä hyötyä siitä listimisestä olisi?

      Tilalle tulisi toinen vastaava tai ehkä jopa kyvykkäämpi tyyppi.

      Nykyinen johtaja on nostamalla nostettu kyvytön tyyppi jota kyvykkäät lakeijat pitävät pystyssä.

      Tätähän ne Liittoutuneetkin suunnittelivat Toisen maailmansodan aikana Hitlerille mutta luopuivat koko suunnitelmasta em. syistä.

    • Anonyymi

      Kimi ajaa kovaa vauhtia. Edes Heikki ei saanut kiinni vaikka kovanlaisesti ajoikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe