oi arvoisat opelistit kertokkee minulle tyhmälle miksi aina 15-25 km/h alinopeus ?
ainako ali nopeutta
envaankäsitä
5
124
Vastaukset
- TyotoallaKovaaa
Sitä ei tyhmä ymmärrä - joten aivan turhaa.
- Vanhavalmiiksi
Tolkuton mittarivirhe ja ooppeleita on paljon ei niin nuorilla (kauan eläkkeellä).
- lapsellinenAloitus
Dorka, etkö erota Opelia Toyotasta. Toyotassa on se kuuluisa vassankansilogo ja Opelissa salama, jo se kertoo oleellisen.
- NoNiiNnoo
Pakkohan se on alinopeutta ajaa kun edessä on kilometrin letka fordeja ja toyotia ajamassa alinopeutta.
- röllöjöllö
Ja opelilla ei ainakaan ohi pääse. Sitä 15-25 km/h alinopeuttakin vain, koska ajaa niitten fordien imussa, muutoin 30-40 km/h alinopeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889