Heips kaikki! semmosta tiedustelisin että kun omistan kääpiörihma pariskunnan niin onko väliä jos uros on sellanen kirkas sinipunaraitanen mutta naaras auringonlasku "värityksellä"? eli eikös naaraassa pitäs erottua ihan himmeet harmaat raidat jos se olis sama kun toi uros?
eli sopiiko nää nyt yhteen mitä akvassani uiskentelee? kauppias vakuutti ettei sillä oo väliä. vaikka oisin kyllä halunnu "samanlaiset" mut tutkin asiaa sillon vasta lähemmin kotona..
vastauksia kiitos ;) !!
Sopiva pari??
kääpiörihmoista
1
238
Vastaukset 1
- kääpiörihmoista..
siis eikö kukaan osaa vastata mun kysymykseen?? haluisin tosiaan tietoa tuosta asiasta!! vaari-o??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493