Hyvää huomenta sinulle nainen!
Mies aivan tästä likeltä.
Noh sekin on suhteellinen käsite toi matka.
Perjantai Aamu
12
431
Vastaukset
Jännä juttu. Kun tää aamutoivotus tulee aina minuutilleen sillon kun nousen sängystä😀.
Hassua.
Huoment vaa.- Sitä_sopii_miettiä
Jännä juttu että sinä ja elluhallo aina kärkytte vastaamassa.
Olisiko joku yhteys aloittajaan?
- Suhteellista
mutta mikä on se matka minkä voi omalla suhdannetajullaan arvioida, vai osaatko antaa vastauksen?
- täältä
Mutta kakki matkat ovat liikaa koska haluaisin herätä vierestäsi, ja haluasin viettää rakkaan naisen kanssa madollisimman paljon.
- täältä
aikaani.
- Suhteellista
täältä kirjoitti:
aikaani.
Mikään matka ei ole liian pitkä, jos oikeasti haluaa.
Jänniä nämä sinun vastaukset :), siis et uskalla/halua kertoa kuka hän mahtaakaan olla, vaikka kysymyksiä siihen suuntaan on tullutkin. Kerro edes ilmansuunta, tai lääni, niin toiset osaavat antaa tilaa sen suhteen rakentamiselle
- eietäisyyseivuodetkaan
Hyvää huomenta! Lähellä tai kaukana mutta aina sydämessä .. :)
- tärkeälle
Noh,nyt osui ja upposi!
Huomenta kultaseni.Nukuin pitkään.
Kerrankin..
Mukavaa päivää ja paljon
rakkautta sinulle!
<3
Ps.Yleensä pyrin karttamaan näitä kaikille
naisille suunnattuja kalasteluviestejä.En tykkää....Tänä aamuna tein poikkeuksen...
Jos hän lukisi ja tietäisi,että on minulle tärkeä...ja rakas... - Turhaviesti
Turhaa, niin turhaa ;) olemattomin tunnistein
- NoEiköTuo
Kaikki oo vähän turhaa kun tuo ap mies on todennäköisesti VARATTU joka ulisee patjanlämmikkeensä perään!?
- Onononturhaaon
Jepu.
- Huomeentaa
Huomenta. Heräsin pillu litimärkänä. Kunpa joju työntäs kalunsa perseeseeni. Oisin ansainnut sen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827