palava halu saada synnit anteeksi.

Kynttiläsuitsevainen

Koin uskomattoman tunteen eilen juuri päättyneen suhteen jälki mainingeissa. Olin välillä rukoillut hiljaa parvekkeella jumalalta apua että joko silloinen tyttöystävä saisi parannuksen armon ja minä myös tai tyttö kaveri jättäisi minut(koska hän aina nauroi puheilleni uskota) ja itse saisin parannuksen armon.
Todella hankala suhde kesti kymmenisen vuotta ja itse olen ollut tuhlaajapoikana 15 vuotta pitkin maailmaa samalla tietenkin töitä tehden.Aina kun koitin erota uhkasi itse murhalla ja pohjimmitaan olen kiltti mutta äkkipikainen mies niin en voinut jättää sitä.No viimen se sitten tapahtui hän jätti minut ja se tuli aika puskasta.
Joten päätin vanhoihin tapoihin nojaten lähteä ryyppäämään kaverin kanssa pahaa oloa pois.Muutaman kaljan juotuani tuli todella huono olo (joimme kaljaa autossa)ja sanoin kaverille että olen autossa vähän aikaa joten hän voi mennä edeltä baariin.Jäin autoon ja sydämmeen(ero ahdistus) sattui todella paljon ja muutenkin elämä mennyt yli 10 vuotta päin sitä itteään(kaikki muu paitsi muna).Vaistomaisessti ristin käteni moneen kertaan ja viimein kipu hellitti joko näin tai kuulin oudon näyn.Joko jatkan juomista ja kuolen alkoholiin(tai päissään tehtyyn itsariin) tai lopetan juomisen ja teen parannuksen koska muuten juominen ei ikinä lopu.Lopetin siihen paikkaan ja jäin tuijottamaan taivasta auton ikkunasta.Pikku hiljaa nukahdin.No sitten olo on muuttunut vaikka kuin hyväksi ja olen päättänyt huomenna soittaa jollekkin tutulle että saarnaa minulle synnit anteeksi.Aijon myös pikku hiljaa lähteä seuroihin.Olen myös rukoillut uskovaista puolisoa moniin eri kertoihin.Tietenkin vähän aikaa pakko keskittyä itseeni mutta tulevaissuudessa mistä löytyisi noin 30v miehelle(kauvan se miehistyminen kesti)sinkku nainen pääkaupunki ja uudenmaan alueelta.Mistä kannattaisi lähteä etsimään.

3

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsi Jeesus ennen uutta morsijanta.
      Jumala edi kuule 100 varmasti rukouksiasi, mutta kun rukoilet uskossa ja totuudessa Jeesusta, tulosta syntyy.
      Kokeile.

• Katso_tuosta
    • Miksi ihminen sekoittaisi päänsä sen enempää viinalla kuin uskonnollakaan. Molemmista kannattaa hankkiutua ITSE eroon ja elää ihmisiksi, ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5343
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      569
      2697
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      21
      2538
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2250
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2167
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82