Monesti näkee sekarotuisia mustia kissoja, joilla on papin kaulus, eli sellainen valkoinen täplä rinnuksessa. Itselläkin oli sellainen nuorena. Onko tuo papinkaulus perua jostain tiedystä kissarodusta?
Papinkaulus mustalla kissalla
3
316
Vastaukset
- önbgdfjlbv
Tuskinpa vain. Valkoinen läikkä rinnassa on erittäin tyypillistä sekä kissoille että koirille, joilla valkolaikkuisuutta aiheuttava geeni on "minimissään" eli aiheuttaa mahdollisimman vähän valkoista.
- juuppajaapajoo
Noitavaino aikoina mustia kissoja tapettiin paljon, mutta jos kissassa oli edes vähän valkoista ne säätyi. Vähän ajan päästä täysin mustien kissojen uskottiin lääkkeennä parantavan monia sairauksia ja hännistä tehtiin taikaesineitä sairauksia vastaan.
- diipadaadaa
Minua jäi nyt kiinnostamaan sinun aivoituksesi sen suhteen, miten tuo liitty aloitukseen? Noitavainosta nyt on jo jokunen hetki vierähtänyt eikä yksivärisiä kissoja saatu silloin mitenkään hävitettyä kokonaan. Ei edes yksivärisiä mustia, sillä muunkin väriset kissat voivat saada mustia pentuja. Syy siihen, että kissoilla (niin mustilla kuin minkä hyvänsä muunkin värisillä) on niin usein edes pieniä valkoisia merkkejä (tyypillisesti juuri rinnassa, varpaissa, hännänpäässä jne.) on se, että valkolaikkuisuusgeeni on dominoiva. Eli jos kissalla on edes yksi valkolaikkuisuusgeeni, niin sillä on sitä valkoista jossain. Muuttujat määrittelevät sen, miten paljon valkoista on sekä tietysti se, onko geenejä yksi vai kaksi kappaletta. Dominoivat geenit ovat kuitenkin niitä, joita kissoissa näkyy päälle päin usein, valkolaikkuisuusgeeni on näistä yksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841