Anna vaikka pakit

Anna_tulla

jos siltä tuntuu. En jaksa olla enää löysässä hirressä. Potkaise jakkara jalkojeni alta.

11

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakitkiparempijuttu

      Joo löysässä hirressä oleminen on aivan kamalaa. :( Tsemppiä sulle ja mulle.

    • JosetTiennyy

      Empiminen ja häröily, vastaamattomuus on pakit.
      Se ei ole löysä hirsi, vaan nimenomaan dumppaus.

      • Eidumppaus

        Se on löysä hirsi


    • Notässäsit-ota

      PAKKI. PAKIT.

    • Kuiviinlypsettykkö

      Ai lypsyjakkara?

    • Annasinä

      En voi, eikä tunnu siltä.

    • omakokemus

      Onko kenellekään luvattu koskaan mitään. Jos toinen on ollut hiljaa kohtaamisissa kai se kertoo jotain siitä ettei kiinnostusta ole. Ja joku toinen taas kiinnitti enemmän huomiota muihin kun yritin jutella. Eikä sekin kerro ettei kiinnosta. Ja minä viihdyn erinomaisen hyvin yksin enkä ala kenenkään peräässä juosta, koska siihen ei ole mitään tarvetta. Yksi on jonka kanssa haluaisin jutella, mutta alkaa vahvasti vaikuttaa siltä ettei hänellä ole siihen mitään tarvetta. Joten yksin mennään eteenpäin.

      • niinkö.oletat

        kuka on tuo nainen jota ehkä himoat? vihjaa minulle.


      • tääoisvoinu

        Olla yhtä hyvin minun kirjoittama.. sillä erotuksella että itse juttelen ja olen puheväleissä hänen kanssaan kenet haluan. Ja tosiaan itsellänikin näyttää siltä että tulen jatkamaan ainakin tämän asian tiimoilta yksin eteenpäin.


    • Muttaei

      Minäkin haluaisin suorat pakit yhdeltä mieheltä!!

    • Äläturhaanroiku

      Ihan varmuuden takia sanonpa minäkin. Jos olet kakkonen ollut ja mies ei olekkaan kertonut päätöstään. Turhaan itseäsi kiusaat kai tähän mennessä olet nähnyt ettei me erota. Lupasi kyllä kertoa ja minäkin yritin et vastannut. No toivottavasti et ole se kakkonen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe